Huonoin joululahja, jonka olet saanut?
Mitä sait ja miksi se oli huono? Oliko antaja miettinyt enemmän omia mieltymyksiään, ostanut jotain selvästi paniikissa, pistänyt saamansa lahjan kiertoon, antanut puoliksi syödyn elintarvikkeen tms. tai oliko lahja yksinkertaisesti vain mauton (tyyliin raskaustestipaketti tahattomasta lapsettomuudesta kärsivälle)?
Kommentit (31)
No kyllä mua vähän ihmetytti kun sain tädiltäni lahjaksi Pandan suklaarasian. Olin siis itse siihen aikaan Pandalla töissä, pakkaamassa niitä suklaita. Oli ollut puhettakin saman tädin kanssa siinä syksyllä et alkaa kyllä suklaa tökkimään kun sitä on pitänyt mättää juhannuksesta saakka rasiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Teetetty turkiskauluri. Olen kasvissyöjä, vastustan turkistarhausta yms. Lahjan antoi anoppi, joka kyllä tiesi mielipiteeni.
Miksi anopit on aina tuollaisia? Minäkin saan omaltani aina huonetuoksuja ja voimakkaita parfyymejä, joita en voi allergisen reaktion vuoksi käyttää. Pahinta on se, että hän tietää itsekin asian.
Palovarotin ja sisä- ulkolämpätilamittari, exältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetetty turkiskauluri. Olen kasvissyöjä, vastustan turkistarhausta yms. Lahjan antoi anoppi, joka kyllä tiesi mielipiteeni.
Miksi anopit on aina tuollaisia? Minäkin saan omaltani aina huonetuoksuja ja voimakkaita parfyymejä, joita en voi allergisen reaktion vuoksi käyttää. Pahinta on se, että hän tietää itsekin asian.
Haluavat että kuolet, tai sitten vaan kiusallaan näyttävät kuinka vähän miniän ajatusmaailmalla ja mieltymyksillä on heille arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Dove-suihkugeeli ja -rasvalahjapakkaus.
mikä on rasvalahjapakkaus? Flora-paketti, jossa on joulurusetti?
Mikä vika on sisä- ulkolämpötilamittarissa. Itse ostin sellaisen vanhemmilleni.
Sellainen valmislahjapakkaus mitä myydään kaupoissa joka sisälsi yhden ruman mukin ja yhden pikakahvi annospakkauksen.
Ja päällä luki mieheni ja minun nimi.
Vähemmän olisi haitannut jos minut olisi vaan jätetty ilman lahjaa, kun tuo tuntui ihan vaan vittuilulta. (Ei kovin lämpimät välit tähän miehen sukulaiseen joka varmaan oli yllättävää kuulla)
Sellaisia laitteen töpselin ja pistorasian väliin laitettavia kytkimiä, ja kaukosäädin, jolla voi laittaa virrat päälle ja pois. Olivat osa isompaa pakettia, jonka poikaystävä oli ostanut itselleen (eli sain osan kytkimistä ja säätimen pahvilaatikossa). Oli todella huomioitu ja arvostettu olo :D
Vierailija kirjoitti:
Laminoidun bmi-taulukon anopilta.
Legenda on tämä lahja
Sanükin rumat ekokengät äidiltäni, vaikka tietää minun olevan esteetikko ja aina käytän hienoja kauniisti tehtyjä designer-kenkiä. Sanoin että nyt meni pieleen ja ojensin lahjan toiselle perheenjäsenelle, jolla samankokoinen jalka.
Toinen huono lahja oli joku uskonnollinen kirja uskovalta tädiltäni. En pidä tuputtamisesta, vaikka ateisti en olekaan.