Ketkä ovat palstan tunnetuimmat käyttäjät?
Olen vasta aloittanut av:lla käynnin, ketkä siis ovat palstan "julkkiksia"? Olen lähinnä kuullut HEL-NYC olevan yksi, mutta kai täällä nyt muitakin on?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Etitkö itteäs?
Sitäpä hyvinkin.
Hel-nyc on pelkkä trolli.
Itse vastaisin mies 29v plus jotain. Hän on sentään ilmeisesti oikea ihminen ajatuksineen. Muita yhtä tunnettuja nimimerkillisiä ei ehkäpä ole, jos noita trolleja ei lasketa.
K on lopettanut kirjoittelun, harmi
Vierailija kirjoitti:
K on lopettanut kirjoittelun, harmi
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etitkö itteäs?
Sitäpä hyvinkin.
Itse vastaisin mies 29v plus jotain. Hän on sentään ilmeisesti oikea ihminen ajatuksineen. Muita yhtä tunnettuja nimimerkillisiä ei ehkäpä ole, jos noita trolleja ei lasketa.
Ketä muita trolleja täällä pyörii?
AP
Vierailija on ylivoimaisesti tunnetuin. Todella kova ottamaan kantaa, vastaa yksin melkein koko palstan viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etitkö itteäs?
Sitäpä hyvinkin.
Eikö HEL-NYC ja mies 29v plus jotain paljastuneet yhdeksi ja samaksi trolliksi vai muistanko väärin. Siis tyyppi kirjoittaa miehenä ja naisena ja saa siitä orgasmeja?
Ei ole korrekti tapa keskittyä kirjoittajiin vaan asiaan se ad homonum jutska....
HEL-NYC, miesasiamies...