Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ LUULET? ETTÄ KÄVISI jos( 172cm/66kg mies) ja( 185cm/ 80 kg mies) tappelevat vastakkain?

Vierailija
31.10.2016 |

Mieheni on tuon 172cm ja aina uhoaa, että vääntää niskat nurin. Kerrankin kotiime tunki joku känniläinen riehumaan.
Erehtyi asunnosta.
No olin yksin kotona ja sain sen rauhoteltua puhumalla ja lopulta lähti.
Mies sanoi, että olisi viskannut niskaperse otteella pihalle . Kyseessä oli kuitenkin vastassa 80-90 kg kaveri ja mieheni 66 kiloinen.
En ole ikinä nähnyt mieheni tappelevan, mutta mitä luulisitte käyvän?
Mieheni nostaa penkistä 70 kiloa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se isompi kaveri myllyttäis.

Vierailija
2/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuon kokoinen kaveri nostaa 70 kg niin ei se nyt mikään ihan voimaton ole.

Mutta ei se kyllä mulle pärjäisi.

T. 183cm /80mies ja penkistä nousee 115 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on Napoleon-kompleksi niin kuin chihuahuoilla 😜 Niskaperse-ote tuskin onnistuisi ainakaan niin päin kun miehesi toivoo.

Vierailija
4/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ehtii ampua ensin.

Vierailija
5/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rippuu vähän vastuksestakin. Jos tyyppi on kovassa kunnossa ja penkistä nousee tyyliin yli 100 kg niin ei siinä olisi mitään toivoa.

Vierailija
6/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 70 kiloa penkistä nostavasta ole käytännössä mitään vastusta isommalle miehelle.

Vierailija
7/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihisee takapihan puille ja tunkeutuja luikki karkuun. Hyvin siinä kävisi, kata tekee hakkelusta.

Vierailija
8/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että kumpi saa ensin hyvän lyönnin päähän voittaa. Jos lähdetään painimaan käy ukollesi hassusti, ellei löydy paini, judo, jujutsu tms taustaa.

Vierailija
9/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se oikein on? :D

Vierailija
10/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuuluu naisten sarjaan.

m185/85

Vierailija
11/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai isompi aina voittaa? Tarkoittaako tää sitä että mä voin miehenä mennä tappelemaan jotain sm-tasolla karatea harrastavaa naista vastaan ja odottaa voittavani?

T. mies 177/90

Vierailija
12/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Tane siellä?

Vierailija
13/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Sehän riippuu täysin tyyppien taustoista. Esimerkkinä: Edis Tatli painaa 66 kiloa ja luulenpa, että vähän isompikin vastustaja saisi pataansa.

Vierailija
14/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 184/79 kg mies  enkä todellakaan lähtisi jotain 172 cm ,66 kiloista mm-nyrkkeilijää vastaan tappelemaan.Enkä japanilaisia (tai muitakaan karate-mestareita) pahemmin vastustelemaan. (Joku ihan tavallinen  sen kokoinen rettelöitsevä rähjääjähemmo olisikin sitten eri asia.) Periaatteessa en kyllä ryhtyisi mihinkään  tappeluun ennenkuin silloin jos joku uhkaa minua,eikä mitään pakoreittiä olisi siinä käytettävissä. Inhoan kaikkea väkivaltaa ja aistin herkästi mahdolliset aggressiiviset riidanhaastajat ja poistun sellaisista paikoista ennenkuin ne aggressiot alkavat kehittyä sanoista liikkeiksi.

Vierailija
15/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä painosta ja pituudesta ei voi päätellä vielä mitään. Jos se isompi on vain plösö ja hidas ja pienempi on timmissä kunnossa ja osaa esim jotain kamppailulajia, niin kyllä se silloin voittaisi. Muuten koosta toki on etua.

Vierailija
16/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri 171 cm ja noin 60 kiloa pisti aikoinaan nippuun neljä isompaa jätkää kun yrittivät ryöstää frendiä. Sai palkaksi pahoinpitelysyytteen kun nelikko todisti että frendi oli käynyt niiden päälle.

Vierailija
17/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi miehesi voittanut: känninen helppo nakki kelle tahansa selvälle. Koordinaatio kännisellä hukas. Yksi yllätysisku naamaan ja avot. Eri asia jos ois karhunpainiin ryhtynyt, siinä ois toki hävinnyt.

Vierailija
18/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan 185cm 80 kilonen jyrää jo pelkällä massallaan 60 kilosen.

Vierailija
19/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 192,5 pitkä. Teininä oli vittumaista kun aina discoilloissa kävi kaikki metriheikit uhoamassa. Olen kiltin näköinen niin halusivat kai pönkittäytyä jotenkin. Aion opettaa poikani pitämään metriheikit aisoissa. On epäreilua että pitkät ja raamikkaat miehet joutuvat hillitsemään itseään metriheikkejä enemmän. Jos olisin hillunut samalla lailla kuin nuo napoleonit, niin piipaa -autoa olisi soitettu tiuhaan

Vierailija
20/32 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko ratkaise, jos on esim. joku todella motivoitunut kilpatason kamppailulajin harrastaja vastassa, ja vaikka olisikin esim. 20-30kg painoeroa, niin todennäköisesti vikkelä vapaaottelija potkasis sua päähän ennenkun edes ehtisit koskea häneen. Toki riippuu tilanteesta, mutta naurattaa sellaiset tyypit jotka luulee että koko ratkaisee jotain. Ei normijannua joka käy salilla, ole opetettu ottamaan iskuja vastaan, reenattu niskoja kestämään lyöntejä, nopeus, refleksit yms. MUTTA jos kaksi tyyppiä joilla ei ole kummallakaan kamppailutaustaa, pistettäis kehään, niin todennäköisesti se isompi ja kookkaampi voittais. Toki riippuu tilanteesta, ei voi koskaan sanoa etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme