Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät nauti raskaudestaan keskenmenojen takia?

Vierailija
09.03.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 2n keskenmenon kokeneena, olin suhtkoht rauhallinen 3nen kerran. paitsi mitä nyt vessassa käydessä katsoin AINA paperiin kun olin pyyhkinyt jne... olin kyllä loppujen lopuksi psyykannu itteeni että jos menee kesken niin jotain vikaahan siinäkin sikiössä olisi ja luonnolla tapansa hoitaa asiat... mutta loppuun asti päästiin! pelolla mietin vain tulevia mahdollisia raskauksia...!

Vierailija
2/6 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meni sitten kuitenkin hyvin. paljonko sulla viikkoja? onnea ja pää pystyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottaudun joukkoon.4 keskenmenoa kokeneena en ole oikein osannut nauttia tästä viidennestä raskaudesta joka nyt on viikolla 17. nyt vasta pikkuhiljaa kun liikkeitä on alkanut tuntumaan, uskon sen että lapsi on hengissä, mutta en vieläkään luota siihen että kaikki on hyvin.

onneksi on ymmärtäväinen neuvolatäti jonka luona on saanut kerran viikossa kuuntelemassa sydänääniä!

Vierailija
4/6 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla viikkoja vasta 6, takana kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, jotka havaittu viikoilla 11-12.. Sikiöt menehtyneitä kummassakin jo pidemmäna aikaa... OIreita riitti ja kun ei vuotojakaan niin tuntuu, että joutui totaalisesti oman kroppansa pettämäksi... Onneksi yksi onnistunut raskaus takana, mutta luulen kyllä, että viimeiseksi sekin jää :-(

Vierailija
5/6 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla keskenmeno varjosti kanssa uutta raskautta, mutta pelko laantui hieman, kun alkoi tuntemaan vauvan liikkeitä (noin 20 rv jälkeen). Tosin sitten olikin murehtimista siinä, että tuleeko niitä liikkeitä tarpeeksi vai ei :) Mutta loppuun asti päästiin hienosti ja ihana terve poika syntyi.

Yrittäkää nauttia raskaudesta niin paljon kuin mahdollista. Iloinen mieli tekee myös vauvalle hyvän olon. Ja jos huolestuttaa, niin pyytäkää tosiaan ylimääräisiä tsekkejä neuvolantädiltä, niin se aina rauhoittaa mielen joksikin aikaa. Onnea raskauteen kaikille!

Vierailija
6/6 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myös luulin että vika on minussa, mutta yleensä keskenmeno johtuu siitä alkiosta/sikiöstä, eli siinä on valmiiksi jotain " vikaa" . minulle lääkärit selitti että on vaan käynyt niin huono tsägä että näin on käynyt.

toivon vilpittömästi onnea ja varmasti pystyt nauttimaan raskaudestasi, kun koet jotain konkreettista, tunnet liikkeet /näet vauvan ultrassa!!!

t. 2 ja 4