Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsitkö sinä tai puolisosi iltiksen yli 100000e tienanneiden listalle?

Vierailija
01.11.2016 |

??

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun kaksi serkkua on, saanko osani siitä? 

Vierailija
22/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mun kaksi serkkua on, saanko osani siitä? 

Eikun kolme, unohdin etelä-Savon. Kaksi äidin puolelta, yksi isän puolelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah! Niin varmaan 😅

Vierailija
24/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän rivitaloyhtiössä kaikki täysi-ikäiset näyttävät päässeen. Asumme Tapiolassa. Hyvä me!

Niin varmaan juu. Mistä lähtien yli 100000 tienaavat ovat joutuneet asumaan rivitalossa?

Et taida tietää, minkä hintaisia Tapiolan rivitaloasunnot ovat...

Ap:n kysymykseen kyllä täälläkin päästiin. Asutaan espoolaisella okt-alueela. Eipä tullut mieleen katsoa naapureidrn tuloja. No nyt katsotaan :D

Joo, Tapiolassa on ihan jonkin verran semmoisia n. miljoonan euron rivitaloasuntoja kivalla merinäköalalla ja valtavalla pihalla. Ei kaikkialla rivitalo ole yhtä kuin 80-neliöinen murju.

Vierailija
25/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raja on 120000€. Mies olisi päässyt, jos ei säästettäsi PS-tilille. Tuosta tulee 5000€ vähennys pääomatuloihin ja niin jäi mies niukasti rajan alle. Ensi vuonna pääsee listoille, kun tänä vuonna työnantajan osakepalkkiosysteemit ovat tuottaneet aika reippaasti ylimääräistä palkanlisää.

Vierailija
26/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne Espoon raharikkaat asuu Westendissä ja Iiirislahdessa ja mikä paikka se oli jossa Jyrki Käteinenkin asui. 

Vierailija
27/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se raja on 120000€. Mies olisi päässyt, jos ei säästettäsi PS-tilille. Tuosta tulee 5000€ vähennys pääomatuloihin ja niin jäi mies niukasti rajan alle. Ensi vuonna pääsee listoille, kun tänä vuonna työnantajan osakepalkkiosysteemit ovat tuottaneet aika reippaasti ylimääräistä palkanlisää.

Me pääsimme molemmat rajan paremmalle puolelle jopa kissamme ylitti rajan. 

Vierailija
28/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne Espoon raharikkaat asuu Westendissä ja Iiirislahdessa ja mikä paikka se oli jossa Jyrki Käteinenkin asui. 

En tiedä missä asui, mutta kalakukon taso edellyttäisi Suvelaa.

Vierailija
29/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei päästäisi edes yhteenlasketuilla tuloilla puoleen tuosta. Terkuin duunariperhe

Vierailija
30/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloisten alueita on Espoossa useita muitakin, mutta jätän ne mielelläni mainitsematta :) Pääsimme listalle, mutta olemmekin aivan köyhälistöä naapurustossamme, sillä kaikki näköetäisyydellä asuvat ovat ansainneet puolen millin molemmin puolin, huh...

Vierailija
31/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Tapiolassa on ihan jonkin verran semmoisia n. miljoonan euron rivitaloasuntoja kivalla merinäköalalla ja valtavalla pihalla.

Noin miljoonan euron rivitaloasuntoja et Tapiolasta kovin monta löydä, vaikka kalliita ylihinnoiteltuja kyllä löytyy. 

Vierailija
32/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Käteinen asui ihan siinä Budgetsportin takana, ei mitään ökyaluetta todellakaan. Olarin Prismassa kävi usein.

Vierailija
33/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pääsi, minä en 90k vuosituloillani ollut lähelläkään.

Vierailija
34/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki Käteinen asui ihan siinä Budgetsportin takana, ei mitään ökyaluetta todellakaan. Olarin Prismassa kävi usein.

No ilmankos se Budgetsport ilmeisesti lopettaa. Vissiin Katainen pilasi senkin.

Vierailija
35/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin just, että mun seitsemästä serkusta kolme on tuolla listalla. Äidin puolelta ollaan piian ja isän puolelta torpparin jälkeläisiä, eli ei mitään perintöjä ole saatu. Yksi on lääkäri ja kaksi johtavassa asemaa olevaa ekonomia. Veljeni taitaa just ja just jäädä ulkopuolelle. 

Olen suvun musta lammas :(. En ole lähelläkään ja olen ollut työtönkin välillä. 

Vierailija
36/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin molemmat (Espoo)

Vierailija
37/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä jutuja lukiessa tuntuu, että AV-palstalla asioivat Suomen menestyneimmät ja eniten ansaitsevat ihmiset. Eliittikumppanit-sivustokin kalpenee.

Vierailija
38/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä jutuja lukiessa tuntuu, että AV-palstalla asioivat Suomen menestyneimmät ja eniten ansaitsevat ihmiset. Eliittikumppanit-sivustokin kalpenee.

Tuntuu tosiaan oudolta kun on tullut selväksi, että lukijoista suuri enemmistö kuitenkin kannattaa tulonsiirtoja ja jopa niillä pysyvää elämistä ja poliittinen aate on vihervasemmistolaisuus.

Olisiko se niin, että jokainen kuitenkin haluaisi olla parempi kuin muut ja kuulua eliittiin. Etenkin ne siitä kauimpana olevat. 

Itse en tulojani kerro, sillä täällä voi jokainen kertoa mitä hyvänsä. 

Vierailija
39/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästiin molemmat (Espoo)

Mekin päästiin. Ja lapset pääsivät. Ja koira pääsi. (Vantaa)

Vierailija
40/81 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla käyvät ihan kaikki. Tämä ketju nyt vain on kerrankin suurituloisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi