Baarissa mies sanoi minua vanhaksi haahkaksi :(
Olen reilu 4kymppinen nuorekas nainen.Viime lauantaina menin baarissa juttelemaan noin 30 vuotiaalle miehelle joka sanoi minulle ettei ole kiinostunut mistään vanhoista haahkoista.Aloin itkemän :(
Kommentit (33)
Jos se oli velj'mies savonmualta ja totesi että "neiti on vuan haaskan näköne" eli hauskaksi ja nätiksi kehui.
Onnesi, että näytti todellisen luonteensa heti kättelyssä. :) maailmaan mahtuu paljon ajattelemattomia ihmisiä ja satuit törmäämää juuri sellaiseen, huono tsägä! Turha itkeä, tai jos itket niin itke sen miehen puolesta, sen tyhmyydelle
Niin ne lisääntymiskykyiset joskus nimittelee teitä mahoja puumia rumasti.
N33
Taidat trollata, mutta mahdollista tuokin. Myös miehistä löytyy kusipäisiä tyyppejä.
Itse sain Tinderissä todella tylyn vastauksen neutraaliin aloitusviestiini naiselta. Olin kyllä aika ihmeissäni, että voiko tuollaisestakin joku loukkaantua ja hän oli kuitenkin tykännyt profiilistani, joten luulisi edes alustavaa kiinnostusta olla jutella. No poistoonhan tuo meni, mutta jäi kyllä mietityttämään, että oliko tuo täysin mielisairas vai mistä johtui.
Entäs jos odottaisit, että joku mies lähestyy sinua? En minä nuorenakaan mennyt kaikille itseäni tyrkyttämään. Vanhana olisin vielä vähän varovaisempi.
Miehille siis törkeille annetaan samalla mitalla takaisin, että antaa vetää siitä munaton impotentti, kokeile.
No mitäs menet ahdistelemaan jotain 30-vuotiaita. Kyllä mäki ahdistuisin, jos joku 30-vuotias äijä tulisi baarissa iskemään.
Vierailija kirjoitti:
N33
Voi tyttökulta:) Mä oon 46v ja vielä ihan lisääntymiskykyinen, valitettavasti... ois kiva puumailla jo ilman ehkäisyä. Ehdokkaita on kuitenkin joka baari-illassa ihan jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33Voi tyttökulta:) Mä oon 46v ja vielä ihan lisääntymiskykyinen, valitettavasti... ois kiva puumailla jo ilman ehkäisyä. Ehdokkaita on kuitenkin joka baari-illassa ihan jonoksi asti.
No koita käsittää, että 30-vuotiailla on vielä nuoret naiset mielessä. Sä voit ihan rauhassa iskeä sitä pappakaartia.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos odottaisit, että joku mies lähestyy sinua? En minä nuorenakaan mennyt kaikille itseäni tyrkyttämään. Vanhana olisin vielä vähän varovaisempi.
En ole ap, mutta jos oisin aikoinaan jäänyt odottamaan miesten lähestymistä, olisin näin 36 vuotiaana vielä neitsyt. Ei kaikkia naisia miehet oma-aloitteisesti lähesty _ikinä_, joten pakko se on itse tehdä aloitteita, jos miesten kanssa haluaa tekemisiin.
Lähesty jatkossa vain itseäsi vanhempia miehiä, jollet kestä itkemättä ilkeää kommentointia iästäsi. Oon itse reilu nelikymppinen nainen, eikä kävisi mielessäkään mennä iskemään jotain kolmekymppisiä. Mitä mä niin nuorilla tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta jos oisin aikoinaan jäänyt odottamaan miesten lähestymistä, olisin näin 36 vuotiaana vielä neitsyt. Ei kaikkia naisia miehet oma-aloitteisesti lähesty _ikinä_, joten pakko se on itse tehdä aloitteita, jos miesten kanssa haluaa tekemisiin.
Joo mut ap on kohta viiskymppinen joka meni kolmikymppistä iskemään. :D tottakai sä oot noin paljon nuoremmalle vanha haahka!
N20
Ei etsinyt haahkaa vaan parikymppistä ilolintua;)
Jotkut on munahaukkoja, toiset kamalia kotkia.
Turha surra nuoren kukkoilijan takia.
T. Huuhkaja
Ei kai se juttelemaan meneminen välttämättä iskemistä meinaa, eikä kyllä oikeuta haukkumaankaan. Jos tämä on totta, niin "mies" oli moukkamainen juntti, ikä on vain numeroita ap :)
Olisin sanonut:"Oho, anteeksi en huomannut etta olet viela alaikainen."
Hyvät käytöstavat pitää tietysti olla, mutta kyllä vanhemmat naiset on joskus tosi tunkeilevia.
Täältä ei kyllä sympatiaa heru, se on varmaa :D
Miksi tuollaisen kommentin edessä pitää pillahtaa itkuun tai näyttää, että asia satuttaa? Sano sen sijaan napakasti takaisin esim.: nuorellakin ukolla voivat munat haista ja näkökyky mennä tms.
Olen kasvanut kolmen isoveljen "hellässä" huomassa ainoana tyttönä ja siinä ei olisi pärjännyt ilman nopeaa kieltä ja kovia nyrkkejä (harrastan itsepuolustusta). Toki olemme myös parhaat toistemme tukijat. Muta tätä naisten yliherkkyyttä en ole koskaan oikein ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33Voi tyttökulta:) Mä oon 46v ja vielä ihan lisääntymiskykyinen, valitettavasti... ois kiva puumailla jo ilman ehkäisyä. Ehdokkaita on kuitenkin joka baari-illassa ihan jonoksi asti.
No koita käsittää, että 30-vuotiailla on vielä nuoret naiset mielessä. Sä voit ihan rauhassa iskeä sitä pappakaartia.
Näinhän se menee. 30-vuotiaiden miesten kohderyhmä on siellä 20-25 ikävuodessa. Itse olen 28 ja baarista yleensä lähtee matkaan jotain 19-22v.
Uskon 0/5