Saan veronpalautusta 6000 euroa ja rapiat
Kommentit (58)
Lahjoita mulle, niin saat hyvän mielen! ;P
Mahtaa harmittaa kun oli noinkin suuri summa lähes korotomana lainana verottajalla.
Olet antanut valtiolle korotonta lainaa 6000 euroa.
Varmaan kannattaisi ostaa joku opas, missä kerrotaan järkevästä rahankäytöstä
Tolla saisi laadukkaan rannekellon.
Miksi ihmeessä olet maksellut noin paljon ylimääräisiä veroja???
On vähän hankala arvioida tuloja etukäteen. Pidän mieluummin veroprosentin korkeampana ja saan sitten joulurahaa enkä jodu maksamaan mätkyjä.
Palautuksille maksetaan korkoa 0,5%, Ihan kilpailukykyinen, jos vertaa pankkien tarjoamiin talletuskorkoihin.
Onneksi olkoon. Minä toivon saavani edes hiukan. Koska viimeiset veroehdotukset muuten postitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Tarkistahan tietosi - korkoa maksetaan 0,5 %
Vierailija kirjoitti:
On vähän hankala arvioida tuloja etukäteen. Pidän mieluummin veroprosentin korkeampana ja saan sitten joulurahaa enkä jodu maksamaan mätkyjä.
Joulurahaa? Ihan uusi sana mulle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Minä toivon saavani edes hiukan. Koska viimeiset veroehdotukset muuten postitetaan?
Veroehdotukset postitettiin toukokuussa. Jos et tehnyt siihen muutoksia, se oli sitten myös verotuspäätös eikä mitään enempää Sinulle postiteta. Jos teit muutoksia, niin päätöksen olisi pitänyt tulla lokakuun aikana.
Ei se ole helppoa arvioida, jos ei ole elämä ihan tasaista. Itselläni on jonkun verran matkavähennyksiä, koska käyn töissä toisella paikkakunnalla. Koko ajan mies etsii töitä samalta ja sitten kun löytää, matkavähennykset jää pois. En ole ottanut niitä etukäteen, koska ei oikein voi tietää, mikä se tilanne myöhemmin on ja välttämättä ei sitten muuttohässäkässä tule muistaneeksi koko asiaa. Lisäksi mulla viime vuonna jäi tienesti arvioitua pienemmäksi. Ikävä sen on isoja summa takaisinkaan maksaa.
Olet tyhmä. Ei, en ole kateellinen sinulle.
Tätäkin piti sitten tulla kehumaan tänne, että siitäs saatte köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistahan tietosi - korkoa maksetaan 0,5 %
Oikestaan 0,5% lähes 1,5 vuoden laina-ajalle. Veroa on maksettu liikaa vuoden 2015 kuluessa, siis keskimäärin vuoden puolivälissä ja laina-aika päättyy 28.11.2016. Vuotuinen korko siis noin 0,35%.
Parempi korko kuin pankkitilillä samalle summalle.
Rapiat?