Minkä takia erilaisilla ryhmillä on tarve tehdä alastonkalenteri?
Viimeisimpänä diabeetikot. Kuka noita kalentereita edes ostaa ja kehtaa seinälleen laittaa (muuta kuin peräkammarinpojat)?
Kommentit (12)
Ihan samaa olen ihmetellyt, kuka niitä ostaa, ei ainakaan kukaan laita seinälleen! Alastonkalenterit ovat sopimattomia työpaikan seinälle (kielletty), enkä meidän lapsiperheeseenkään sellaista seinälle laittaisi.
Mukana muutama jotka tykkää esitellä itseään. Muut ei kehtaa kieltäytyä.
Todella outo ilmiö.
Enkä koskaan ole sellaisia muualla nähnyt kuin ip-lehtien lööpeissä.
Enkä ikinä ostaisi.
Meillä sieltä isoilla miehillä ei ole vielä omaa kalenteria. Löytyykö muita halukkaita vai joudunko olemaan kaikki 12 kuukautta katseiden kohteena. Muuten, pitäisikö sen olla kuvassa maksimissaan, kun en ole kasvoiltani mallikelpoinen. Kroppa on kyllä rantakunnossa.
Mä voisin hankkia jonkun järjestön hyväntekeväisyyskalenterin, jossa olisi naiset pukeutuneet vintage tyylisesti klassisen kauniina. Miehet komeina siistit vaatteet päällä. Vanhoja autoja, hevosia, kukkia.
Alastomuus kalenterissa vuoden ympäri keittiön seinällä ei oikein jaksa innostuttaa.
Kyllä meillä on sekä kotona että työpaikalla toi diabeetikoiden kalenteri. Siitä saa hyvin töissä keskustelua avattua uusien diabetespotilaiden kanssa, että ei se elämä siihen lopu.
Samaa ihmetellyt. Samoin sitä ilmiötä, kun lehdessä on kissankokoisin kirjaimin, että se ja se julkkis esiintyy nyt alasti ottaakseen kantaa sanotaan nyt vaikka kansaneläkkeen tukiosan pienennykseen tai jotain vastaavaa. Miten se alastomana julkisuudessa kekkalointi mihinkään liittyy?
En myöskään minä jaksa ymmärtää tätä villitystä. Pahinta ja omituisinta oli, kun opettajaksi opiskelevat naiset tekivät tyttökalenterin...
Alastomuus kiinnostaa. Alastomuus myy. Myös tavallisten ihmisten nakuilu on kiinnostavaa. Kannattavaa varainhankintaa siis. Ei sitä muutoin tehtäisi. Riisuisitko itse rahasta?