Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun huomaa parhaimpien vuosien olevan takanapäin :(

Kahlittu
01.11.2016 |

Perhe on perustettu, oma talo ja koira sentään puuttuu. Huomasin olevani normaali kotiäiti sotkuisessa tukassani. En enää kelpaisi kenellekkään. Kova kolaus tajuta vaikka mies mulla onkin, haluaisin silti olla vielä haluttava miesten silmissä.. Ja kokea sen ensihuuman ja rakastumisen uudelleen. Bailata läpi yö ilman huolta huomisesta. Vaan tässä ollaan, lapsille ruokaa taas keittämässä ja pyllyjä pyyhkimässä. Loppuelämä näyttää lohduttomalta ja tylsältä. Lapset on rakkaita, siitä tässä ei ole kyse. Ikäkriisi vai mikä, nuoruus ohi. Mitä jännittävää siellä tulevaisuudessa on muuta kuin vanhuus ja kuolema?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös sosialisoida töissä ja pitää sellaista seuraelämää, tavata ystäviä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siell paljon muuta ole, paitsi jos on rahaa, elämä on paljon kivempaa sitten vanhempanakin.

Vierailija
4/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneks sentään pääsit saman tylsän kohtalon jälkipolvelle siunaamaan.

Vierailija
5/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös sosialisoida töissä ja pitää sellaista seuraelämää, tavata ystäviä yms.

Sosialisoida? Siis ottaa yhteiskunnan omistukseen yksityistä omaisuutta?

Vierailija
6/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ei tule keltään jännitystä puuttumaan. Parhaat fyysiset vuotesi on ohi, mutta ei henkiset. Jos niin haluat.

Vierailija
7/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva lienee selvinnyt elämästä ilman noita kuvailemiasi tunteita. En minäkään. Se kuuluu elon kaareen samalla tavalla kuin teinirakkaudet yms. Mutta voin vakuuttaa, että elämän hyvät ja jännittävät puolet ovat kaikkea muuta kuin ohi sinun elämänvaiheessasi. Paljon on itsestäsi kiinni, sillä ikä ei sinänsä estä moniakaan asioita. Erinäisiä juttuja se kyllä mahdollistaa.

8/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.

Minusta oli surullista lukea uskomuksesi, ettet 'kelpaa enää kellekään', vetosit ulkoisiin seikkoihin kuten tukkaat. Tästä herää väistämättä minulle kysymys, mitä tarvitsisit, että kelpaisit itse itsellesi? Mistä sinulle on tullut ajatus, että et olisi naisellinen tai kiinnostava, koska olet nyt aikuinen? Miten voisit riittää itsellesi?

Kirjoitat myös kaipaavasi nuoruuden huolettomia aikoja. Aikuiselämä, jota nyt elät, vaikuttaa tylsältä ja mielenkiinnottomalta. Mitä itse asiassa kaipaat? Kerroit kaipaavasi rakastumista. Olisiko kuitenkin kyse vielä syvemmästä; rakkaudesta? Millainen suhteesi on nykyään, lapsiperhe-elämässä? Miten voisitte toimia, että löytäisitte toisistanne kipinän ja mielenkiinnon?  Millaista päivitystä suhteenne kaipaisi?

Monta kysymystä, joita haluteessasi voit miettiä. 

Vierailija
9/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan pelottaa eniten itseä siinä sitoutumisessa ja olen näin 27-vuotiaana yhä yksin, osittain omasta tahdostani. En halua lapsien ympärillä junnaavaa kuoleman odottelua vielä, vaikka haluankin lapsia sitten joskus.

Vierailija
10/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ystävilläni on perhe, ei me keretä viihteelle minne kovasti haluaisin koska pienet lapset, meillä on niin eri-ikäisiä lapsia että aina jollain ystävällä on vauva eikä voi sitä jättää. Odotellaan parempia aikoja vaan koko ajan.

Vierailija
11/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ole sinusta itsestä kiinni ja asenteestasi. Mikset kävisi sillointällöin viettämässä ystäviesi kanssa sitä villiä baari-iltaa, laittaudu kunnolla ja bileitä aamuun saakka? Mies hoitaa lapset sen muutaman päivän. Tuntuu se oma arki taas kivalta kun hetkeksi pääsee tuulettumaan ja näkee ettei se baarissa notkuminen kuitenkaan niin ihmeellistä ole. Lapset kasvavat ja muuttavat pois; ala sitten matkustelemaan enemmän miehesi ja ystäviesi kanssa. Yritä tehdä siitä omasta elämästäsi mielenkiintoinen. Vai oletko niin pinnallinen että onnellinen elämä on yhtäkuin kaunis ja pinnallinen nuoruus?

Vierailija
12/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KirkkoSisko kirjoitti:

Hei ap.

Minusta oli surullista lukea uskomuksesi, ettet 'kelpaa enää kellekään', vetosit ulkoisiin seikkoihin kuten tukkaat. Tästä herää väistämättä minulle kysymys, mitä tarvitsisit, että kelpaisit itse itsellesi? Mistä sinulle on tullut ajatus, että et olisi naisellinen tai kiinnostava, koska olet nyt aikuinen? Miten voisit riittää itsellesi?

Kirjoitat myös kaipaavasi nuoruuden huolettomia aikoja. Aikuiselämä, jota nyt elät, vaikuttaa tylsältä ja mielenkiinnottomalta. Mitä itse asiassa kaipaat? Kerroit kaipaavasi rakastumista. Olisiko kuitenkin kyse vielä syvemmästä; rakkaudesta? Millainen suhteesi on nykyään, lapsiperhe-elämässä? Miten voisitte toimia, että löytäisitte toisistanne kipinän ja mielenkiinnon?  Millaista päivitystä suhteenne kaipaisi?

Monta kysymystä, joita haluteessasi voit miettiä. 

Ihana viesti, huokui välittämistä. Kyyneleet silmissä luin. Mieheni kanssa meillä on aika kaverilliset välit, puheissa pyörii vain lapset. Näen unia että rakastun johonkin toiseen mieheen, kaipaan niin kovasti intohimoa mitä meillä ei tällä hetkellä ole. Tunnen itseni kulahtaneeksi ja häpeän peilikuvaani, olen synnyttänyt ja imettänyt muutaman kerran joten kroppa ei ole enää se tuttu nuori ja timmi vartalo.

Vierailija
13/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut onneks sentään pääsit saman tylsän kohtalon jälkipolvelle siunaamaan.

Ole sinä viisaampi ja tee toisin. Älä antaudu vauvakuumeelle sitten kun se tulee.

Vierailija
14/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen nainen ja nautin edelleen olostani ihan yhtä paljon kuin kolmekymppisenä tai parikymppisenä. Edelleen saan tuntea olevani seksikäs ja haluttava niin oman mieheni kuin muidenkin miesten taholta. Päivittäin saan miehiltä paljon huomiota ja kehuja. Perhe on perustettu ja hyvä mies rinnalla. Mielekäs työ ja vähän kuntoilua. Elän edelleen elämäni parasta aikaa ja koen että elämä on hyvää vaikka ikää tulee lisää. Elämä tuntuu seesteiseltä, vaikka onkin välillä stressiä ruuhkavuosien vallitessa.

Vierailija
15/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi. Itse en ole kelvannut kellekään koskaan. Olisin aina halunnut perheen, sulla sentään on sellainen

Vierailija
16/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana on mukavaa, koska raha-asiat ovat usein paremmin. Asunto maksettu, sijoituksissa on tarpeeksi rahaa ja voi ottaa rennosti, matkustella vaimon kanssa ja nauttia. Se on totta ettei jaksa notkua klubeilla pikkutunneille muttei sita juuri kaipaakaan.

M46

17/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap vielä.

Kerrot häpeäväsi vartaloasi. Se on myös surullista. Vartalosi on kaunis, oltuaan monen vauvan kasvupaikka. Olet synnyttänyt ja ruokkinut.  Jos siitä jälkiä on jäänyt, ne ovat äitiyden jälkiä, ei rumuuden jälkiä. Olet ehkä häpeäsi vuoksi ottanut etäisyyttä mieheesi.

Entäpä, jos laittaisitte lapset mummolaan ja lähtisitte parisuhdekurssille? Tai muuten vaan, kahdestaan ottaisitte askeleen lähemmäksi toisianne. Ehkä et kaipaa vierasta rakkautta, vaan tunteen siitä, että tämä oma rakas on lähellä, vierellä, kumppanina?

Vierailija
18/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras aika on ...juuri nyt:) 

Vierailija
19/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että baari-ilta sitten antaa potkua oikein kunnolla elämään? Onpas sitten aika ankea elämännälkä jollain. Mees ap vaikka laskuvarjohyppykerhoon, taikka sukeltelemaan kirkkaisiin lämpöisiin vesiin, kiipeä vuorelle, lähde yksin kauas pois, mies hoitaa lapset. Mutta älä mee baariin:)))

Vierailija
20/31 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä kannattaisi hankkia elämään muutakin sisältöä kuin palstalla ruikutus ja roikkuminen. Keskity siihen hyvään mitä sinulla jo on ja huolehdi itsestäsi. Sinulla itselläsi on vastuu itsetuntosi kehittämisestä ja siitä mitä ajattelet itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä