Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsitkö sinä tai puolisosi iltiksen yli 100000e tienanneiden listalle?

Vierailija
01.11.2016 |

??

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Vauva-lehden AV-palsta ole Suomen kultapossukerho?

Vierailija
62/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meni yli. Viimeksi 12 vuotiaana jäi vähän alle(97k€). (Ilomantsi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiä, kiitos!

Vierailija
64/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule. 100 000 vuosituloilla 60 000 käteen. Sillä asutaan pk-seudulla kerrostalossa. Miljoonatalosta on turha edes haaveilla.

Kuulen. Ikävä juttu. Onneksi tienaan melkein puolet vähemmän ja joudun asumaan pk-seudulla ihan mukavassa omakotitalossa, jonka olen alusta loppuun maksanut yhdessä keskituloisen puolisoni kanssa. Pitäisikö minun ruveta vaikkapa pitämään suurituloisille luentoja siitä, miten rahat saadaan riittämään mukavaan asumiseen?

Teitä on kaksi keskituloista. Verottaja kohtelee lempeämmin.

Vierailija
65/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta harvalla yli 100000 vuodessa tienaavalla on puoliso, jonka tulot ovat 0 euroa.

Vierailija
66/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rivitaloyhtiössä kaikki täysi-ikäiset näyttävät päässeen. Asumme Tapiolassa. Hyvä me!

Tapiola on ankea paikka.

Vierailija
67/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa lääkärit asuvat ankeassa rivarikolmiossa.

Vierailija
68/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalla olin mutta vain tämän yhden vuoden

Vierailija
69/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole verovelvollinen Suomeen niin saan pitää tuloni omana tietonani.

Minäpä teen pikaisun aina niin myöhään, että verotus on "kesken" jolloin en näy listoilla.

Vierailija
70/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole verovelvollinen Suomeen niin saan pitää tuloni omana tietonani.

Minäpä teen pikaisun aina niin myöhään, että verotus on "kesken" jolloin en näy listoilla.

Pikaisun 😬 Siis oikaisun.

Vierailija
71/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta harvalla yli 100000 vuodessa tienaavalla on puoliso, jonka tulot ovat 0 euroa.

Mulla ei ole puolisoa ollenkaan. Kaksi lasta kuitenkin elätettävänä.

Vierailija
72/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästiin molemmat (Espoo)

Mekin päästiin. Ja lapset pääsivät. Ja koira pääsi. (Vantaa)

Meillä ei lapset päässeet vielä.  Ollaan kyllä asuttu läntisellä Vantaalla mekin pikkulapsiaikaan.

Vierailija
73/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin näyttää nyt kovin närästävän joidenkin toisten isommat tulot ja parempi asuinpaikka. Ette te pienituloiset olisi meidän tekemiin työtunteihin tai veroprosentteihin kovinkaan tyytyväisiä. 

Vierailija
74/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt eikä päässyt mieskään. Eikä ne naapuritkaan, joita verokoneesta hain. Me ollaan kaikki samasta taloyhtiöstä omistusasujia. (Töölö)

Vierailija
75/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaa tämä sana "pääsi listalle"! Siis mitä helkuttia. Itse tein vuosi takaperin tappiota osakekaupoilla tarkoituksella 2500e, jotta nimeni ei joudu lehtiin. Teen töitä sairaanhoitajana ja jos nimeni olisi listalla, p*skan puhuminen selkäni takana olisi taattu. Eli siis mitä ihmettä, mukä ihmeen hieno meriitti tuntuu olevan ihmisille se, että listalla on oma nimi? Molemmat vanhempani kyllä ovat olleet useita vuosia listalla, eivät omasta halustaan

Vierailija
76/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapiola on ankea paikka.

Niin on. Keskusta on tosi rähjäinen, ja hiljalleen alkaa jo jännittää, milloin Heikintori mahtaa sortua. Näkymät ovat kuin jostain itäsaksalaisesta kaupungista. Ympäristössä on kyllä ihan viihtyisiä, joskin ylihinnoiteltuja alueita. Joskus 1980-luvulla Tapiola oli vielä oikein mukava paikka.

Vierailija
77/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa tämä sana "pääsi listalle"! Siis mitä helkuttia. Itse tein vuosi takaperin tappiota osakekaupoilla tarkoituksella 2500e, jotta nimeni ei joudu lehtiin. Teen töitä sairaanhoitajana ja jos nimeni olisi listalla, p*skan puhuminen selkäni takana olisi taattu. Eli siis mitä ihmettä, mukä ihmeen hieno meriitti tuntuu olevan ihmisille se, että listalla on oma nimi? Molemmat vanhempani kyllä ovat olleet useita vuosia listalla, eivät omasta halustaan

Typerin ikinä kuulemani syy tehdä tappiota osakekaupoilla. Mutta joo, voiko sairaanhoitajalta järkeä odottaakaan.

Vierailija
78/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan viulu kun laskivat juorurajan 100 000:een, ennen ollut 120 000 jo vuosia (hesarillakin vielä 150 000) Olen huolellisesti useana vuonna maksanut yel:iin syksyllä täydennyksiä että tulot on pysynyt hienoisesti alle 120 000 ja nyt tämä.

Oikeasti, se että tiedot on julkisia on ok mutta pitäisi niiden eteen nähdä hieman enemmän vaivaa kuin hakukone. Joo en päässyt vaan jouduin listalle. Ihan tavis oon.

Vierailija
79/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kiva lueskella 30 000€ sairaanhoitajan vuosituloilla. Hohhoijaa.

Vierailija
80/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rivitaloyhtiössä kaikki täysi-ikäiset näyttävät päässeen. Asumme Tapiolassa. Hyvä me!

Nimimerkillä naapurikyttääjät. 

Tunnen suurta myötähäpeää ko. paikkakunnalla pitkään asuneena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä