Minkälaisen elämän valitsisit, jos saisit itse valita?
Missä asuisit, mitä työtä tekisit jne.
Et voi kuitenkaan valita miljonääriä yms.
Kommentit (28)
Mun yrityksestä tulisi iso menestys. Nykyinen masentunut mies suostuisi mennä terapiaan ja saisimme onnellisen loppuelämän yhdessä. Rakastan häntä vaikka nyt hänestä on vain kuoret jäljellä. Olisin myös muutoin onnellinen ja tuntisin sisäistä rauhaa vaikeuksienkin hetkellä. Ja olisin itseni kanssa tasapainossa. Miehen masennus vei elämästäni värejä pois ja ymmärrän että sen ei tarvitse olla niin. Onni lähtee itsestä.
Haluaisin elää erään naisen kanssa tavallista arkielämää koirien kanssa, jutella syvällisiä aamiaispöydässä ja käpertyä illalla kainaloon <3
Haluaisin olla näyttelijä teatterissa. Elää sillä. En haluaisi kuitenkaan olla julkimo.
Haluaisin olla olematta mielenterveysongelmainen.
Haluaisin asua sopivan kokoisessa kivisessä talossa järven rannalla.
Siinä kaikki, minkä elämässäni muuttaisin.
Mä muuttaisin meidän landelle.
Kesäisin hoitaisin puutarhaa ja mehiläisiä. Ehkä mulla ois muutama liisattu lammas maisemanhoitajana. Omat laamatkin ois kivoja... Niille pitäisi rakentaa kyllä talli.
Marjastaisin ja sienestäisin. Hilloaisin, mehustaisin, säilöisin ja kuivaisin kellarin täyteen herkkuja (niin kuin Hamstereissa).
Talvisin tekisin käsitöitä, lukisin kirjoja, kokoisin palapelejä, leipoisin ja suunnittelisin seuraavan kesän kukkapenkkejä ja kasvimaita.
Seurana vain pari kissaa ja pieni koira.
Ei naapureita. Ei katuvaloja. Ei mitään häiritsevää.
Minä haluaisin vihdoinkin olla se kuuluisa kirjailija.
Erakkona eläisin, mutta harvoin julkisuuteen astuessani antaisin syvällisiä lausuntoja elämän koko kirjosta - ja minua siteerattaisiin kunniallisissa lehdissä ja edistyksellisissä yhteiskunnallisissa blogeissa.
Radion kulttuuri-, kirjallisuus- ja keskusteluohjelmiin voisin joskus myöntyä, jos
Kaisa Pulakka minua pyytäisi.
Käyttäisin salanimeä ja aurinkolaseja. En esiintyisi kirjamessuilla enkä viihdeohjelmissa.
Miika Nousiainen olisi kyllä kaverini.
Taitaa mennä överiks, mutta haluisin olla oma isoäitini 1930-40 -luvuilla. Tekisin muutaman valinnan toisin tavoin.
Haluaisin oivaltaa, mitä kiinnostavia töitä voin alaltani löytää. Omistusasunto merinäköalalla olisi kiva. Rahaa saisi olla sen verran, että voisin käydä huoletta ravintoloissa syömässä, eikä tarvitsisi laittaa ruokaa itse:) Lisäksi kävisin kylpylälomilla. Minun tulisi harrastettua enemmän liikuntaa. Haluaisin osata soittaa jotain soitinta hyvin ps. osaan tällä hetkellä soittaa pianolla yksikätisesti. Tuo ensimmäisen toiveen toteutuminenkin riittäisi ihan hyvin.
Mun nykyinen elämä on kyllä ihan okei, mutta sen verran säätäisin, että saisin enemmän rahaa eikä tarvitsis tehdä niin paljon töitä. Tykkään kyllä työstäni, mutta voishan sitä tehdä välillä muutakin kuin töitä.