Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarissa mies sanoi minua vanhaksi haahkaksi :(

Vierailija
31.10.2016 |

Olen reilu 4kymppinen nuorekas nainen.Viime lauantaina menin baarissa juttelemaan noin 30 vuotiaalle miehelle joka sanoi minulle ettei ole kiinostunut mistään vanhoista haahkoista.Aloin itkemän :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne lisääntymiskykyiset joskus nimittelee teitä mahoja puumia rumasti.

N33

Voi tyttökulta:) Mä oon 46v ja vielä ihan lisääntymiskykyinen, valitettavasti... ois kiva puumailla jo ilman ehkäisyä. Ehdokkaita on kuitenkin joka baari-illassa ihan jonoksi asti.

No koita käsittää, että 30-vuotiailla on vielä nuoret naiset mielessä. Sä voit ihan rauhassa iskeä sitä pappakaartia.

Kuulepa kun ongelma on päinvastoin: Mä menen baariin viettämään hauskaa iltaa tyttökavereiden kanssa, sormus sormessa ja puoli iltaa häädän niitä 25-35v ikäisiä pois kimpustani. Että saat ne vaikka kaikki mu puolesta, jostain syystä eivät vaan innostu susta...

Vierailija
22/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se juttelemaan meneminen välttämättä iskemistä meinaa, eikä kyllä oikeuta haukkumaankaan. Jos tämä on totta, niin "mies" oli moukkamainen juntti, ikä on vain numeroita ap :)

Valtaosalle se sitä meinaa ja sitä se usein onkin. Jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut, niin harvoin saa lähestymiseen mitään asiallista vastausta. Siksi en lähestykään ennen kuin tiedän naisen olevan kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty edes ulkonäön perusteella sanomaan, onko joku mies 30 vai 45 v. Olen itse 45. Ap olisi voinut vaan tokaista takaisin, että sori luulin sua viisikymppiseksi.

Vierailija
24/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laskee oman arvonsa monta miestä on tulossa tyhjäämään kassit.Näin miehenä sanoisin ettei kannata, spermaviemäriksi tuntuu miehille kelpaavaan kuka vaan.

Vierailija
25/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne lisääntymiskykyiset joskus nimittelee teitä mahoja puumia rumasti.

N33

Voi tyttökulta:) Mä oon 46v ja vielä ihan lisääntymiskykyinen, valitettavasti... ois kiva puumailla jo ilman ehkäisyä. Ehdokkaita on kuitenkin joka baari-illassa ihan jonoksi asti.

No koita käsittää, että 30-vuotiailla on vielä nuoret naiset mielessä. Sä voit ihan rauhassa iskeä sitä pappakaartia.

Kuulepa kun ongelma on päinvastoin: Mä menen baariin viettämään hauskaa iltaa tyttökavereiden kanssa, sormus sormessa ja puoli iltaa häädän niitä 25-35v ikäisiä pois kimpustani. Että saat ne vaikka kaikki mu puolesta, jostain syystä eivät vaan innostu susta...

Ei kiitos, mulla on ihan poikaystävä ja oman ikäiseni. :) Enkä muutenkaan käy baareissa, joten kiitos.

Vierailija
26/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuorekas 40-vuotias nainen ja mulle vislailee ja huutelee kehuja kaiken ikäiset miehet keskellä kirkasta päivää kadulla kävellessäni, nuorimmat ovat teini-ikäisiä ja vanhimmat yli viiskymppisiä. Ja vaikka pukeudun asiallisesti, mutta vartalon muotoja myötäillen. Oma mieskin kehuu ja haluaa minua jatkuvasti. Koskaan ei ole kukaan vanhaksi haukkunut, joten uskon, että aloitus on provo. Nuorekkaille neljäkymppisille tuskin kukaan sanoo noin, mutta jos näyttää ryppyiseltä mummolta jo nelikymppisenä, niin ehkä sitten tuon aloituksen voisi uskoa.

Vierailija
27/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa haukkua miehiä jo suurinpiirtein  30-vuotiaista ylöspäin erotuksetta kaikkia joksikin 'ällösediksi'. (siis niitäkin jotka henkilökohtaisesti eivät siinä mielessä ole minkäänikäisistä naisista edes kiinnostuneita)

Tuon kokemuksesi perusteella ymmärrät nyt varmaan miltä sellainen tuntuu.

Ei yhtään tuon  kivemmalta.

Ällöttelisivät ne naiset vaan niitä kohtaamiaan ällömiehiä ihan vapaasti siellä paikan päällä,ilman että tulisivat tänne joka viikko haukkumaan täysin syyttömiä ihmisiä pelkästään sen perusteella, etteivät he  ole enää kaksikymppisiä.

Idioottihan tuo kohtaamasi tyyppi tietenkin oli ja sellainen joka ei omannut alkeellisimpiakaan käytöstapoja,mutta ei se  hänen käytöksensä sinua kohtaan kyllä kenenkään muiden vika ole kuin hänen itsensä .

Vierailija
28/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa haukkua miehiä jo suurinpiirtein  30-vuotiaista ylöspäin erotuksetta kaikkia joksikin 'ällösediksi'. (siis niitäkin jotka henkilökohtaisesti eivät siinä mielessä ole minkäänikäisistä naisista edes kiinnostuneita)

Tuon kokemuksesi perusteella ymmärrät nyt varmaan miltä sellainen tuntuu.

Ei yhtään tuon  kivemmalta.

Ällöttelisivät ne naiset vaan niitä kohtaamiaan ällömiehiä ihan vapaasti siellä paikan päällä,ilman että tulisivat tänne joka viikko haukkumaan täysin syyttömiä ihmisiä pelkästään sen perusteella, etteivät he  ole enää kaksikymppisiä.

Idioottihan tuo kohtaamasi tyyppi tietenkin oli ja sellainen joka ei omannut alkeellisimpiakaan käytöstapoja,mutta ei se  hänen käytöksensä sinua kohtaan kyllä kenenkään muiden vika ole kuin hänen itsensä .

Eipä tuota 30-vuotiaiden miesten syrjimistä näe missään muualla kuin palstalla. Itse ainakin saan nyt ihan yhtälailla huomiota nuorilta naisilta kuin 25-vuotiaanakin. Tosin nyt mukaan ovat tulleet myös vanhemmat naiset. Tietenkin riippuu paljon siitä, että kuinka mies ikääntyy. Itse olen urheillut koko ikäni ja joskus 20-vuotiaana näytin vielä liian nuorelta monen naisen makuun.

Vierailija
29/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah haahka

Vierailija
30/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko jonkun random ukon mielipiteellä väliä

Vierailija
31/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymmpisen naisen kannattaa katsella 10 vuotta vanhempia miehiä. Kolmekymppinen mies on parhaassa iässä saa niitä kaikkien haluamia 23..25 vuotiaita.

Vierailija
32/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymmpisen naisen kannattaa katsella 10 vuotta vanhempia miehiä. Kolmekymppinen mies on parhaassa iässä saa niitä kaikkien haluamia 23..25 vuotiaita.

Nainen on kylläkin kauneimmillaan  noin 16-vuotiaana sanoo tutkimukset.

Vierailija
33/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty edes ulkonäön perusteella sanomaan, onko joku mies 30 vai 45 v. Olen itse 45. Ap olisi voinut vaan tokaista takaisin, että sori luulin sua viisikymppiseksi.

Ihan sama  juttu, en todellakaan osaa arvioida, onko joku mies 30 vai 45. En osaa myöskään osaa arvioida naisten ikää. Jonkun 15 vuotiaan ehkä, mutta 25 - 45, voin arvata ihan mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi