Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diabeetikkokalenterissa silikonit - so last season!

Vierailija
31.10.2016 |

Diabeetteksen ykköstyyppiä sairastaneet ovat päättäneet tehdä alastonkalenterin, kuinka "kekseliästä". Ja kalenteriin on tungettu ainakin yksi silikonipallopari. Yöks! Tekotissien avulla siis tuotakin kalenteria markkinoidaan, se siitä syvällisyydestä.

Jää kalenteri ostamatta, olisi kyllä jäänyt muutenkin.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001942442.html

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään luonnollisuus ole hyve. Kaikkien pitää saada korostaa itseään ja kohentaa itseään ja pönkittää oma itsetuntoaan ja todistella että on jotain. Pienten lasten äideillä on päällimmäisenä mielessä vieläkö kelpaa miehille?! WTF

Vierailija
42/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luojan luoma 75G ja näyttää aikalailla tuolta, jos pidän käsiä edessä. Eikä ilman tukeakaan polvissa roiku. Sitä en tiedä onko kyseisessä kuvassa esiintyvä henkilö käynyt kauneusleikkauksessa mutta mitäs väliä sillä kenellekään olisikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noita implantteja ole nykyään ihan joka paikassa? Miksei siis diabeetikollakin :D

Harvemmin kai kukaan kuvissa esittelee mitään luonnollisen näköisiä tissejään?

Vierailija
44/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silikonitissit eli mainitut "rumat kumipallot" tai miten se nyt meni. Sellaiset, joissa on leikkausarpia ja joista ilman vaatteita näkee että ovat feikit. Vaihtelee tunteet v*tutuksen ja huvituksen välillä kun lukee näitä tissieni perusteella tehtyjä arvioita henkisistä ominaisuuksistani ja itsetunnostani. Omat tissini oli pienet mutta nätit ja olisin ne mielelläni kyllä pitänyt, mutta syöpä vähän muutti suunnitelmia. Ja joo, nyt moni sanoo että "se on ihan eri asia" mutta esteettistä kirurgiaa se on, syystä riippumatta. Kuka sen saa määrittää, mikä on kenellekin riittävän hyvä syy? Hiusvärien haitoista on ihan tutkimustietoa, mutta silti kaiketi suurin osa suomalaisista naisista värjää hiuksiaan eikä heitä kutsuta aivottomiksi huonoitsetuntoisiksi bimboiksi.

Periaatteessa on mielestäni todella sääli, jos mennään siihen että kaikkien rintojen pitäisi olla täydellisen kokoiset ja muotoiset ja erilaiset mutta täysin luonnolliset rinnat nähdään rumina ja viallisina. Mutta vaikken silikoneista tai kauneuskirurgiasta ilmiönä pidäkään, en kyllä lähtisi ketään yksilöä valinnoistaan tuomitsemaan, varsinkaan jos en tiedä taustoja.

Vierailija
45/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silikonitissit eli mainitut "rumat kumipallot" tai miten se nyt meni. Sellaiset, joissa on leikkausarpia ja joista ilman vaatteita näkee että ovat feikit. Vaihtelee tunteet v*tutuksen ja huvituksen välillä kun lukee näitä tissieni perusteella tehtyjä arvioita henkisistä ominaisuuksistani ja itsetunnostani. Omat tissini oli pienet mutta nätit ja olisin ne mielelläni kyllä pitänyt, mutta syöpä vähän muutti suunnitelmia. Ja joo, nyt moni sanoo että "se on ihan eri asia" mutta esteettistä kirurgiaa se on, syystä riippumatta. Kuka sen saa määrittää, mikä on kenellekin riittävän hyvä syy? Hiusvärien haitoista on ihan tutkimustietoa, mutta silti kaiketi suurin osa suomalaisista naisista värjää hiuksiaan eikä heitä kutsuta aivottomiksi huonoitsetuntoisiksi bimboiksi.

Periaatteessa on mielestäni todella sääli, jos mennään siihen että kaikkien rintojen pitäisi olla täydellisen kokoiset ja muotoiset ja erilaiset mutta täysin luonnolliset rinnat nähdään rumina ja viallisina. Mutta vaikken silikoneista tai kauneuskirurgiasta ilmiönä pidäkään, en kyllä lähtisi ketään yksilöä valinnoistaan tuomitsemaan, varsinkaan jos en tiedä taustoja.

Tässä puhutaan terveistä rinnoista ja niiden leikkelystä.

Sun rinnat on varmaan tehty vastaamaan vanhaa kokoa? Harvoin syöpä vie kaksi rintaa kerralla.

Vai halusitko isontaa rintoja, kun oli "hyvä syy"? Silloin voidaan puhua turhamaisuudesta.

Vierailija
46/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on vakava asia ja hienoa, että olet tervehtynyt. Äskeinen kommenttini vastaukseesi kuulostaa kovin julmalta, nyt kun luin sen. Harmittaa.

Mutta jäin silti miettimään miksi rintasi on tehty isommiksi?

Vierailija
47/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhutaan terveistä rinnoista ja niiden leikkelystä.

Sun rinnat on varmaan tehty vastaamaan vanhaa kokoa? Harvoin syöpä vie kaksi rintaa kerralla.

Vai halusitko isontaa rintoja, kun oli "hyvä syy"? Silloin voidaan puhua turhamaisuudesta.

Siis ihan oikeastiko sanot rintasyöpään sairastunutta turhamaiseksi? Tiesitkö että molemmat rinnat on korjattava, sillä ei se silikoni ole samannäköistä. Entä jos on rinnanpoistoa ennen ollut ketunnenät niin ihan oikeastiko olet sitä mieltä että ne pitäisi korjata samannäköisiksi...

Vierailija
48/54 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt ihan oikeasti haluaisin tietää, että miksi rintasyövän "viemät" rinnat saa korjauttaa, mutta imetyksen viemiä ei? Miksi rintasyövän viemää rintaa ei pidä vain hyväksyä ja olla esimerkki siitä, että ei olla turhamaisia ja luoda lapsille turhia paineita, mutta esimerkiksi ketunnokkarinnat pitää? Selitä, oi armas AP!

Terkuin ei meikkiä, ei värjättyjä hiuksia ja luonnolliset B-kupin tissit, mutta ei minkäänlaista tarvetta moralisoida muiden naisten halua olla parhaita versioita itsestään, niin kuin joskus kuuluu sanottavan. 

Vierailija
49/54 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpä on vakava asia ja hienoa, että olet tervehtynyt. Äskeinen kommenttini vastaukseesi kuulostaa kovin julmalta, nyt kun luin sen. Harmittaa.

Molemmat rinnat poistettiin, koska minulla on syövälle altistava geenivirhe ja uuden syövän kehittyminen olisi ollut liian todennäköistä. Uudet implantit ovat valikoitu kirurgin arvion mukaan, ovat siis vain hieman isommat kuin vanhat rinnat, mutta näyttävät feikeiltä koska oma rauhaskudos ei ole pehmentämässä vaikutelmaa. Sinänsä minusta on vähän hassua, että olisin ilmeisesti jotenkin huonompi ihminen jos olisin ottanut vaikka desin isommat implantit. Tai kaiketi pyhimys, jos en olisi ottanut implantteja lainkaan?

Ja kiitos vielä, mustakin on hienoa että olen tervehtynyt? :)

Vierailija
50/54 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonkalenteri on maailman tylsin klisee. Lisäksi nuo kuvat olivat huonoja ja poseeraukset teennäisiä.

Vierailija
51/54 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän tuomittiin sen Cheyennenkin rinnat silikoneiksi jo ennen kohotusleikkausta, vaikka sillä ei silareita ollut ennen eikä jälkeen kohotuksen. Vastaava kuva oli jossain, missä se piteli käsillään rintoja ylhäällä. Kohotusleikkauskin tuomittiin täysin. Mitä täällä nyt tosin ei tuomittaisi. Vielä kun naiset oppisivat sen, että se itsemääräämisoikeus ei yllä oman kehon ulkopuolelle. Naapurisi saa leikata tissinsä, valkaista hampaansa, värjätä hiuksensa, meikata, synnyttää, tehdä abortin, käydä töissä, ajaa autolla ja olla peittämättä kasvojaan huivilla jos itse haluaa.

Vierailija
52/54 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat rinnat poistettiin, koska minulla on syövälle altistava geenivirhe ja uuden syövän kehittyminen olisi ollut liian todennäköistä. Uudet implantit ovat valikoitu kirurgin arvion mukaan, ovat siis vain hieman isommat kuin vanhat rinnat, mutta näyttävät feikeiltä koska oma rauhaskudos ei ole pehmentämässä vaikutelmaa. Sinänsä minusta on vähän hassua, että olisin ilmeisesti jotenkin huonompi ihminen jos olisin ottanut vaikka desin isommat implantit. Tai kaiketi pyhimys, jos en olisi ottanut implantteja lainkaan?

Ja kiitos vielä, mustakin on hienoa että olen tervehtynyt? :)

Hups, pääsi lipsahtamaan ylimääräinen kysymysmerkki loppuun.

Jatkan vielä sen verran, että suhtaudun kyllä jossain määrin kriittisesti kauneuskirurgiaan, enkä pidä muovisesta lookista saati siitä että sen yleistyminen luo paineita tehdä terveyden kannalta tarpeettomia toimenpiteitä. En voi kuitenkaan kieltää, etteikö koko toipumisprosessi olisi ollut paljon helpompi kuin sain kuitenkin tavallaan pitää rintani. Mitään (muuta) terveydellistä vaikutusta niillä implanteilla ei tietenkään ole. Entä jos jollain on terveet mutta epämuodostuneet tai raskauden muuttamat rinnat ja kokee asian samoin? Mikä minä olisin heitä tuomitsemaan. Kannustan kyllä miettimään implanttien oton terveydellisiäkin seurauksia (ja sitä, paraneeko se elämä oikeasti niiden myötä). 

Joka tapauksessa, olisi kiva jos mediassa alkaisi näkyä luonnollisempia vartaloita kaikkine variaatioineen.

Vierailija
53/54 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen joutuu onnettomuuteen, niin mielestäni kirurgien yritys palauttaa henkilö entiselleen on täysin ymmärrettävää. Siinä korjataan onnettomuuden aiheuttamia tuhoja. Samoin kuin rintasyövän viemässä rinnassa tehdään.

Jos kuitenkin omaa terveet rinnat, niin ei niiden "korjailulle" löydy mitään muuta syytä kuin turhamaisuus. Itseä vertaillaan muihin naisiin ja kirurgialla hoidetaan todellisuudessa pahaa mielenterveysongelmaa. Joten en todellakaan kannata sitä.

Eikö naisen pitäisi nähdä itsensä kokonaisuutena eikä tissiparin kokona?

"Mä olen masentunut, kun mun rinnat ei ole kauniin muotoiset" tai "mä olen masentunut, koska mun rinnat on liian pienet". Mistä tuo uskomus tulee? Mediasta.

Ihan tosissaanko täällä väitetään, että rintojen koon muotoilu on tasapainoisen ihmisen puuhaa ja hyväksyttävää? Noihin leikkauksiin mennään vain ja ainoastaan siitä syystä, että itseä verrataan muihin. Turhamaisuudesta.

Kirurgiaan pääsee, kun maksaa rahaa. Se ei kuitenkaan poista masennusta. Se voi piristää oloa vähäksi aikaa, kun omakuvaa rakentaa ulkonäön kautta. Se ei kuitenkaan ole pysyvä tila, koska sitten ilmenee jotakin muuta... ikääntyminenkin on väistämätöntä.

Viemällä terveet rinnat kirurgiaan, nainen todistaa itselleen ja muille, että itseä voi rakastaa vain ehdollisesti. Se ei ole tervettä. Rakastetaanko lapsiakin ehdollisesti?

Itsensä pystyy hyväksymään kyllä, jos oikeasti haluaa päästää irti omista päänsisäistä uskomuksistaan. Apuna voi käyttää myös lääkitystä, mutta itse uskon enemmän puheen voimaan.

Vierailija
54/54 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä