Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon saatte tulonsiirtoja/kk?

Vierailija
31.10.2016 |

Alla olevan ketjun innoittamana, selvitetääs av-mammojen tilanne. Eli kuinka paljon saatte tulonsiirtoja (lapsilisää, vanhempainrahaa, asumistukea, työttömyyskorvausta jne)/kk? Ylittääkö summa maksamasi verot?

Minä (plus mies): Lapsilisä yhdestä lapsesta n. 97€ (kolme lasta, joista kaksi 17plus). Hyvätuloisina verot todellakin ylittävät tuon summan.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuki ja asumistuki yhteensä päälle 800€. Vuokraan menee 500€ eli tosiasiassa valtio syytä vuokranantajalle enemmän rahaa kuin työttömälle :D

Vierailija
62/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa.

Nuorin lapsi on 17-vee ja lapsilisä loppui alkuvuonna.

Toki verovaroille tulee paljon muuta vastetta, koska lasten koulunkäynti on Suomessa ilmaista.

Ei tarvitse maksaa lasten lukio- tai yliopisto-opiskelusta penniäkään. Toisin kuin muissa maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas nettomaksaja, en saa tukia, lapset täysi-ikäisiä, eivät saa tukia. itse en saa tukia, maksan veroja reippaat 2000 e /kk.

Vierailija
64/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e, eli maksan tällä hetkellä paljon enemmän veroa kuin mitä saan. Toisaalta olen saanut ilmaisen koulutuksen ja opintotukea yliopistossa ja nykyinenkin palkkani maksetaan veroilla.

65/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. Emme asu Suomessa ja maksamme lastenhoidon ja koulunkin omasta pussista.

Paljonko tulot ja verot? Todella hienoa että täällä yksi joka pystyy valaisemaan!

Euroiksi laskettuna tulot yhteensä noin 12000€/kk josta veroa about 35% + muita sos.maksuja ehkä.viitisensataa kuussa.

Eli käteen n. 8000. No mitä siitä varoista ja sosiaalimaksusta maksetaan jos teillä yhtä kovat verot kuin suomessa ja maksatte itse lapsen koulun ja hoidon. Teillehän ei jää penniäkään käteen. Millä syötte tai kuljette?

Mitä on muut sos. maksut? Maksatte varmasti terv. huollostakin?

Miten niin ei jaa penniakaan?

Esikoisen koulumaksut noin 13000€ vuodessa, kuopus vikaa vuotta tarhassa ja se maksaa hieman vajaan kaksi tonnia kuussa.  Valtion koulut ovat ilmaisia koulupukuja ja ruokaa lukuunottamatta, mutta erinaisista syista halusimme lapsemme yksityiseen kouluun ja tama on ihan kohtuuhintainenkin viela (ne voivat tosiaan maksaa tonneja kuussa)

Kai niista sosiaalimaksuista maksetaan lapsilisat, tyottomyyskorvaukset yms niille jotka niita saavat ja mita niista nyt muuallakin maksetaan, en ole perehtynyt.

Taalla on ilmainen terveydenhuolto mutta mieheni tyopaikka maksaa sen lisaksi meille todella kattavan vakuutuksen.

Niin joo et se on teidän oma päätös maksaa koulusta. Eli tonni kuussa maksaa koulu.

8000-1000 on 7000.

Ja siitä 500 pois eli 6500.

Joo, kyllä tuolla pärjää.Ilmainen terv. huolto, eli ei polimaksuja? Tai vuosimaksuja? Ja lapsetkin on tuon vakuutuksen piirissä?

Meillä kk tulot olleet joskus 12 000 kun tehty viikonloput ylityötä ja ollaan maksettu siitä puolet veroja..plus muut verot.

Plus kaikki muu mistä täällä maksetaan.

Ei täällä jää työssäkäyvälle oikein säästöön, muutakuin velalla omaisuutta.

66/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. Emme asu Suomessa ja maksamme lastenhoidon ja koulunkin omasta pussista.

Paljonko tulot ja verot? Todella hienoa että täällä yksi joka pystyy valaisemaan!

Euroiksi laskettuna tulot yhteensä noin 12000€/kk josta veroa about 35% + muita sos.maksuja ehkä.viitisensataa kuussa.

Eli käteen n. 8000. No mitä siitä varoista ja sosiaalimaksusta maksetaan jos teillä yhtä kovat verot kuin suomessa ja maksatte itse lapsen koulun ja hoidon. Teillehän ei jää penniäkään käteen. Millä syötte tai kuljette?

Mitä on muut sos. maksut? Maksatte varmasti terv. huollostakin?

Miten niin ei jaa penniakaan?

Esikoisen koulumaksut noin 13000€ vuodessa, kuopus vikaa vuotta tarhassa ja se maksaa hieman vajaan kaksi tonnia kuussa.  Valtion koulut ovat ilmaisia koulupukuja ja ruokaa lukuunottamatta, mutta erinaisista syista halusimme lapsemme yksityiseen kouluun ja tama on ihan kohtuuhintainenkin viela (ne voivat tosiaan maksaa tonneja kuussa)

Kai niista sosiaalimaksuista maksetaan lapsilisat, tyottomyyskorvaukset yms niille jotka niita saavat ja mita niista nyt muuallakin maksetaan, en ole perehtynyt.

Taalla on ilmainen terveydenhuolto mutta mieheni tyopaikka maksaa sen lisaksi meille todella kattavan vakuutuksen.

Niin joo et se on teidän oma päätös maksaa koulusta. Eli tonni kuussa maksaa koulu.

8000-1000 on 7000.

Ja siitä 500 pois eli 6500.

Joo, kyllä tuolla pärjää.Ilmainen terv. huolto, eli ei polimaksuja? Tai vuosimaksuja? Ja lapsetkin on tuon vakuutuksen piirissä?

Meillä kk tulot olleet joskus 12 000 kun tehty viikonloput ylityötä ja ollaan maksettu siitä puolet veroja..plus muut verot.

Plus kaikki muu mistä täällä maksetaan.

Ei täällä jää työssäkäyvälle oikein säästöön, muutakuin velalla omaisuutta.

Niin ja toi tarha, eli 4000 käteen..

Vierailija
67/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan n. 1200 e. Koostuu eläkkeestä, takuueläkkeestä, eläkkeensaajan asumistuesta ja vammaistuesta. En muista, paljonko maksan veroja, mutta summa ei ole suuri.

Vierailija
68/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuolto maksaa 22mrd vuodessa. Mielummin ottaisi käteisenä 10 000e per veronmaksaja vuodessa.

Ja mitäs sitten tapahtuu, kun yhtäkkiä sinä tai läheisesi sairastutte syöpään?

Mistä yhtäkkiä ottaisit ne miljoona euroa, jotka syöpähoitosi maksaa?

Vai annetaanko sinun vain kituen kuolla syöpään, kun otit ne 10 000 e/vuosi jo etukäteen?

Terv. Maailman parhaat syöpähoidot läpikäynyt ja aggressiivisesta syövästä hengissä selvinnyt

Vierailija
69/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 0 euroa. Olen saanut opintotukea ja asumislisää opiskeluaikoinani ja asumistukea ja työttömyyskorvaus ollessani työttömänä 2000-luvun alussa.

Vierailija
70/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään. 

Kolmesta lapsesta olen saanut lapsilisät, äitiys- ja vanhempainrahaa ja vähän kotihoidon tukea.

Toisaalta olen 20 vuodessa maksanut palkkaveroja reilun miljoonan, joten taidan olla nettomaksaja. 

Vierailija
71/71 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen ja maksan veroja pienestä eläkkeestä 190€/kk. Asumistukea saan n. 200€/kk. Mitään muita tukia en saa ja kaikki maksut maksan siitä pienestä eläkkeestä niinkuin työssäkäyvät omillaan toimeentulevat. 😯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan