Myydäänkö S-marketissa tai K-marketissa ruuvimeisseliä?
Huomasin tarvitsevani sellaista ja eihän minulla ole, joka on kyllä järjetöntä. Myytäiskö noissa kaupoissa?
Kommentit (6)
Tuskin myydään. Tokmannilta vois ehkä löytyä.
Melkein missä tahansa muualla saattaisi olla. Perus ruokakaupassa en ole nähnyt. Halpahallit, prismat ja kaikki vastaavat myyvät ja luultavasti saat yksittäistä edullisemmin sarjan erikokoisia.
Jokatapauksessa katso minkälainen kanta ja minkä kokoinen. Etenkin pienimpiä sokeripalaan käytettäviä ei ole ihan jokaisessa sarjassa. Ja ristipäitäkin on kahta eri tyyppiä, on pz- ja ph- päät (pozidrive ja philips). Yksittäisen ristipääruuvin ruuvaat melkein millä ristipäällä vaan, kunhan koko on sinnepäin ja et riko kantaa. Torx- ja kuusiokolopäissä pitää olla juuri oikea koko.
Jokin yleistyökalu johon on ruuvaripää integroitu voi hyvässä lykyssä löytyä. Veikkaan, että perusruuvaria ei.
Vierailija kirjoitti:
Melkein missä tahansa muualla saattaisi olla. Perus ruokakaupassa en ole nähnyt. Halpahallit, prismat ja kaikki vastaavat myyvät ja luultavasti saat yksittäistä edullisemmin sarjan erikokoisia.
Jokatapauksessa katso minkälainen kanta ja minkä kokoinen. Etenkin pienimpiä sokeripalaan käytettäviä ei ole ihan jokaisessa sarjassa. Ja ristipäitäkin on kahta eri tyyppiä, on pz- ja ph- päät (pozidrive ja philips). Yksittäisen ristipääruuvin ruuvaat melkein millä ristipäällä vaan, kunhan koko on sinnepäin ja et riko kantaa. Torx- ja kuusiokolopäissä pitää olla juuri oikea koko.
Hitsi kun en tajua noista oikein mitään. Pitää mennä sitten jonnekin Prismaan vaikka huomenna pälyilemään meisseleitä. Ristipäältä tuo näyttää kyllä. Pozidrive se taitaa olla kun googletin.
Helpoin on ostaa tuollainen ruuvari, johon saa vaihdettua kärjen. Tuossa ylimääräistä on räikkä, mutta joka kaupasta löytyy edullisemmin vastaavia ilman räikkää. Pz1, pz2, ph1 ja ph2 on ne yleisimmät koot ja nuo talttapäät näyttävät hyviltä peruskooksi. Mikään noista ei mahdu sokeripalaan, vaan sellaiseen kannattaa olla oma miniruuvari.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/771058/Bahco-808050-ruuvimeisselikarjet-…
Minun pitää lamppu vaihtaa mun kirkasvalolampusta. -ap