Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 21-vuotiaasta kaljuuntuvasta naisesta?

Vierailija
29.10.2016 |

.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmeempää eikä haittaisi missään mielessä. Oletuksena siis, että nainen ei ole mitenkään huonoitsetuntoinen tai katkera

Vierailija
22/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että jos hiukset menevät kovin harvaksi, niin leikkaa loputkin pois ja kulje kaljuna pää pystyssä! Älä anna kaljuuntumisen syödä itsetuntoasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoa tuntisin. Tiedän naisena, mitä on elää naisena tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa ja naisille suunnattujen kauneusihanteiden ympäröimänä. 

Minulla oli joskus teininä usein hiustenpidennyksiä, joiden jatkuva käyttö ohensi tukkaani merkittävästi ja se kävi kovasti itsetunnon päälle, vedin lopulta kaljuksi, ku näytti niin naurettavalta ohuen ohut liru ponihäntäni ja kasvatin sitten koko tukan uudestaan, enkä oo sortunut enää hiusten pidennyksiin.

Vierailija
24/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ihmeempää eikä haittaisi missään mielessä. Oletuksena siis, että nainen ei ole mitenkään huonoitsetuntoinen tai katkera

Ap vaikuttaa hyvin katkeralta

Vierailija
25/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D onpas ap aggressiivinen ja tyly. Ei tee mieli aatella mtn tsemppaavaa kun vittuilet täällä vaan kaikille vastanneille. :)

Naulan kantaan. Ei ne kaljut spotit häiritse ketään empatiakykyistä normi ihmistä mutta, tuollainen käytös voi olla ehdoton nounou.

Vierailija
26/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D onpas ap aggressiivinen ja tyly. Ei tee mieli aatella mtn tsemppaavaa kun vittuilet täällä vaan kaikille vastanneille. :)

Kyllä mulle täällä vittuillaan, ei osata antaa parannuskeinoa, pitäis vaan alistua ja antaa hiusten lähtee päästä! mistään ei sais tuntea pahaa oloa, kaikesta pitäis vaan päästä aina yli. Agressiivinen ja tyly olen koska mulla on paha olla tän asian takia ! yllätys yllätys.

Vierailija
27/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilen, koska mulle vittuillaan, sen vittuilun sijasta vois ennemmin kertoa parannuskeinon tähän sairauteen. Mistään ei sais tuntea pahaa oloa, kaikesta pitäis päästä aina vaan yli. Mä oon agressiivinen ja tyly koska mulla on paha olla tämän asian takia, yllätys yllätys. !!!

Vierailija
28/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia hiuslisäkkeitä on jne

Vierailija
29/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luulet todella että joku pulliainen täällä palstalla antaa sinulle parannuskeinon? Enkä ole nähnyt täällä vittuilevia kommentteja, päinvastoin.

Vierailija
30/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue ketjua mutta ehkä on joku sairaus tai siten haluaa kaljuuntua muuten vaan. Mitä pitäisi ajatella? Säli jos on sairaus ja oma asia jos kaljuuntuu omasta tahdosta, mitä se minulle kuuluu..?

Vierailija
31/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän agressiivisen käytöksen jos apn kaljuuntuminen on uusi asia. Viha on askel asian käsittelyssä ja mennään kohti asian hyväksyntää. Yrittäkää nähdä koko kuva. T. 24 v naikkonen pks ja sinulle ap empatia ja sääli on kaksi hyvin eri asiaa. Sääliä kokeva näkee sinut itsensä alapuolella ja empatiaa kokeva asettuu sinun saappaisiisi. Älä työnnä koko maailmaa ovesta. Ja ennen kaikkea älä katkeroidu. Asian hyväksyminen vie aikansa ja saat varmasti asiaa helpotettua monin eri tavoin joista löytyy mieleinen. Kaljuna oleminen naiselle voi olla voimaannuttavakin kokemus. Voit myös harkita hiuslisäkkeitä/-istutusta/tupeeta/peruukkia/huivia/pipoa/pinnejä miten pahana nyt oma tilanteesi onkaan. Voit myös raivolla taistella tuulimyllyä vastaan. Sellainen usein vaan johtaa stressiin väsymykseen yms ja pahimmillaan aiheuttaa kaljuuntumisen kiihtymistä. Saat olla vihainen ja katkera, pettynyt, surullinen hysteerinen yms. Mitä tunteita tämä ikinä herättää käy ne läpi. Mutta muista ettet sinä todellisuudessa tarvi hiuksiasi yhtään mihinkään. Jos joku sinua ylenkatsoo säälii tai jopa jättää tämän vuoksi niin hyvähän se on. Etkai haluaisi edes lähellesi ketään niin pinnallista? Katso peiliin ja kerro itsellesi omia parhaita puoliasi. Olet keskittynyt asian tiimoilta turhan pitkään tähän joka lähtee. Elämä on luopumista. Ja kun päästät irti olet vapaa. Päästä irti mielessäsi entisestä tukastasi ja uskalla kohdata itsesi uudelleen. Olet varmasti kaunis ilmankin.

Vierailija
32/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että jos hiukset menevät kovin harvaksi, niin leikkaa loputkin pois ja kulje kaljuna pää pystyssä! Älä anna kaljuuntumisen syödä itsetuntoasi!

Mutta kun kalju ei kuulu mun luonteeseen, mun luonne on naisellinen ja seksikäs. Luin joskus myös haastattelun naisesta joka sairasti pälvikaljua ja sillä oli sen pahin muoto eli kaikki hiukset lähteny päästä, eikä suostunu käyttämään myöskään peruukkia, niin tuntemattomatkin ihmiset alko kiusaamaan sitä kadulla ja huutelemaan perään kaikkee friikkiä yms inhottavaa... mä en jaksa enää tänkään asian takia joutua kiusatuksi !!!

Kukaan ei näytä sitä ymmärtävän. Kaikkea p*skaa pitäis vaan jaksaa ja kestää, koska onhan meille laitettu sitä yksilöllisesti sen verran mitä kukakin jaksaa kantaa ...

Ääliömäisintä mitä ikinä oon kuullu, jos noin ois, ei ketkään tekis esimerkiks itsemurhia.

Vierailija
33/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän agressiivisen käytöksen jos apn kaljuuntuminen on uusi asia. Viha on askel asian käsittelyssä ja mennään kohti asian hyväksyntää. Yrittäkää nähdä koko kuva. T. 24 v naikkonen pks ja sinulle ap empatia ja sääli on kaksi hyvin eri asiaa. Sääliä kokeva näkee sinut itsensä alapuolella ja empatiaa kokeva asettuu sinun saappaisiisi. Älä työnnä koko maailmaa ovesta. Ja ennen kaikkea älä katkeroidu. Asian hyväksyminen vie aikansa ja saat varmasti asiaa helpotettua monin eri tavoin joista löytyy mieleinen. Kaljuna oleminen naiselle voi olla voimaannuttavakin kokemus. Voit myös harkita hiuslisäkkeitä/-istutusta/tupeeta/peruukkia/huivia/pipoa/pinnejä miten pahana nyt oma tilanteesi onkaan. Voit myös raivolla taistella tuulimyllyä vastaan. Sellainen usein vaan johtaa stressiin väsymykseen yms ja pahimmillaan aiheuttaa kaljuuntumisen kiihtymistä. Saat olla vihainen ja katkera, pettynyt, surullinen hysteerinen yms. Mitä tunteita tämä ikinä herättää käy ne läpi. Mutta muista ettet sinä todellisuudessa tarvi hiuksiasi yhtään mihinkään. Jos joku sinua ylenkatsoo säälii tai jopa jättää tämän vuoksi niin hyvähän se on. Etkai haluaisi edes lähellesi ketään niin pinnallista? Katso peiliin ja kerro itsellesi omia parhaita puoliasi. Olet keskittynyt asian tiimoilta turhan pitkään tähän joka lähtee. Elämä on luopumista. Ja kun päästät irti olet vapaa. Päästä irti mielessäsi entisestä tukastasi ja uskalla kohdata itsesi uudelleen. Olet varmasti kaunis ilmankin.

Mä en jaksa lukea viestiäsi edes pidemmälle, se oli aikaisemminkin niin sekavaa p*skaa. Mä en aio tätä HYVÄKSYÄ, vaan mä aion taistella ja selvitä !

Tajusit tai et.

Vierailija
34/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas lapsi. Meillä ei täällä vauva palstalla ole tarjota sinulle ihmelääkettä tai parannusta. Eikö käynyt mielessä että jos lääkäri ei osaa auttaa ei sitä apua varmaan muualta löydy. Tottakain voit kokeilla jotain priorin kapseleita mutta se on varmaan jo myöhäistä. Kreatiini valmisteita yms hiuspohjaa hoitavia öljyjä. Mutta tod näk se on sitä taistelua tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
35/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa hyvin katkeralta

Niin mä olenkin katkera, ei tämä mikään mukava asia ole ! :)

Vierailija
36/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisellisuus hiuksista koostu. Ehkäpä siksi sun hiukset nyt lähtee että, kasvat ihmisenä. Olet kovin nuori ja elämässäsi ei oman pinta raapaisusi mukaan ole tapahtunut viellä yhtään mitään vastoinkäymisiä. Naurat viellä joskus itsellesi kuinka luulit tämän hiusjutun maailmasi kaatavan. On ihmisiä joita on kidutettu, raiskattu, paloiteltu, insesmiä, perhe väkivaltaa, ryöstöjä, omaisuuden menettämistä, koko perheen menettäneitä, orpoja, nälkää näkeviä, raajattomia, halvaantuneita, vammaisia, lapsettomia, ydintuhoja, sotaa ym. Ja sinä itket hiustesi perään luullen naiseutesi loppuneen. Ymmärrän tuon hyvin naisilta joilta leikataan syövän vuoksi rinta/rinnat pois kohtu pois ja hiukset pois. Sitten voikin sanoa ettei koe olevansa nainen enää.

Vierailija
37/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan. Ei ne kaljut spotit häiritse ketään empatiakykyistä normi ihmistä mutta, tuollainen käytös voi olla ehdoton nounou.

Mua ei ensinnäkään tulla koskaan sanomaan kaljuksi. Vaikka mä olisin kalju, mä aion vaikka teeskennellä että mulla on tukka päässä tai vaikka jos multa tultaisiin amputoimaan jalka, kukaan ei sais sanoa mua yksi jalkaiseksi tai mun toista jalkaa tyngäksi, se ois vaan sillon erilainen jalka !

Ihan tiedoksesi vain. :)

Vierailija
38/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syöpähoidoidon kokeneilta lähtee ripset, kulmat, hiukset... karvat ylipäätään. Rinta tai molemmat. Kohtukin on monelta viety. Suhteuta draamaasi.

Vierailija
39/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaa miksi kukaan edes vastaa Aplle? Syö paskaa ja kuole. Husu.

Vierailija
40/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue ketjua mutta ehkä on joku sairaus tai siten haluaa kaljuuntua muuten vaan. Mitä pitäisi ajatella? Säli jos on sairaus ja oma asia jos kaljuuntuu omasta tahdosta, mitä se minulle kuuluu..?

Kaljuuntuu omasta tahdosta??? wtf.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän