Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö Prismassa klo 22 jälkeen?

Vierailija
31.10.2016 |

Kuka siellä edes käy siihen aikaan, muut kuin syrjäytyneet jotka haluavat olla yksin? Se asiakasryhmä ei kuitenkaan tuota niin hyvin että kauppaa kannattaa pitää auki.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, käyn mieluiten ennen kahdeksaa kaupassa ja vastustan noita pidennettyjä aukioloja.

Vierailija
2/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käynyt juoksulenkin yhteydessä hakemassa ruokatarvikkeita, joita tarvitsee aamupäivällä lasten kanssa. Kyllä siellä on aina muitakin ollut.

Vierailija
4/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme joskus mieheni kanssa huviksemme käyneet Prismassa klo 22 jälkeen. Vuositulot n.90 000 joten kovin syrjäytyneitä emme ole.

Vierailija
5/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Prismassa en mutta 22 jälkeen olen käynyt kaupassa. Lähinnä jos on tultu reissusta myöhään, mutta tiedän kyllä ihmisiä jotka käyvät säännöllisesti noin myöhään omista töistä johtuen.

Vierailija
6/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee käytyä usein näissä 24/7 ruokakaupoissa. Matkustelen paljon ja minulla on muutenkin epätyypilliset ja -säännölliset aikataulut joten on kätevää, että markettiin pääsee kaikkina vuorokaudenaikoina. 

Vierailija
7/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn usein,hyvä puoli on se että tosi vähän porukkaa eikä tarvi jonottaa

Vierailija
8/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä edes käy siihen aikaan, muut kuin syrjäytyneet jotka haluavat olla yksin? Se asiakasryhmä ei kuitenkaan tuota niin hyvin että kauppaa kannattaa pitää auki.

et ole AP varmaan käynyt koskaan kello 22 jälkeen? käyppä joskus niin huomaat että ei siellä mitään syrjäytyneitä käy,ihan tavallisia ihmisiä

Vierailija
9/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn useinkin, ostamassa seuraavan päivän ruokaostokset. Ei tarvitse kärsiä ryysiksestä. Sitten pääsee kotiin nukkumaan.

Vierailija
10/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on vihoviimeinen vaihtoehto.

Vierailija
11/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Prisma ole kuin 22 asti auki. Sen sijaan käyn sillä lisätunnilla 21-22 lähes aina.

Vierailija
12/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn siellä leikkimässä 22 jälkeen, että oon baarissa. Otan jonkun Iittalan viinilasin talousosastolta, sitten menen miestenvaateosastolle komistautumaan.

Sitten yllätän hyvännäköisiä naisia hyllyjen takaa lasi kädessäni ja kysyn käytsä usein täällä?

Vierailija
13/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa en käy, kun ei tällä paikkakunnalla sellaista ole, mutta S-marketissa kylläkin. Ja siellä on kyllä ihan vipinää tuohon aikaan monesti. Veikkaan, että klo 21-23 aukioloajat palvelevat paljon paremmin tavallisia työssäkäyviä ihmisiä kuin vaikkapa klo 9-14. Tietysti eläkeläisillä on (olisi) tuolloin aikaa tehdä ostoksiaan (ja niillä syrjäytyneillä), mutta ainakin virastotyöajassa oleville tuo aukioloaika on paljon turhempi kuin myöhäisen illan aukiolotunnit.

Vierailija
14/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on vihoviimeinen vaihtoehto.

Miks. Kaheksan.

Vierailija
15/15 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suunnilleen kerran viikossa. Normaalisti käyn K-Supermarketissa klo 21-22.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi