Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viritelkää kanavat valmiiksi. Kohta esiintyy Saara Aalto!

Vierailija
29.10.2016 |

Saara Aalto laulaa kohta livenä X-Factorissa! Nyt kaikki katsomaan, on tulossa todella mahtava show alkaen klo 22.00!

http://www.watchallchannels.com/itv-1/

Kommentit (471)

Vierailija
161/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu nyt tulee tää koko ohjelman ärsyttävin esiintyjä.

Kauheaa kuraa.

Jos pääsee vielä jatkoon niin huhhuh.

On menny niin naurettavaksi tänkin esiintyjän osalta koko ohjelma.

Vierailija
162/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noi tuomarit kehuu noin vuolaasti kaikkia? :o

Sama menohan se on aina Suomen laulukilpailuissa. Ei tässä vaiheessa enää haukuta ja lykätä vaikka olisi vähän kehnompikin, ettei se vaikuttaisi liikaa yleisöääniin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin ärsyttävä yrittää keskustella tästä showsta, kun kaikkien muiden kuin Saaran esityksiä dissataan ja alapeukutetaan, jos joku erehtyy keksimään jotain positiivista sanottavaa. Osa katsoo selvästi tätä kilpailua liian tiukat Saara-lasit päässä, kun ketään muuta ei saisi kehua.

No en tajua miten kukaan voi rehellisesti sanoa nauttineensa ja pitäneensä jotenkin ylivertaisina noita nyt nähtyjä esityksiä. Kyllä, itse henkilökohtaisesti pidän Saaraa teknisesti ja esityksiltään parhaana kilpailijana, mutta kyllä minä muistakin olen pitänyt. Matt on ollut hyvä, Relley oli hyvä, monella on ollut hyvät hetkensä (paitsi ehkä honey shitillä). Kommentoin täällä tämän pohjalta ja alapeukutan niitä jotka on mun kanssa eri mieltä. :) Perus AV. :D

Vierailija
164/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan suurta hehkutusta tuomareilta sekä Mattille ja 5amille. Siis ainakin Louikselta

Totta kai Louis kehuu omaa ryhmäänsä. Vai eivätkö tuomaritkaan saisi tykätä muista kuin Saarasta?

Vierailija
165/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha aina vetää Saara-kortti esiin, mie en edes kannusta sitä vaan olen X-factor fani vuodesta kivi ja keppi muutenkin.

Vierailija
166/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nähdään, saako Honey G mitään uutta tämän viikon esitykseen... En tajua, jos tuomarit kehuvat ja meno on ihan samaa kuin edellisviikkoina. When I say Honey, you say G ei kanna enää oikeasti yhtään kertaa.

Vierailija
167/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noi tuomarit kehuu noin vuolaasti kaikkia? :o

Sama menohan se on aina Suomen laulukilpailuissa. Ei tässä vaiheessa enää haukuta ja lykätä vaikka olisi vähän kehnompikin, ettei se vaikuttaisi liikaa yleisöääniin

Ellei haluta työntää jotakuta ulos. Kyllä nämä manipuloivatkin

Vierailija
168/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kliimaksia tullut tännekään.

Vierailija
169/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee honey g

Vierailija
170/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että Honeylle buuataan tällä kertaa. Minusta se oli viime viikolla tosi inhottavaa :(

Vierailija
171/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin ärsyttävä yrittää keskustella tästä showsta, kun kaikkien muiden kuin Saaran esityksiä dissataan ja alapeukutetaan, jos joku erehtyy keksimään jotain positiivista sanottavaa. Osa katsoo selvästi tätä kilpailua liian tiukat Saara-lasit päässä, kun ketään muuta ei saisi kehua.

Avoimin mielin toki katsotaan kaikki esitykset, mutta Saara vaan on niin ylivoimainen, ammattilainen ja upea ääni.

Mitä kertoo ammattilaisesta, että kilpailee kykyjenetsintäkilpailussa...

Vierailija
172/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, Honey G...

En tiiä mitä odotan? :D

Vierailija
173/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey G:n vitsi on kulunut.

Vierailija
174/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi olla tykkäämättä Honeystö <3

Vierailija
175/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ajatukset menee aika paljon yhteen Simonin kanssa. Tämä ei ole pelkkä laulutaitokisa.

Vierailija
176/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuota Honey Gtä äänestää.

Vierailija
177/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä jatkoon valittiin ne joilla oli valmiiksi eniten seuraajia. Ylipäätään taso ei ole korkealla, kasa parikymppisiä, jotka jotenkuten osaavat laulaa. Ei xfacror edes ole koskaan ollut kisa, jossa olis kova taso. Verrattuna vaikka voice uk tai us.. Xfactor on viihdettä.

Vierailija
178/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie jo mietin mikä ITV uutinen tuli tähän :)

Vierailija
179/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey G: Helvetti lopeta jo! Pliiiiiiis... ://

Vierailija
180/471 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki huudetaan ja kannustetaan SAARA huudoin kurkut suorana!  camoon ääntä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme