Nelikymppisten eronneiden ongelma on että ei ymmärretä katsella riittävän vanhoja miehiä
Minulla on kaveripiirissä paljon nelikymppisiä tai nelivitosia, vähän ehkä ylipainoisia ihan kivoja nättejä naisia. Nämä sinkkuna monta vuotta olleet naiset eivä ollenkaan ymmärrä että vaikka heidän ex-oli omanikäinen, hyvätuloinen ja fiksu mies ei uudella kierroksella enää voi kuvitella saavansa samaa. Siellä on kymmenen vuotta nuorempia odottamassa ja vie nämä muiden vapautuvat exät. Etenkin ne joiden ex-miehet olivat hyvin säilyneitä tuntuvat elävän suurimmassa harhassa omista mahdollisuuksistaan. Muutama vuosi siinä menee kunnes nämä naiset tajuavat että täytyy katsoa 10-vuotta vanhempia miehiä niin alkaa heti parisuhteita syntymään mutta osa ei tajua ollenkaan ja pysyvät yksin vuosia.
Kommentit (107)
Olen liikunnallinen, nätti nelikymppinen, katselen sekä nuorempia että vanhempia. Kumpienkin kanssa on ollut suhteentekeleitä. Ei ole toistaiseksi tullut vastaan ketään todella kiinnostavaa.
Ai niin, tämä oli naisille suunnattu "et kelpaa" -viestinnän uusin ketju, ei olisi pitänyt vastata. My bad. :)
Varmaan sitten noin, kun noin pitkän sepusteksen jaksoit viritellä.
Omasta puolesta voin kertoa, että mieluummin yksin kuin parin vuoden päästä jonkun vanhan papan omaishoitajana.
Ei kai sitä kukaan eroa vaihtaakseen huonompaan.
Parisuhde on eri asia kuin hoivasuhde.
Baarissa nelikymppinen kaveri nyrpisteli nokkaansa miehelle joka näytti kiinnostusta. Teki mieli sanoa että mitä oikein kuvittelet tuo on jo yli sun tason.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on eri asia kuin hoivasuhde.
Kymmenen vuotta ei ole mikään hoivasuhde. Et tiedä kumpi teistä ennemmin sänkyyn kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaveripiirissä paljon nelikymppisiä tai nelivitosia, vähän ehkä ylipainoisia ihan kivoja nättejä naisia. Nämä sinkkuna monta vuotta olleet naiset eivä ollenkaan ymmärrä että vaikka heidän ex-oli omanikäinen, hyvätuloinen ja fiksu mies ei uudella kierroksella enää voi kuvitella saavansa samaa. Siellä on kymmenen vuotta nuorempia odottamassa ja vie nämä muiden vapautuvat exät. Etenkin ne joiden ex-miehet olivat hyvin säilyneitä tuntuvat elävän suurimmassa harhassa omista mahdollisuuksistaan. Muutama vuosi siinä menee kunnes nämä naiset tajuavat että täytyy katsoa 10-vuotta vanhempia miehiä niin alkaa heti parisuhteita syntymään mutta osa ei tajua ollenkaan ja pysyvät yksin vuosia.
Sulta on mennyt jotain olennaista ohi. Nelikymppiset naiset eivät todellakaan halua omaishoitajiksi tai kodinhoitajiksi, siksi yli 50-vuotiaat miehet ovat nounou. Eihän niillä edes seiso. Fiksu nelikymppinen nainen seukkaa viriilin nuoremman miehen kanssa.
Jos olisin nelikymppinen ja eronnut, niin en tosiaan katselisi mitään vanhempia miehiä. Ainakin 5 vuotta nuorempi sen miehen pitäisi olla! Ehdottomasti. Mulla on nytkin nuorempi mies ja sanonpahan vaan, että oman ikäiset miehet näyttävät jo kamalan paljon vanhemmilta. Ja tuntuvat myös.
Ylipäätään naisen kannattaa valita mieluummin itseään nuorempi mies kuin vanhempi.
Aloittaja epäilemättä tietää mistä puhuu. *kjöh*
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten noin, kun noin pitkän sepusteksen jaksoit viritellä.
Omasta puolesta voin kertoa, että mieluummin yksin kuin parin vuoden päästä jonkun vanhan papan omaishoitajana.
Pappani on noin 10v mummoani vanhempi ja toimii mummoni omaishoitajana. Ei sitä koskaan tiedä
Päinvastoin! Elin vuosia itseäni 10 vuotta vanhemman kanssa. Tälle seuraavalle (ja toivottavasti viimeiselle) kierrokselle lähdin 6 vuotta nuoremman kanssa. Suosittelen.
Jaa, minä löysin kahta vuotta vanhemman, itseäni koulutetumman ja paremman näköisen. Rahaakin tuolla on. Miksi tyytyä kakkoslaatuun?
Muut kaverini ovat löytäneet samanikäiset miehet nelikympoisenä, mutta yksi meni naimisiin 7 v nuoremman kanssa. Taitaa ap vaan olla kateellinen kaverinsa vapaudesta deittailla ketä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä kukaan eroa vaihtaakseen huonompaan.
Mihin huonompaan? Eihän mitään tasoja ole olemassakaan.
Itse olen 35+ vuotias mies ja voisin hyvin seurustella itseäni viisi vuotta + vanhemman naisen kanssa; en paljon vanhemman. Miksi nelikymppisen naisen , tai yhtään kenenkäänpitäsi lähtökohtaisesti etsiä itseään vanhempaa. En minä toisaalta haluaisi seurustella huomattavsti nuoremmankaan kansssa. Mutta kysymys, miksi 40+ vuotiaan viriilin naisen pitäsi kiirehtien ryhtyä kenenkään -kärjisätäen- omaishoitajaksi. Ja toisekseen miksei ollakin yksin, jos viihtyy ja on hyvä olla yksin? - Ehkä se jopa tekee hyvää ollakin hetki yksin parisuhteen jälkeen. Vaikka eipä minusta ole sanojaksi, milloin on lupa tai oikeus tavata "se" oma rakas ja rakastettava.
Ymmärryksestähän se on kiinni, ei tunteista.
Jos eroan, en kaipaa uutta miestä ainakaan moneen vuoteen, todennäköisesti ikinä. Miksi helvetissä ottaisin toisen passattavan?
Miksi pitäisi etsiä vanhempaa miestä, kun nuoria miehiäkin on tarjolla? Enkä etsi mitään loppuelämän kestävää suhdetta, joten pidän vaan hauskaa. Ehkä sitten kymmenen vuoden kuluttua voin harkita sitä viisikymppistä miestä.
Sama täällä että en tosiaankaan lähtisi kenenkään 10 vuotta vanhemman ukon hoitajaksi paitsi jos nyt ihan sielunkumppani tulisi vastaan. Jos oman ikäistä ei löydy, mieluimmin yksin ja silloin tällöin mummotunneliin.
Siperia opettaa