Wikileaksin tärkeimmät vuodot, Clintonilla hyvä asema listalla
http://themillenniumreport.com/2016/10/the-top-100-most-damaging-wikile…
Clinton on selvästi hullu tai psykopaatti :(
Kommentit (24)
Hillary Clinton tulee häviämään vaalit. Tuo mitä hän sanoi latinoista halventavaan sävyyn oli ratkaiseva.
Siinähän ne ihmisen tärkeimät asiat on vastakkain. Seksi ja sota. Tai oikeastaan, ne tärkeimät joilla katsotan kenelle rahat kuuluu. Jos ei ole seksiä, niin ei homma pelaa. Jos ei ole sotaa, niin tulee joku toinen ja nulijaa hengen pois. Näitä sitten yhdistää leipä, jos sitä ei ole, niin ei muustakaan oikeen mitään tahdo tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, puttepossun kätyri on raahautunut töihin sunnuntaina? Kuule, eti paremepi työ. Nykyinen duunisi on epäeettistä (valehtelu työnkuvana) ja TES on huono (sunnuntaivuorot).
Sinä varmasti helposti todistat nuo Wikileaksin tiedot vääräksi, eikös juu? Odotan innolla.
Klassikko! Puttepossun palkkavalehtelija alkaa heti vetää asiaa sivuun ja vittuilee ala-astetasoisesti. Eihän teille tietysti laadun mukaan makseta, teillä on tunnetusti kuukausipalkka. Mutta vähän nyt yritystä, sergei...
Älä nyt viitsi lässyttää. Tällä ei ole mitään tekemistä Venäjän kanssa. Todista nyt vaan, että julkaistut väitteet ovat vääriä tai helpotan elämääsi, todista, että YKSIKIN koko wikileaksin vuotamista asiakirjoista ikinä on väärä?
Älä mussuta. Tällä on tekemistä Venäjän, eli puttepossun kanssa. Minun ei tarvitse todistaa sitä, se on yleisesti tunnettua. Maailmanlaajuisesti tiedetään että putler yrittää loata HC:n maineen. Siinä hän käyttää apinalaumaansa, johon myös sinä kuulut, trolliseni. Olet, huiloseni, paskassa duunissa. Hakeudu parempaan.
Hillaryn maineen lokaaminen ei vaadi kuin tiedoitusta Hillary itse on sen tehnyt, mutta valtaosa mediaa USAssa on tukenut demokraatteja, joten tieto ei ole tavoittanut ihmisiä.
Ja Venäjän media tukee Putinia. Miksi et tee paljastuksia Putinin korruptiosta? Venäjä ei ole supervalta, mutta on kuitenkin Suomelle suurin vaara. Ja Trump on huono ehdokas mm. siksi, että ei ole varmaa tulisiko hän puolustamaan Viroa (tai Suomea) Venäjän hyökkäykseltä. Trumpista ei ole Suomelle hyötyä. Hän ei pysty eikä halua pysäyttää Euroopan pakolaisvirtoja. Ainoa syy miksi hän on presidenttikisassa mukana on että hän yrittää tienata rahaa ja esiintyy mielellään televisiossa.
Missään, ei missään tapauksessa NATO ei tulisi puolustamaan Viroa. Ovat sen itse todenneet, että halutessaan Venäjä on Saksassa niin nopeasti, ettei nato ehdi mitään juuri tekemään. Virolaiset tämän tietävät itsekin. Tosin en usko, että Putinilla tai Venäjällä on mitään hinkua yleensäkään hyökätä mihinkään, tuo on median luomaa huuhaata ja osa euvostoliittolaista aivopesua, joka uppoo tyhmempiin erittäin hyvin näemmä.
Kukakohan se tyhmä on joka levittelee amerikkalaisten omia Hillarya kritisoivia linkkejä. Vastaavia ei Putinista ole, koska Venäjä on diktatuuri.
Putin jo hyökkäsi Ukrainaan. Trump itse on vihjannut että ei puolusta Viroa. Jostain syystä Venäjä-trollit sanovat että Venäjällä ei ole syytä hyökätä Suomeen. Ei ollut syytä hyökätä Ukrainaankaan, paitsi kuviteltu uhka ja salaliittoteoriat. Se riittää Putinille.
Hohhoijaapa hyvinkin, huilo. Toi kommentti lääkityksen tarkastamisesta on muuten edelleen sitä ala-aste tasoista vinkunaa jota te "rajantakaiset" harrastatte.
ps mulla on 18 tohtorintutkintoa, lällällää!