Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammaslääkäri käski lopettamaan sokerijuomien käytön, mutta tavallinen vesi jättää aina kurkun kuivaksi

Vierailija
31.10.2016 |

Mikä siis neuvoksi? Kylmä vesikään ei auta, hetken päästä on kuiva kurkku.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin lääkitys, joka saattaa kuivattaa kurkkua ja suuta, esim. antihistamiini?

Vierailija
2/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudupas lääkäriin. Kuiva suu voi viestiä monista sairauksista.. Kyllä terve limakalvo kostuu ja pidättää kosteuden ihan vain vedellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä limsa-addiktina voin sanoa, että tuttu tunne. Jano ei lähtenyt millään muulla kuin kylmällä kokiksella.

Jätät vain kylmästi kaikki sokerilitkut pois. Kehon normaalit signaalit palaavat kyllä pikkuhiljaa, jo parissa viikossa. Tsemppiä! Elämä ilman sokerikoukkua on paljon makeampaa.

Vierailija
4/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen 29-vuotias ja aina mulla on suu kuiva jos juon pelkkää vettä. Näin on ollut vuosia ja olen ihan terve.

Toki mitä suolaisempaa ruokaa olen syönyt sitä kuivempi kurkku.

Vierailija
5/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia kannattaa varmaan juoda korvikkeena. Cappucinos ja Cafe Au Lait on aika "makean makuisia" mutta niissä ei yleensä ole sokeria vissiin.

Vierailija
6/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan kahvia juo! Kahvi itsessään on nesteenpoistaja ja kuivattaa. Itse joudun aina kahvin päälle juomaan lasillisen vettä, ettei kurkkua kuivaa.

Vierailija
7/8 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon hyötyä tästä viestistä, mutta pari vuotta sitten kans kärsin suun kuivumisesta. Nyt sylkeä erittyy normaalisti. En tiedä miten asia korjaantui. Vaihdoin kyllä hammastahnan merkkiä.

Vierailija
8/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö