MITÄ LUULET? ETTÄ KÄVISI jos( 172cm/66kg mies) ja( 185cm/ 80 kg mies) tappelevat vastakkain?
Mieheni on tuon 172cm ja aina uhoaa, että vääntää niskat nurin. Kerrankin kotiime tunki joku känniläinen riehumaan.
Erehtyi asunnosta.
No olin yksin kotona ja sain sen rauhoteltua puhumalla ja lopulta lähti.
Mies sanoi, että olisi viskannut niskaperse otteella pihalle . Kyseessä oli kuitenkin vastassa 80-90 kg kaveri ja mieheni 66 kiloinen.
En ole ikinä nähnyt mieheni tappelevan, mutta mitä luulisitte käyvän?
Mieheni nostaa penkistä 70 kiloa.
Kommentit (32)
Ai, siis, jos aikuinen mies (185/80) ja yläasteikäinen poika (172/66) ottavat yhteen? No, pikkujannullehan siinä huonosti kävisi, herää tosin kysymys, miksi sillä isommalla tyypillä muka olisi syytä listiä pienempi? Vaikka voittaisikin, niin raukkamaistahan se silti olisi; jos minun (158/58) kimppuun kävisi joku 145/40-mittainen nainen, niin kyllä minulta löytyisi voimaa taltuttaa niin pieni hyökkääjä ilman nyrkiniskuja ja seinään paiskomisia. Ottaisin vaan kiinni ja pitäisin paikoillaan, kunnes raivari hellittää.
"Kuka tahansa voittaa kenet tahansa", kirjoitti kerran eräs suomalainen kamppailuguru/tappelupukari. Siinä on totuuden siemen, mutta se vaatii sellaista väkivallankäyttöä, jota on hankala puolustaa oikeudessa.
Jos se sun miehes ei ole joku aktiivinen painija, niin ei se kyllä millään penkkipunnerrustuloksilla isompia kavereita heittele.
Mun mies on 68 kiloinen painija, olen nähnyt kun se heittelee 90 kiloisia miehiä.
Painin kerran yhen sporttisen 60kg tytyn kanssa ja jäin altavastaajaksi, vaikka käyn salilla. Ei se ole koosta kiinni aina
Voin kertoa mitä kävisi. Makaisivat päällekäin lattialla( ap:n mies alla) ja miehesi anelisi, että "joo joo riittä jo päästä nyt jo pois!" .
Miksi joku 172cm/66kg olisi joku ihmemies joka pystyy mihin vain?
Ap:n mies ei ilmeisesti harrasta mitään taistelulajia?
Eli silloin on ihan turhaa... ei pelkkä painojen nostelua miehesi tapauksessa riitä!
Mikä helvetin mies toi on?? Oon 15v tyttö ja oon 168cm/65 kg eli saman kokoinen, kuin ap:n mies :D! Noin pieniä miehiä on onneksi harvassa. (Poikkis 16v 185cm/75kg ja isäni 183cm/86kg)
Fiksuin tappelija on se, joka auttaa läheisensä turvaan ja juoksee itsekin karkuun. Taitavin on se, joka ei edes joudu uhkaaviin tilanteisiin.
t. Uintia, karatea, jujutsua, judoa ja escrimaa vuosia harrastanut m. 76 kg, 185cm
Riippuu täysin tilanteista ja ihmisistä. Tottakai isommalla on yleensä selvä etu jos pääsee kiinni ellei toinen ole teknisesti paljon parempi. Pienempi on sen sijaan lähtökohtaisesti ketterämpi ja iso taas ulottuvampi.
Jos puhutaan ihan tavallisista ihmisistä, niin tappelun voittaa yleensä se, joka toimii ensin aggressiivisesti. Toinen häkeltyy tilanteesta kun toisella on jo selvät sävelet mitä tekee. Jos ihminen on urheilullinen ja lyö tappelemaan tottumatonta yhtäkkiä leukaan, niin yleensä tappelu on siinä.
Itse olen ketterä ja saan kehostani aika voimakkaita repäisyjä irti, vaikka en varsinaisesti vahva olekaan. Uskoisin, että saisin valtaosaa vastaan tuotettua sellaisen iskun, että pääsen tilanteesta pois. Toivon kuitenkin, että tähän tilanteeseen ei koskaan jouduta. Ensisijaisesti lähden aina karkuun, mutta hätätilanteessa en näe mitään järkeä lähteä mihinkään reiluun tappeluun, koska sellaista ei kehän ulkopuolella ole edes olemassa. Jos siis minut yritetään pahoinpidellä, niin herrasmiessäännöt on jo ylitetty ja silloin lyön hyökkääjää sillä mitä satun käteeni saamaan.
Kumpi ja kampi tappeli. Nainen voitti.
Aika hyvät mahdollisuudet sinulla olisi varsinkin jos laji on tosiaan jokin karate, joka on monesti lähinnä ilmaan lyömistä ja jäykkiä pariharjoituksia. Jos olisi jonkun hyvämaineisemman lajin harrastaja niin sitten olisi jo eri juttu.