Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 21-vuotiaasta kaljuuntuvasta naisesta?

Vierailija
29.10.2016 |

.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukka parkaa. Mä niin säälin sinua.Kalju raukka parka. Et varmaan mitenkään selviä tästä. Voi voi. Kamalaa. Jaxuhalii. Virtuaali pusu ja voimia. Mä en kestäis. Tirautin kyyneleenkin kun mietin sun hätääs. Rassukka.

Vierailija
42/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo elohopeaa tai hiero sitä voimakkaasti päänahkaan niin tukan pitäisi kasvaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpähoidoissa on kato hyvä puoli se, että jos selviää, niin 99% ihmisistä saa hiuksensa, ripsensä ja kulmakarvansa takaisin. Jos mulla on hormonaalinen häiriö, niin mä tuskin tuun ees raskaaksi ja siinä mielessä mun kohtu on nykyisin aivan hyödytön! helpommin sitä miehen kanssa myös parisuhteeseen ja sänkyyn pääsee, jos on tukka päässä. Aina kun mä keskustelen miesten kanssa, niin hyvin useat miehet pitää kriteerinä sitä että naisella on ainakin hiukset päässä ja mielellään kauniit ja hyväkuntoiset hiukset, mikä on ihan ymmärrettävää, koska kyllähän hiukset naisella luetaan naisellisuuden ja hedelmällisyyden merkiksi ! jos nainen on kalju tai harva hiuksinen, sitä pidetään rumana ja sairaana. Piste.

Mun vastoinkäymisiä on ihan turha myöskään vähätellä, meillä on ollu perheväkivaltaa ja mulla on ollu rajua kiusaamista koulussa ja sen ulkopuolella lapsena ja ne ei oo mitään pikku juttuja, vaan ne on sellasia juttuja että ne pistää usein psyykkeen palasiksi ja voi pilata myös koko elämän !

Jos näin yksinkertasta asiaa ei oo sattunu tietämään, niin kannattaa pitää huolta vaan siitä omasta henkisestä kasvusta ihmisenä. :)

Lääkäri ei oo mikään jumala, jos siltä puolelta ei apua löydy niin turvaudun vaikka sitten vaihtoehtohoitoihin ja menen esimerkiks hiusakatemiaan.

Mä aion parantua, siinä on teille sitä OIKEAA ASENNETTA !!!!!

Vierailija
44/45 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelen, että hällä on varmaan joku sairaus. En sen enempää.

Sun tapauksessa aattelen, että karma tekee työnsä. Sun "oikea asenne" tekee susta sisäisesti ruman ihmisen ja näemmä elämä pitää huolen, että se näkyy myös ulospäin.

Vierailija
45/45 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis mun kumppanista kyse niin ottaisin eron. t. M26v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi