olen raivona! lapsi tuli kaveriltaan ja kaverin äiti..
.. oli pistänyt molemmille sellaiset vamppyyrinpurema kuvat kaulaan ! eikä tuo lähde rapsuttamalla tai kynsilakanpoistoaineella, kokeiltu on ! poika pitää tuota siistinä, mutta minun poikani ei todellakaan lähde kouluun kaulassa kaksi reikää josta valuu verta!
Kommentit (35)
Hankasit poikasi kaulaa kynsilakanpoistoaineella?
Kerro vielä että poika on 19 vuotias ja lukion kolmannella luokalla.
Saattaa olla kaula hurjemmankin näköinen, jos kynsilakanpoistoainetta ohuelle iholle läträtään.
Jos ei se lähde millään pois, niin... jos se onkin oikea?
Entäs alkoholi, esim tuulilasin pesuneste. Tehoaa ainakin tussikyniin.
siellä oli kuulemma pienimuotoiset halloweenjuhlat.. poika on siis 7v. kyllä toivon että minulta olisi kysytty, etenkään kun tuo ei irtoa! .O koetin joo kynsilakanpoistoaineella että olisiko irronnut sillä..
Ap
hei, vauvaöljy!!! sillä lähtee eikä iho kärsi :) nimim. äiti jonka lapset rakastavat feikkitatskoja
omalla tytöllä on samanlainen kaulassa, minulla myös ja lisäksi ristin muotoinen palovamma tissien välissä :D maksoivat Cypershopissa 3e arkki ja ovat hemmetin hienoja! toisen lapselle en kyllä pistäisi kysymättä vanhemmilta...
Vierailija kirjoitti:
hei, vauvaöljy!!! sillä lähtee eikä iho kärsi :)
Etkö ollenkaan sääli niitä vauvoja - tai äitejä, joiden vauvoista puristetaan öljy rikkaiden maiden lapsille? Palmuöljykin on tuohon verrattuna eettistä.
[url=http://aijaa.com/mVfzJK][img]http://i11.aijaa.com/t/00491/14279745.t.jp…
tälläinen siis minulla :) numero 10
no juuri tuollainen, paitsi että verta valuu pidemmälle ! hyi helv.. .(
aion selvittää tämän naisen puhelinnumeron tai sitten mennä ihan ovelle puhumaan.
Ap
Soita sille kaverin äidille ja käske sen tulla putsaamaan lapsesi kaula. On aika ajattelematonta laittaa tuollaisia kuvia vieraiden lasten kaulaan ja mihinkään kehonosaan.
Kuka jaksaa nipottaa tuollaisesta?
Herran pieksut, se on vain leikkitatuointi.
Mikset anna sen vaan olla, jos lapsi siitä tykkää?
Siis mitä ihmettä. Lapsille tapahtumat kuten halloween ja pääsiäinen on parasta aikaa. Saa pukeutua ja leikkiä. Lapsesi varmaan pakahtui ilosta kun sai tuon kuvan. Vaikutat äidiltä jonka lapset ei ole koskaan saanut leikkiä kuralätäkössä tai pukeutua naamiaisiin. Miten tuo kuva vaikuttaa sinun elämääsi? Ihmiset katsoo kaupassa paheksuan? ketuttaa tälläiset ihmiset jotka vievät lapselta pienenkin ilon.
Vierailija kirjoitti:
omalla tytöllä on samanlainen kaulassa, minulla myös ja lisäksi ristin muotoinen palovamma tissien välissä :D maksoivat Cypershopissa 3e arkki ja ovat hemmetin hienoja! toisen lapselle en kyllä pistäisi kysymättä vanhemmilta...
Eikö lapsella itsellään muka ole mitään sananvaltaa? Ei mulla tulisi mieleenkään kysellä itsenäisesti kyläilevän kouluikäisen vanhemmilta, saako lapselle laittaa leikkitatuoinnin.
Kannattaa kokeilla jotain happoa.
(kuka oikeasti lähtee hinkkaamaan kynsilakanpoistoaineella lapsen kaulaa?)
Pilasit sitten lapselta ilon, joka hänelle oli juhlista tullut. Löysää vähän sitä pipoa ja mieti miltä lapsesta nyt tuntuu.
Uliuli.