Robin on vaan niin kuuma
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kovin tervettä jos aikunen nainen viehättyy tollasesta hintelästä poitsusta.
Ei niin, tukeva möhömahainen suomalainen mies on paras
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kovin tervettä jos aikunen nainen viehättyy tollasesta hintelästä poitsusta.
Hoikka se on, mutta en sanoisi urheilullista ja kunnostaan huolta pitävää hinteläksi. Hintelä on ennemmin laiha läpipasko, joka raahustaa kehonsa pleikkarin äärestä just ja just sata metriä lähikauppaan.
Minusta Robin on seksikäs. Oikein yllätin itseni ajattelemasta näin, koska en yleensä tykkää noin nuorista miehistä, koska olen jo yli 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Robin näyttää ihan portugalilaiselta jalkapalloilijalta.
Mistähän päin Robin on saanut vähän eksoottisuutta ulkonäköönsä. Ei oo vieläkään selvinny mistä sukujuuret on..muuta kuin Turusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin näyttää ihan portugalilaiselta jalkapalloilijalta.
Mistähän päin Robin on saanut vähän eksoottisuutta ulkonäköönsä. Ei oo vieläkään selvinny mistä sukujuuret on..muuta kuin Turusta.
Tietääkö kukaan aiheesta? Itelläkin kyllä sukulainen, joka näyttää ihan kreikkalaiselta, mutta tietoa ei ole ulkomailta tulleista esi-isistä ainakaan lähisukupolvien ajalta.
Robin on hot, mutta jokseenki ällöttää huomattavasti vanhemmat ihmiset, jotka oikeesti ois valmiina millon vaan hyppään punkkaan jonkun vasta teini-iän ylittäneen kanssa. Ehkä se jää kuitenki ajatuksen tasolle useimmilla..
Vierailija kirjoitti:
Robin on hot, mutta jokseenki ällöttää huomattavasti vanhemmat ihmiset, jotka oikeesti ois valmiina millon vaan hyppään punkkaan jonkun vasta teini-iän ylittäneen kanssa. Ehkä se jää kuitenki ajatuksen tasolle useimmilla..
Taitaa olla vaan sellaista fantasiaa tai nuoruuden ihannointia monella. Oikeasti tosielämässä ei paljon viitsitä eikä uskalleta mennä lirkuttelemaan joillekin hädin tuskin lukiosta päässeille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Robin on seksikäs. Oikein yllätin itseni ajattelemasta näin, koska en yleensä tykkää noin nuorista miehistä, koska olen jo yli 40 v.
Joku ällömammahan tätä oli nostamassa.
Ajankohtainen kyllä. Kuka puhui vakavasta. En mä kyllä mitään haukkujia ja tietämättä tuomitsevia kovin korkealle arvosta :)