Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa jonka tiedät että on pettänyt entistään?

Vierailija
01.11.2016 |

Tai pannut varattua tietoisesti? Jos mies rehellisesti kertoisi sinulle kaiken ja sanoisi että on tehnyt elämässään virheen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.

Vierailija
2/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kumppanini petti exäänsä - miehen kanssa. Nähtyäni ko. exän en ihmettele yhtään. Olen itsekin pettänyt nuoruudessani. Nykyään olemme toisillemme uskollisia - ikä ja laiskuus tekee tehtävänsä. Ei keski-ikäinen enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aika monet julkkismiehet pettäneet vaihdon yhteydessä

Vierailija
4/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olen pari kertaa semmoisen kanssa seurustellut, ja etenkin sen viimeisimmän käytöksestä näki, että hän ei epäröisi, jos mahdollisuus tarjoutuisi. Ylempänä sanottiin, että ei keski-ikäinen enää jaksa, mutta olen omin silmin nähnyt, että viisikymppinen jaksaa oikein hyvin ja vielä 74-vuotiaskin suorastaan tarjoutuu. Ja ainahan se on virhe ollut, kun on kiinni jäänyt.

Vierailija
5/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen kanssa. Jos mun, niin sitten voisin.

Vierailija
6/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies ei petä!

Vierailija
7/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. 

Vierailija
8/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paitsi jos tietäisin että hän olisi pettänyt montaa exäänsä.

Vierailija
9/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, paitsi jos tietäisin että hän olisi pettänyt montaa exäänsä.

Tämä. Jos olisi kerran hairahtanut, olisi se aivan eri asia kun se että olisi tunnettu siitä että pettää jokaista/lähes jokaista kumppaniaan..

Vierailija
10/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kenen kanssa. Jos mun, niin sitten voisin.

Ja vilpittömästi uskoisit olevasi niin paljon tuota exää parempi, ettei tyyppi pettäisi sua? Hellyyttävää.

Vierailija
11/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis seuraavanlaisesta tilanteesta: olen tutustunut naiseen, joka on varattu. Mutta, hän on tunnustanut että haluaisi minua seksuaalisesti, olemme jutelleet fantasioista ja heittäneet vähän flirttiä, mutta mihinkään seksuaaliseen emme kuitenkaan oikeasti ole ryhtyneet. En itse voisi harrastaa seksiä hänen kanssaan ennen kun on eronnut. Pelkään vain että jos maineeni on lopullisesti mennyttä jos kerron tulevalle kumppanille tästä menneisyydestäni...

Vierailija
12/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin enää. Oli liian raastavaa yrittää luottaa, varsinkin kun ei vaikuttanut oikein katuvankaan pettämistään.

Vierailija
13/13 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ajauduin suhteeseen miehen kanssa, joka kertoi pettäneensä molemmissa aikaisemmissa pitkissä parisuhteissaan. Yritin onkia häneltä jonkinlaista katuvaa kommenttia, vastaus oli, että en mä nyt ala tehtyä katumaan. Jassoo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan