Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perunko källin?

joooo
29.10.2016 |

Mies teki törkeästi minua kohtaan eikä pyytänyt anteeksi tekoaan. Mieltäni parantaakseni kostin hänelle vaihtamalla hänen laktoosittoman maitonsa tavalliseen maitoon.
Kosto ei ole vielä toteutunut koska hän ei ole maitoaan nauttinut, tänään hän kuitenkin pahoitteli tekoaan. Annanko olla vai poistanko källini?
Ei ole eikä tule tällainen tavaksi, olen vain niin vihainen vieläkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru. Lapsellista tommonen. 

Vierailija
2/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään peru! Tuohan on hauska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laktoosi ole vaarallista. Siinähän itse haistelet kun mies päästelee kaasujaan. Sen sijaan olet itse melkoinen ääliö. Et ole edes aikuiseksi kypsynyt, pysähdypä miettimään pitäisikö sinun laajemmin tutkiskella tekemisiäsi.

Vierailija
4/5 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intolerantikon puolisona olen tottunut satunnaisiin ilmavaivoihin, kaikki eivät osaa aina varoa itselleen haitallisia tuotteita.

Tiedän käyttäytyväni lapsellisesti, isku vyöni alle sai minut himoitsemaan kostoa, jotta tuntisin olevani "tasoissa".

Omatuntoni tosin sanoo että tämä on ilkeää toista kohtaan, joten luultavasti annan hänen nautiskella osan purkistaan ja paljastan tempaukseni.

Vierailija
5/5 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista. Kantapäät vastakkain ja eri suuntiin mieluummin kuin tuollaista piiloaggressiota.