Viritelkää kanavat valmiiksi. Kohta esiintyy Saara Aalto!
Saara Aalto laulaa kohta livenä X-Factorissa! Nyt kaikki katsomaan, on tulossa todella mahtava show alkaen klo 22.00!
Kommentit (471)
Samilla oli ihana biisi mutta esitys meni pieleen. Ja naamalla on hurmaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko nyt hyvästit lopultakin Honey G:lle? Tällä hetkellä hänen nimissään on vähiten katsotuin Youtube-esitys. Saapa nähdä tusahtaako tähdenlento jo tänään vai vieläkö jatkaa pyristelyä.
Olen ymmärtänyt, että tänään jäljelle jäävät pääsevät kiertueelle (voin olla väärässä). Sikäli epäilen, että Honeya halutaan pitää matkassa vielä ensi viikkoon, jolloin hänet voidaankin sitten jo dumpata. Oma veikkaukseni bottom kolmeen tänään: Ryan, 4 of Diamonds ja Sam.
Sama arvaus. Sam voi kyllä vaihtua Giftyksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko nyt hyvästit lopultakin Honey G:lle? Tällä hetkellä hänen nimissään on vähiten katsotuin Youtube-esitys. Saapa nähdä tusahtaako tähdenlento jo tänään vai vieläkö jatkaa pyristelyä.
Ainakaan ne ei pyydellyt mitään twitter viestejä enää Honeysta seuraavalle viikolle, olisko tän maksetun ohjelmanumeron loppu nyt?
Ensi viikolla alkaa Emilyn loppulasku. Syynä on hassua kyllä se, että hän onnistui hönkäilemään yhden biisin niin että siitä pidettiin. Tämän jälkeen hönkiminen alkaa kuulostaa entistä pitkäveteisemmältä ja latteammalta.
Kanava oli nytkin panostanut todella vahvasti Honey G:n esitykseen joten lähdössä hän ei ole. Koko x factor -show on kuorrutettu jatkuvilla mainoskatkoilla ja jos niitä mainoksia halutaan, niin showssa täytyy olla työväenluokkaa miellyttävä itsensä naurunalaiseksi tekevä Honey G. Sharonilla on itse asiassa käynyt tuuri, sillä kaksi todennäköisesti eniten keskustelua aiheuttavaa laulajaa on juuri hänellä: uskon että saara ja honey g saa ihmiset sekä haukkumaan että kehumaan. Honey G:llä on ainakin YouTubessa enemmä dislikea kuin likea. Aika moni muu tämän vuoden factorissa on sekä hajuton että mauton.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla alkaa Emilyn loppulasku. Syynä on hassua kyllä se, että hän onnistui hönkäilemään yhden biisin niin että siitä pidettiin. Tämän jälkeen hönkiminen alkaa kuulostaa entistä pitkäveteisemmältä ja latteammalta.
Emilyn roikkuminen mukana ja suuri suosio on kyllä iso ihme, ääni on sinänsä ok mutta ääniala kapea. Lavalla hän seisoo (tai viimeksi istui) paikallaan kuin patsas. Jaksaisiko tuota kuunnella kokonaisen konsertin verran? Gifty on huomattavasti monipuolisempi sekä laulajana että etenkin esiintyjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo 665 000 katselukertaa tuolla eilisellä esityksellä, eli 300 000 katselukertaa tullut tänään, suomalaisilta toki.
Ja muihin kilpailijoihin verrattuna Saaran “alaäänet” (kin) soivat mainiosti. Toki ei kelpaa suomalaisille kriitikoille, ja siksi he esim. lähettivät euroviisuihin Sandjan, joka ei osannut laulaa eikä liikkua lavalla mutta ilmeisesti ei ollut kylmä eikä etäinen.
Heippa Meri / Saaran äiti! Koeta jos päästä yli, että kultamussukkapussukkasi ei päässyt (taaskaa!) Euroviisuihin pseudo-itämainen-vonkuja-kiemurtelee vaipoissa -esityksellään. Saara ei pysynyt eilen nuotissa. Se on fakta eivätkä muiden kilpailijoiden suoritukset muuta sitä.
Heippa sulle kateellinen paska. Hyvin Saara veti mutta laita oma elämäsi kuntoon niin ehkä sitten kuuletkin paremmin. Kun on myrkkyä pää täynnä niin kaikki on kauheita.
Voi Meri-pieni, kateellinen k-pää olet 😅 Koeta olla olematta Sandhjalle kateellinen, vaikka Saara-puppeli ei päässytkään Euroviisuihin vinkumaan. Samalla voisit lopettaa kaikkien muidenkin haukkumisen. Kun ihminen on täynnä p:tä niin hänen suustaankin tulee sitä. Olet siitä hyvä esimerkki 😅
Taas kuule takaisin sulle että se kusipää olet sinä. Ikää mulla 50v. niin enpä taida Meri olla.
Saara oli huikea ja mulle tuli kyyneleet silmiin.
Tulee menestymään tavalla tai toisella vaikka se ei sulle sovi. Toivottavasti sun elämässä on sentään jotain valoa.
Miten katkera ihminen voi olla?
No no, älä nyt. Tottahan toki netissä voi väittää olevansa kuka tahansa 😅 Matalat standardit sulla huikealle, mutta kyllä minullakin nousi kyyneleet silmiin. Se epävireys oli sitä luokkaa. Menestyy tai ei, niin asialla ei ole mitään väliä. Hanki itse valoa elämääsi ja yritä päästä katkeruudestasi Sandhjaa kohtaan. Taidat vain olla kateellinen 😅 215
Sekä Gifty että Emily on top vitosessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin eilisiin vetoihin verrattuna Saara oli kyllä kirkkaasti kärkipäässä. Gagan biisi on lähtökohtaisesti jo tosi huono tuollaiseen kisaan, enkä ymmärrä millä peruiteilla se valittiin, mutta aika hakuammuntaa oli moni muukin biisi. Emily oli eilen paras, loistavalla biisivalinnalla. Ihme on, jos Emily tai Saara on vähiten ääniä saaneiden joukossa.
Sharon tuntee parhaiten oman kulttuurikontekstinsa biisit. Hänhän on Saaran mentori ja tarjoaa biisit Saaralle.
Kun Saara oli laulanut "Oh so quiet" niin Sharon kiitteli Saaraa, Annabelleä ja Simonia! Luulen että Simon ohjailee koko showta ja loppupeleissä valitsee kappaleet (ja esiintymisjärjestyksen ja teeman ja lopulta sen kuka pääsee jatkoon. Koska juuri näillä asioilla on suuri vaikutus ihmisten äänestämis käyttäytymiseen). Ja juuri sillä kolmannella viikolla Saara esiintyi viimeisenä, jolloin jää varmasti ihmisten mieleen = saa paljon ääniä. Ja kaikki on varmasti huomannut kuinka Simon hehkuttaa Saaraa... Tällä viikolla viimeisenä oli Emily, Simonin omasta ryhmästä. Emilyn esitys jäi kyllä ainakin minun mieleeni... Aika läpinäkyvää on tämä Simonin rooli ja ennalta käsikirjoitetut showt. Luulen että Sharonilla ja muilla tuomareilla ei ole loppupeleissä paljoakaan päätösvaltaa.
Apua, onneksi ei enää tarvitse kauan kärvistellä tuloksia ootellen. Hävettää ihan, että tämmöinen x-factor hömppä on saanut mut koukkuun. En yleensä seuraa telkkarista yhtään mitään, en varsinkaan mitään kilpailuja.
Toisaalta toivon, että Saara tippuisi, niin saisin tylsän elämäni takaisin. Nyt viikot tuntuu pitkiltä lauantaita ootellen ja etenkin nää sunnuntait. Ja oikeasti mulla ois elämässä oikeita asioita murehdittava yllin kyllin, vakaviakin sellaisia.
Tuomareista kahden suosikki oli Saara ja kahden Emily.... jännää jännää...
Mitä tuo juontaja kysy johon tuomarit vastas Saara, Saara, Emily, Emily?
Saaran suoritus hylättiin, jotain löytynyt virtsanäytteestä, mitä hemmettiä!!??
Putosi.jätti kylmän ja persoonattoman fiiliksen huonolla esityksellään.0/5.
nyt tuli mammalle jännäkakit housuun
Juhuuuuu, Saara on jatkossa!!!!!!!!!!!!!!!!
POJAT PASILa porilasiten MARSSI!!!
Saara ei kykene Bushin esiintymiseen ja sitten on vielä kyse aateloidusta kansallisaarteesta