Saara, olet hyvä vaan et täydellinen
Edelleen olen tätä mieltä; laulajana välillä huudat, en kaikissa kappaleissa pidä äänestäsi. Se, mikä on vahvuutesi on show-elementti ja sillä saralla tulet varmasti menestymään.
En pidä "minua ei ymmärretä" valittelustasi. Esimerkiksi ei Karita Mattilakaan valittele, vaikkei hän sovi iskelämlaulajaksi. Kaikesta vaan ei ole kaikkeen.
Ja Iltasanomista luin, että. SINÄ olet tehnyt paljon työtä viikon aikana. Eiköhän ryhmäsi ole myös mahdollistanut esiintymisesi (rekvisiitat, vaatteet, tanssijat..), joiten pieni kiitos sinnekinpäin.
Kommentit (80)
Jo se, että Saara on hyvä (jopa erittäin hyvä) tuntuu olevan ap:lle kova paikka. Toivottavasti selviät tästä jotenkin, voimia!
Noniin. Toivottavasti helpotti, ap.
Ap, mainitse yksi asia missä itse olet täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiselta vaaditaan täydellisyyttä? Ne särötkin tekevät ihmisestä mielenkiintoisen. Ja tuollaisessa kilpailussa on hieno nähdä kehittymistä.
Sinä taas kuulostat hyvin ikävältä ihmiseltä.
No tätähän se on, on vain yksi totuus. Jos on ikävä ihminen, kun sanoo mielipiteensä, niin sitten on. Toisekseen, sanoin kyllä Saaran löytäneen oman sarkansa (show..). Peruslaulajaksi hänestä ei mielestäni ole. Niin, ja kiitosta voisi antaa myös ryhmälle, eikä MINÄ MINÄ MINÄ. Se nyt vaan on MINUN mielipiteeni, ei voi mitään jos esitys jätti kylmäksi. Lady Gaga on parempi.
Kukaan ei ole täydellinen eikä kuulukaan olla. Upea esiintyjä tarvitsee jotain muuta, ja sitä Saaralla on. Sen sijaan minäkään en ymmärrä noita "minua ei ymmärretä Suomessa" -kommentteja. Hän tuskin olisi sijoittunut useammassa laulu-/esiintymiskilpailussa kärkeen, jos häntä ei ymmärrettäisi. Viimeisimpänä UMK, jossa sijoittui yleisöäänten perusteella ensimmäiseksi. Ja onhan Saara myös kehittynyt huimasti saatuaan huipputiimin taustalleen. Mielestäni se, mistä häntä on Suomessa kritisoitu, on karissut X-Facoryn aikana melko hyvin pois.
Vaikka oli pakko jättää kesken katsominen niin toivottavasti nainen menee jatkoon taas.
Te ette kyllä tiedä laulamisesta mitään, hän ei huuda vaan antaa äänen tulla. Miksi pitäisi pidetällä itseään, siitä vaan korkealta ja kovaa! Hyvä Saara!
Täydellisyys tekee ihmisestä persoonattoman. Tietokoneella voi laulaa mutta ne kuulostaa liian täydelliseltä. Pienet virheet tekevät esityksestä persoonalllisen.
Mikään inhimillinen ei ole koskaan täydellistä.
Ei tuonne mennä anteeksi pyytelemään ja haukkumaan itseään.
Ei kukaan nosta kissan häntää, jos ei kissa itse.
Saara nyt vaan sattuu olemaan x factor uk:n kaikkien aikojen paras esiintyjä. :) Joku vertasi häntä Freddie Mercuryyn, että lavakarismaa jopa häntä enemmän.
2010-luvun parhaimpia naisartisteja, historiallinen muusikko.
Ap kateuspuuskissaan vielä vääristelee Saaran sanomisia ja jättää huomiotta muun muassa sen, että kyllä Saara kiitteli backstagella paljon taustatiimiään.
En ole kyllä hetkeen lukenut tyhmempiä mielipiteitä kuin ap:lla eli olihan se viihdyttävää. Saaralla on muusikon ammattitutkinto. Ap:n mielestä Saaran äänellä ei olla "peruslaulaja". Mikä helvetti on peruslaulaja? Saara on X Factorissa ja saa neuvoja musiikin ammattilaisilta. Kukaan ei ole niin tyhmä, että olisi minäminäminä siinä tilanteessa, Saara kertoo omista tuntemuksistaan eikä valomiehen tuntemuksista.
En erityisemmin diggaile Saara Aallosta mutta tunnustan hyvän työn, äänen ja ammattimaisuuden. Oli pakko kommentoida kun ap on sellainen.. perustampio.
Saara on kaikesta riekkumisesta ja yrittämisestä huolimatta tylsä. Ääni ei ole yhtään koskettava.
"Meillä usein parasta osaamista on erilaisuuden polkeminen mutaan. Kiusaamisen, vihakommenttien ja nöyryytystsunamin jälkeen moni lahjakas nuori ymmärtää lopettaa yrittämisen. Korvissa soi kateellisten kansanopetus, ettei yksi ole ikinä toista parempi missään.
Pidän siitä, että Saara sanoo suoraan somessa ja kansainvälisessä mediassa, ettei häneen ole Suomessa aina uskottu. Siksi hänestä tuntuu varmasti huumaavalta saada vihdoin hyvää - ja kansainvälistä uraa edistävää - palautetta työstään."
https://www.tehylehti.fi/fi/blogit/mainio/saara-aalto-ja-itse-ansaittu-…
Toki tässä ollaan todellisessa elämässäkin paljon tuttujen ja ystävien kanssa keskusteltu Saarasta ja kaikki toivovat hyvää menestystä hänelle. Ja kehuvat ääntä sekä intohimoaan ja rohkeuttaan toteuttaa unelmiaan. Ja sanovat etteivät jostain syystä kuitenkaan pysty katsomaan hänen esityksiään, kuuntelemaan kyllä mielellään.
Miksi naiselta vaaditaan täydellisyyttä? Ne särötkin tekevät ihmisestä mielenkiintoisen. Ja tuollaisessa kilpailussa on hieno nähdä kehittymistä.
Sinä taas kuulostat hyvin ikävältä ihmiseltä.