Pääsitkö sinä tai puolisosi iltiksen yli 100000e tienanneiden listalle?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
En. Mun kaksi serkkua on, saanko osani siitä?
Eikun kolme, unohdin etelä-Savon. Kaksi äidin puolelta, yksi isän puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän rivitaloyhtiössä kaikki täysi-ikäiset näyttävät päässeen. Asumme Tapiolassa. Hyvä me!
Niin varmaan juu. Mistä lähtien yli 100000 tienaavat ovat joutuneet asumaan rivitalossa?
Et taida tietää, minkä hintaisia Tapiolan rivitaloasunnot ovat...
Ap:n kysymykseen kyllä täälläkin päästiin. Asutaan espoolaisella okt-alueela. Eipä tullut mieleen katsoa naapureidrn tuloja. No nyt katsotaan :D
Joo, Tapiolassa on ihan jonkin verran semmoisia n. miljoonan euron rivitaloasuntoja kivalla merinäköalalla ja valtavalla pihalla. Ei kaikkialla rivitalo ole yhtä kuin 80-neliöinen murju.
Se raja on 120000€. Mies olisi päässyt, jos ei säästettäsi PS-tilille. Tuosta tulee 5000€ vähennys pääomatuloihin ja niin jäi mies niukasti rajan alle. Ensi vuonna pääsee listoille, kun tänä vuonna työnantajan osakepalkkiosysteemit ovat tuottaneet aika reippaasti ylimääräistä palkanlisää.
Kyllä ne Espoon raharikkaat asuu Westendissä ja Iiirislahdessa ja mikä paikka se oli jossa Jyrki Käteinenkin asui.
Vierailija kirjoitti:
Se raja on 120000€. Mies olisi päässyt, jos ei säästettäsi PS-tilille. Tuosta tulee 5000€ vähennys pääomatuloihin ja niin jäi mies niukasti rajan alle. Ensi vuonna pääsee listoille, kun tänä vuonna työnantajan osakepalkkiosysteemit ovat tuottaneet aika reippaasti ylimääräistä palkanlisää.
Me pääsimme molemmat rajan paremmalle puolelle jopa kissamme ylitti rajan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Espoon raharikkaat asuu Westendissä ja Iiirislahdessa ja mikä paikka se oli jossa Jyrki Käteinenkin asui.
En tiedä missä asui, mutta kalakukon taso edellyttäisi Suvelaa.
No ei päästäisi edes yhteenlasketuilla tuloilla puoleen tuosta. Terkuin duunariperhe
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisten alueita on Espoossa useita muitakin, mutta jätän ne mielelläni mainitsematta :) Pääsimme listalle, mutta olemmekin aivan köyhälistöä naapurustossamme, sillä kaikki näköetäisyydellä asuvat ovat ansainneet puolen millin molemmin puolin, huh...
Vierailija kirjoitti:
Joo, Tapiolassa on ihan jonkin verran semmoisia n. miljoonan euron rivitaloasuntoja kivalla merinäköalalla ja valtavalla pihalla.
Noin miljoonan euron rivitaloasuntoja et Tapiolasta kovin monta löydä, vaikka kalliita ylihinnoiteltuja kyllä löytyy.
Jyrki Käteinen asui ihan siinä Budgetsportin takana, ei mitään ökyaluetta todellakaan. Olarin Prismassa kävi usein.
Mies pääsi, minä en 90k vuosituloillani ollut lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki Käteinen asui ihan siinä Budgetsportin takana, ei mitään ökyaluetta todellakaan. Olarin Prismassa kävi usein.
No ilmankos se Budgetsport ilmeisesti lopettaa. Vissiin Katainen pilasi senkin.
Mä tajusin just, että mun seitsemästä serkusta kolme on tuolla listalla. Äidin puolelta ollaan piian ja isän puolelta torpparin jälkeläisiä, eli ei mitään perintöjä ole saatu. Yksi on lääkäri ja kaksi johtavassa asemaa olevaa ekonomia. Veljeni taitaa just ja just jäädä ulkopuolelle.
Olen suvun musta lammas :(. En ole lähelläkään ja olen ollut työtönkin välillä.
Näitä jutuja lukiessa tuntuu, että AV-palstalla asioivat Suomen menestyneimmät ja eniten ansaitsevat ihmiset. Eliittikumppanit-sivustokin kalpenee.
Vierailija kirjoitti:
Näitä jutuja lukiessa tuntuu, että AV-palstalla asioivat Suomen menestyneimmät ja eniten ansaitsevat ihmiset. Eliittikumppanit-sivustokin kalpenee.
Tuntuu tosiaan oudolta kun on tullut selväksi, että lukijoista suuri enemmistö kuitenkin kannattaa tulonsiirtoja ja jopa niillä pysyvää elämistä ja poliittinen aate on vihervasemmistolaisuus.
Olisiko se niin, että jokainen kuitenkin haluaisi olla parempi kuin muut ja kuulua eliittiin. Etenkin ne siitä kauimpana olevat.
Itse en tulojani kerro, sillä täällä voi jokainen kertoa mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Päästiin molemmat (Espoo)
Mekin päästiin. Ja lapset pääsivät. Ja koira pääsi. (Vantaa)
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla käyvät ihan kaikki. Tämä ketju nyt vain on kerrankin suurituloisille.
En. Mun kaksi serkkua on, saanko osani siitä?