Miten reagoit jos miehesi kotiutuu baarista tässä kunnossa?
Tulee pitkäksi venyneen illan jälkeen kotiin lähes "seiniä pitkin" kävellen.
Sitten tulee makuuhuoneeseen ja rojahtaa viereeni sängyllemme viereeni tunkkasissa baarivaatteissaan.
Yrittää pusutella ja kertoo miten rakastaa ja yrittää hyväillä jne. Ajaisitko miehen siinä tilassa muualle nukkumaan vai antaisitko tulla viereen?
Kommentit (85)
Tuo tietää meillä miehelle aina sohvareissua. En pysty nukkumaan kun hän kuorsaa ja örisee vieressä haisten spurgulta. Onneksi näin ei enää käy usein :D
Sohvalle.Liikaa juomista ei kannata palkita.
Odottaisin että sammuu. Menisin itse sohvalle tms. En voi sietää kännisen hajua ja kuorsaamista. Tai työntäisin vaikka lattialle. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti antaisin tulla viereen! Auttaisin jopa ottamaan vaatteita pois, jos se onnistuisi.
Aamulla tekisin hyvää krpalula aamupalaa ja naureskelisin hänelle.
Olispa mulla noin ihana, lojaali ja miestään oikeasti haluava nainen. Mikä ois mukavampaa kun saada hyvä aamupala tms. Monta päivää menee meillä naama norsun (just sillä). Minä saan aina haukut tms. vaikka joka kerta tulen kiltisti kotiin, suht ajoissa enkä edes kovassa humalassa. Elämä on epäreilua!
Viereen vaan rakas, kaljabaaricowboyn kotiintuloa juhlitaan suudelmin ( kaljapusuin ) ja jatkuu aina rakasteluun asti ellei sankari sammu ennen sitä tai kikkiin tule sarana 😀😃
Vähän riippuu. Baarivaatteet saisi ainakin riisua ja pusuttelusta ei tulisi mitään, ällöttää viinan haju. Jos tuo olisi toistuvaa niin saisi häipyä vähän sohvaakin kauemmaksi, joku satunnainen överi ei niin haittaa, vaikka humalaiset ovatkin mielestäni vastenmielisiä.
Auttaisin suihkuun ja yövaatteisiin ja sitten viereen :)
En osaa edes kuvitella tilannetta ja noin ei ole yhdessä oltujen 20 vuoden aikana käynyt, mutta ensinnäkin sänkyyn ei paskaisilla vaatteilla tulla. Ei kyllä sohvillekaan. Kylppärin lattialle voisin jonkun tyynyn ja peiton tuoda. Siellä saisi nukkua niin pitkään, että tajuaa itse mennä suihkuun ja pestä hampaat. Lapsille ei tarvitsisi näyttäytyä ennen kuin on puhtoinen, raikas ja selvä. Jos seuraava kerta tulisi, niin käskisin menemään hotelliin yöksi.
Siirtyisin varmaan itse sohvalle.
Tuollaisesta tilanteesta on niiiiin kauan, etten edes muista miten toimin. Lähinnä opiskeluaikojen/nuoren aikuisuuden juttuja. Mutta kun tuo puoliso nukahtaa juopoteltuaan, niin sitä ei liikuta edes nosturi ja kuorsaus on se, mitä eniten vihaan.
Mutta joo, ei aiheuttaisi kitkaa parisuhteessa, ellei olisi jokaviikkoista ja pikemminkin varmaan olisin huvittunut jos toi 40 + vuotias ukkeli vielä tuollaisen baarireissun tekisi.
Ei sänkyyn millään sontaisilla baarivaatteilla!!! Ja muutenkin saa mennä johonkin muualle haisemaan, mun ei tarvitse minkään kännisen kourija-löyhkääjän panopuuksi muuttua. Hyi! Onneksi minulla on mies, joka on jo nuorena tajunnut hoitaa baarireissunsa ettei enää aikuisiällä ole tarvetta örveltää. En ymmärrä miten jotkut jaksavat sellaista katsoa.
Toivottaisin hyvää yötä ja sanoisin että puhutaan myöhemmin. Jos hän jatkaisi häiritsemistä todennäköisesti siirtyisin itse nukkumaan muualle.
Ehdottomasti omaan sänkyyn mun viereen. Jos mua häiritsee niin eiköhän se olisi minä joka siitä siirtyy. Aamupalaa teen enkä kiukuttele.
En reagoi mitenkään. Jos haisee kovin, niin avaan ikkunan.
Eksä sammu millon minnekkin tuossa kunnossa kotiin tultuaan.. Yleensä ei tullut edes kotiin. Ai hitto, kiitos muistutuksesta miksi erottiin. Ihan oikeasti kiitos :D
Niin ja yleensä olin helkkarin raivona, koska tämä tapahtui väh. Kerran kuussa.
16
Ulkoruokintaan ja suhde päättyisi samantien. En voi sietää humalaisia (lapsuudessa kännikaloja nähty ihan tarpeeksi) ja mies kyllä tietää sen. Ei tosin edes juo alkoholia, joten nykyisen kanssa noin ei kävisi.
Toi "kouluttaminen" minua hämmentää.
Jos on sitä mieltä ettei puolisolla ole asiaa baariin niin miksi ei sano sitä vaan sanoo, että mene vaan? Sitten seuraavana aamuna mykkäkoulua, huutoa ja kuulustelu. Eikö tämä tunnu itsestä yhtään järjettömältä?
Baariin kun mennään niin olisiko tarkoitus, että sieltä tullaan kotiin selvin päin?
Mä olen miettinyt, että tämän tarkoituksena on se, että toinen pikku hiljaa lakkaa menemästä minnekään ja itse voi saman aikaan ylpeillä sillä ettei rajoita kumppaninsa elämää koska on niiiiiiiiiiin ymmärtäväinen, että aina antaa luvan...
Vierailija kirjoitti:
Ulkoruokintaan ja suhde päättyisi samantien. En voi sietää humalaisia (lapsuudessa kännikaloja nähty ihan tarpeeksi) ja mies kyllä tietää sen. Ei tosin edes juo alkoholia, joten nykyisen kanssa noin ei kävisi.
Pitkäpinnaninen mies sulla.
Vannomatta paras!
Kerta se on ensimmäinenkin :-)
Tietysti antaisin tulla viereen! Auttaisin jopa ottamaan vaatteita pois, jos se onnistuisi.
Aamulla tekisin hyvää krpalula aamupalaa ja naureskelisin hänelle.