Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vien halvan häälahjan ihminen= menen sukulaisen mökille lomalle kahvipaketti kainalossa-ihminen?

Vierailija
09.03.2006 |

Olen ihan varma, että nämä jotka kokee, että hääjuhlaan voi mennä 5 hengen perhe syömään (yleensä viikon edestä) ovat samoja jotka tunkee sinne sukulaisen /kaverin mökille joka vuosi moneksi yöksi ja vie maks. kahvipaketin mennessään..

Käytöstapoja voi opetella köyhäkin..

Usein ei ole muuten edes rahasta kiinni se kiva lahja vähän viitsimistä toisten eteen vain!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä juhlat ja mökkeile ihan yksinäsi, niin ei tarvi kiukutella!

Vierailija
2/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos minä järjestän juhlat, niin toivon että ihmiset todellakin syö mitä on tarjolle laitettu, toivatpa 5¿ tai 100¿ lahjan!

Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin miehen sukulaiset, jotka pikkusen näykkii tarjottavia, minun suku onneksi syö kunnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä tarjottiin ruokaa jotta ihmiset olis jaksaneet paremmin juhliakanssamme. Mun mielestä ylipäätänsäkin antaminen on paljon mukavampaa huvin kuin hyödyn vuoksi.

Vierailija
4/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vieraat ovat yhtä kivoja.

Vierailija
5/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s. taisi kolahtaa..

p.p.s Kyllä tälläiset loiset osaa esim. mökille kutsua itse itsensä + tuoda koko perheen juhliin vaikka kutsussa lukee vain aikuiset.. (nähnyt ja kuullut tätä paljon)

Vierailija
6/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis tehny sinne ruokia jos se siitä olisi ollut kiinni.

Mitäs pidät juhlia jos lahjat ei kelpaa, ei meillä lahjojen takia juhlia järjestetä.

Vierailija
7/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja gallup-luontoisesti (ap:n avaukseen viitaten), menetkö myös mökkeilemään sukulaisen mökille viikoksi ilman ruokatarpeita, sillä " Meillähän on siellä aina niin mukavaa olla yhdessä..." ?

Vierailija:

Eipä ole tullut mieleenkään että häälahjan arvon pitäisi kattaa perheen ruokailu...

Vierailija
8/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on hienot ja kalliit ruuat niin pitää viedä kallis lahja ja jos on tyyliin lihakeittoo tai hernekeittoo niin sitten viedään halpa lahja???

Vierailija
9/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos saat hienon kutsun on aika satavarma, että pääset hinoihin&kalliisiin häihin. Jo saat tiimari kortin on lupa mennä hieman vaatimattomammalla lahjalla. Tämä on muuten meidän kutsuissa aina pitänyt..!

Vierailija
10/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat he sitten tuoneet kympin tai satasen!!!

Vierailija
11/11 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veimme sitten mökille sopivan lahjan. Tiedämme että rouva tykkää sisustaa, veimme siis mökin sisustukseen sopivat kelopuutuotteet. Jottei mieskään olisi unohtunut, olutta lisäksi :/ Heidän tyttärelleen ja meidän tytölle samanlaiset puuhajutut, jotta aika kuluisi mukavasti. Ei olisi tullut mieleenkään mennä pelkän kahvipaketin kanssa, kun toiset kumminkin tarjoaa kaiken! Lahjamme maksoivat varmasti silti vähemmän kuin ruoat joita he tarjosivat, mutta näin itselle ei tullut olo että toisten siivellä vaan eleli. Minun mielestäni hyviin tapoihin kuuluu ajatella tällaisiakin asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän