Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tapahtui sinun pahin "rupsahdus"? Onnistuitko myöhemmin palauttamaan ulkonäkösi lähemmäs aiempaa tasoa?

Vierailija
30.10.2016 |

Mihin iävuosiin nämä tapahtumat ajoittuu. Mikä oli pääsyy että näin kävi ja mikä innoitti ottamaan niskasta kiinni?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään erityistä rupsahdushetkeä, mutta naamastahan tuo ikä ensimmäisenä näkyy. Näin 46-vuotiaana on pakko myöntää, että meikki piristää olemusta huomattavasti! Ja tukan laitto... 

Kroppa minulla on ihan hyvässä kunnossa. 

Vierailija
62/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 33-38- vuotiaana huono, kylmä parisuhde ja huonopalkkainen työ. Palkalla ei ollut rahaa sijoittaa ulkonäköön yhtään ylimääräistä kampaamokäyntien lisäksi. 

Ero tuli 38- vuotiaana ja alkoi urheilu. Kiloja tippui kymmenen ja siitä tuli motivaatiota pitää itsestään muutenkin huolta. Satsaan vaatteisiin, kalliimpaan kosmetiikkaan ja olen mm valkaissut hampaani. 5-6 vuotta olen ollut myös täysin juomatta alkoholia. Nyt alkaa tulla iän myötä ryppyjä ym, mutta olen ikäisekseni hyvässä kunnossa. Kilot ei ole tulleet takaisin, vaikka vaihdevuodet on alkamassa selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avioero, onko se aiheuttanut rupsahtamista?

Vierailija
64/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä rupsahdus? Ihminen vanhenee. Eilen katselin töissä vessanpytyllä istuvan 93v naisen alastonta vartaloa. Miten kaunis se oli kuoppineen, poimuineen, ryppyineen. Mietin et nuo roikkuvat tyhjät rinnat ovat ruokkineet kahdeksan vauvaa, nuo ryppyiset kädet lypsäneet lukemattomat lehmät, kutoneet monet sadat villasukat ja leiponeet vielä useammat leivät.

Miten kaunis oli nainen siinä istuessaan, työnsä tehneenä, väsyneenä, onnellisena, että toinen auttoi levolle. Rupsahdusta en nähnyt.

Hohhoijaa. Kyllä se vanhan ihmusen mielessä on tragedia, se mureneva keho. Oma mummi 90-vuotiaana oli vielä elämäniloinen, skarppi ja pirteä, mutta kun keho kuoli alta, se oli hänelle kamala paikka. Ajattelun, että dementia olisi ollut hänelle armollisempi.

Vierailija
65/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten avioero, onko se aiheuttanut rupsahtamista?

Ainakin mun tuntemissa tapauksissa vastannut kauneusleikkausta 👍

Oikeesti kiva katsoa kun ystävä kukoistaa ja voi hyvin.

Vierailija
66/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana kun toinen lapsi syntyi. Esikoisen syntymän jälkeen 21-vuotiaana vähäiset raskauskilot lähtivät kuin itsestään ja pysyivät pois. Kuopuksenkin odotusaikana paino nousi maltillisesti 10 kg. Niistä ekat 6 kg. lähti helposti, mutta sitten steppaajien ja yhtäkkiä kuopuksen ollessa puolivuotias, huomasin että painan saman verran kuin synnärille lähtiessä. Oon tosi huono ottaan omaa aikaa ja etenkin lasten aloitettua päiväkodissa se ilta menee niin nopeasti, etten halua hoitopäivän jälkeen olla heistä hetkeäkään erossa vaikkapa kuntosalilla. Olen aina ennen ollut joko ali- tai normaalipainoinen, mutta nyt kuutisen kiloa ylipainoinen.

Vierailija
67/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *stoppasi, ei steppaajien

T: 66

Vierailija
68/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotiaana lihoin 10 kg (kuolemantapaus lähipiirissä). Ei ole kaikki vieläkään lähtenyt, mutta yritystä on. Hormonitoimintakin muuttunut, joten rupsahdusta on tapahtunut. 45-v. saakka olin tosi hot.

Vierailija
69/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotiaana

Vierailija
70/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotiaana. Tuli kunnon silmäpussit, hamsterinposkien  alut  ja kaula alkoi muuttua "jänteikkääksi" käsien iho myös näytti  ohuemmalta kuin ennen tai vaikea selittää mutta jotain noille käsille kävi.  Ylähuulen päällä oleva vaalea nukka lisääntyi ja näkyi nyt ilman puuteria, kahvinkittaus alkoi viimein näkyä hampaiden keltaisuutena ja  ennen nyppimättäkin kauniit kulmani menettivät muotonsa ja alkoivat rehottaa. YläSelkään kasvoi iso ns. rasvaluomi tai "mummoluomi"

Vierailija
71/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös 43-vuotiaana eli nyt. Huomasin nyt kun pitkästä aikaa oli enemmän aikaa keskittyä itseeni että esim iho on 'vanhentunut'. Juonteita tullut vauhdilla mm silmien ympärille ja muuallekin. Olen aina ollut hoikka ja liikkunut paljon. Nyt huomaa tosi nopeasti kropasta jos lyhytkin tauko liikunnassa. Aiemmin ei.

Vierailija
72/72 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis  joku kuolee niin lihoo 10 kg, tuota en oo ennen kuullu, mahtava tekosyy .

10p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi