Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen elämän valitsisit, jos saisit itse valita?

Vierailija
31.10.2016 |

Missä asuisit, mitä työtä tekisit jne.

Et voi kuitenkaan valita miljonääriä yms.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako olla lintu?

Vierailija
2/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako olla lintu?

Nimenkin saa valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iankaikkisen elämän

Vierailija
4/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen

Vierailija
5/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ajatustenlukija

Vierailija
6/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin Hawaijilla ja olisin optikko. Ajattelen että se on siistiä ja helppoa työtä. Oikeasti olen kokki ja asun Nummelassa.

Vierailija
7/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi olis Charlotta, mulla olis ihana mies, kaksi lasta (poika ja tyttö tietty ja tässä järjestyksessä). Mulla olisi uusi Audi A3 ja miehellä Mersun maasturi. Sekä pieni valkoinen koira. Olisin lääkäri, ehkä aivokirurgi tai tms.

Vierailija
8/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa valita miljonäärin elämää?

Haluaisin elää jossain rauhassa ja tehdä käsitöitä. Palkkatöille sanoisin ei.

Vierailija
9/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin salainen agentti, jolla olisi uskomattomat taistelutaidot ja toki myös superälykäs. Mun mies/rakastaja olisi myös salainen agentti, ja suhteemme olisi salamyhkäisyyttä ja kipinöitä täynnä. Mulla olisi myös joku arkkivihollinem, jonka päihittäisin lähes aina nokkeluudellani.

Kyllä, olen leffani katsonut ja sarjakuvani lukenut..

Vierailija
10/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää? Minä tällainen:

Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin skeitti rampilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".

Mäkissä tilaisin vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".

Muijat pitäisi minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.

Vierailija
11/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin taru sormusten herran Lorienissa/Rivendellissä. Rauhaa, kaunista luontoa, turvaa, mielenrauhaa.

Vierailija
12/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, jos saisin valita niin olisin satumaisen kaunis ja voittaisin ensin Miss Suomi -kilpailun ja sen jälkeen Miss Universumin. Sitten aikani misseiltyäni voisin hankkia miehen ja muutaman lapsen joiden kanssa viettäisin tavallista lapsiperhearkea.

Vierailija
13/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin maailman paras entisöijä, asuisin vanhassa tunnelmallisessa puutalossa ja töitä riittäis ulkomaita myöten joten matkustelisin myös jonkin verran. Mies tietysti hoitaisi kissat ja koirat reissujen ajan. Olisin terve.

Vierailija
14/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla naisten haluama jännämies.

Vierailija
15/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin huippufutari maailmalla. Saisi pelata futista työkseen ja elää sillä herroiksi.

Vierailija
16/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellisessa avioliitossa fiksun ja luotettavan miehen kanssa. Viettäisimme kivaa vapaa-aikaa mm maalla viikonloppuisin ja välillä matkustelisimme. Minulla olisi ystäviä.

Olen ikisinkku ja vietän yksinäistä elämää vapaa-aikana...

Vierailija
17/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin terve ja viehättävä, minulla olisi rakastava parisuhde, nämä samat lapset, mutta molemmat terveitä. Toimisin isossa vakaassa organisaatiossa asiantuntijatehtävissä, niin että sijaistus olisi hoidossa, joten voisin pitää lomat normaalisti, sairaslomaa ja osittaista hoitovapaata tarvittaessa, lomautuksia yms pelkäämättä. Vanhempani olisivat terveitä & tasapainoisia alkoholin kohtuukäyttäjiä ja läheisiä lasteni kanssa.

Asuisimme väljästi ja meillä olisi pieni puutarha. Työmatkat olisi silti kohtuulliset. Meillä olisi iloinen koira.

18/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekisi palkkatöitä (päivätyö, ei matkustamista), minä olisin päivätöissä museossa ja eläisimme kahden lapsemme kanssa jossain lämpimässä, missä ei ole torakoita. Meillä olisi koira, kissa ja pihalla kanoja. 

Vierailija
19/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pullon henki. Kuha ois kännissä kuin käki.

Vierailija
20/28 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä