Pääsitkö sinä tai puolisosi iltiksen yli 100000e tienanneiden listalle?
Kommentit (81)
En näy Iltiksen listassa, mut paikallislehden listoilla kylä.
No ei helevitussa :D Minä tienaan niin vähän ettei tarvitse edes veroja maksaa ja kumppani ei mitään.
Minä pääsin nipin napin, puoliso ei ole vielä toistaiseksi listoille yltänyt.
Ei päästy, olisi kyllä ollut mukava yllätys.
Joo. Tosin olen yksinhuoltaja eli omilla eikä puolison tuloilla.
Onneksi en ole verovelvollinen Suomeen niin saan pitää tuloni omana tietonani.
Mies pääsi. Itse en todellakaan sh:n tuloilla tule pääsemään ikinä.
Mies pääsi, mutta multa jäi 8000 eurosta kiinni etten päässyt. Ei harmita yhtään. Meidän esikoinen pääsi maakuntalehden listalle ansiotuloilla 0 € ja pääomatulot vähän alle 100 000 €. Nuori peri ukkinsa jokunen vuosi sitten ja ukin verovenkoilu optioiden kanssa näkyy nyt sitten viime vuoden verotuksessa. Täytyy kyllä myöntää, että järkytyin vaikka asian tulo julkiseen tietoon oli odotettavissa tänä syksynä eikä sitä voinut enää mitenkään välttää kun nuori tuli täysi-ikäiseksi. Nuori itse on vihainen, ei kuulemma aio mennä ulos ja kouluun "enää ikinä".
Vierailija kirjoitti:
Meidän rivitaloyhtiössä kaikki täysi-ikäiset näyttävät päässeen. Asumme Tapiolassa. Hyvä me!
Niin varmaan juu. Mistä lähtien yli 100000 tienaavat ovat joutuneet asumaan rivitalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän rivitaloyhtiössä kaikki täysi-ikäiset näyttävät päässeen. Asumme Tapiolassa. Hyvä me!
Niin varmaan juu. Mistä lähtien yli 100000 tienaavat ovat joutuneet asumaan rivitalossa?
Et taida tietää, minkä hintaisia Tapiolan rivitaloasunnot ovat...
Ap:n kysymykseen kyllä täälläkin päästiin. Asutaan espoolaisella okt-alueela. Eipä tullut mieleen katsoa naapureidrn tuloja. No nyt katsotaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tiedän oikein hyvin. Mutta tiedän senkin, että yli 100000 euroa vuodessa ansaitsevat kykenevät hankkimaan paljon paremmankin asunnon, jopa Tapiolasta.
Kyllä. Jostain Hesarin jutusta huomasin, että mies maksaa saman verran veroja kuin noin 30 suomalaista keskimäärin, mistä voinee päätellä, että mies tavallaan elättää yhden peruskoululuokallisen väkeä.
En sentään, opiskelija olen vasta.
Isäni ja muutama lähisukulainen pääsi, kun noita uteliaana selasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän oikein hyvin. Mutta tiedän senkin, että yli 100000 euroa vuodessa ansaitsevat kykenevät hankkimaan paljon paremmankin asunnon, jopa Tapiolasta.
Arvostuskysymys. Arkkitehtuuri jne.