Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mormonien kotihäirintä, eivät lopeta mitenkään oven takana käymistä!?!!

Vierailija
29.10.2016 |

Ulkomaalaiset mormonit ovat käyneet tässä oven takana 4kk aikana ainakin 7 kertaa, kaks kertaa erehdyin avaamaan oven mutta loput kerrat olen katsonut ikkunasta kuka on tulossa ja esittänyt näille että en ole kotona.

Nyt ne kävi taas, kello oli melkein 19:30 lauantai-iltana. On siinäkin ajankohta tulla häiriköimään ihmisten ovien taakse! Nyt en tajunnut katsoa ikkunasta, kun oletin että miesystävä on tulossa näihin aikoihin. Avasin oven, totesin mormoneille että "tekö taas täällä?" ja paiskasin oven suoraan kiinni. Jo viime kerralla kun avasin oven niille, sanoin että en ole kiinnostunut. Silti ne jatkoi oven takana käymistä, vaikka laitoin netin kautta viestiäkin mormoniyhteisölle että sanokaa alueella X pyöriville mormoneille että lopettaa osoitteessa XXXXX käymisen. Tais ne olla kuukauden poissa, nyt kävi taas.

Meneekö tää jo kotihäirinnäksi???!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita uudestaan viestiä, että teet ilmoituksen kotirauhan häirinnästä, jos häiriköinti ei lopu.

Vierailija
2/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne niitä nuoria jenkkimiehiä? Jos ovat, tee niille ylläri. Kun näet niiden tulevan,  riisuudu äkkiä alastomaksi ja mene avaamaan ovi. Voit vielä kysyä, ever seen anything like this before?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille. Olet jo pyytänyt häirinnän lopettamista tuloksetta.

Vierailija
4/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on rampannut noita. Vielä vituttavampia kuin jehovat. Eivät usko vaikka käsken olemaan tulematta uudelleen ja höpöttävät ties mitä järjettömyyksiä. 

Vierailija
5/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne niitä nuoria jenkkimiehiä? Jos ovat, tee niille ylläri. Kun näet niiden tulevan,  riisuudu äkkiä alastomaksi ja mene avaamaan ovi. Voit vielä kysyä, ever seen anything like this before?

On joo näitä nuoria jenkkejä. Mutta kuinka tiiviisti mahtavat olla yhteydessä Suomen mormoneihin? Että auttaako se mitään kun olen laittanut viestejä Suomen mormonien sivujen kautta että sanokaa näille ulkomaalaisille että lopettaa oven takana käymisen. Jotenkin vois olettaa että nää on melko yhteisöllistä porukkaa ja viesti menisi perille?

-AP

Vierailija
6/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naapureilta kuullut, että talossamme käy näitä tuputtajia, en tiedä millä perusteella he valikoivat asunnot joissa käyvät, mutta minun luona eivät ole koskaan käyneet, vaikka olen ollut ajankohtina kotona.

Vierailija
7/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Vantaalla soi eilen perjantaina ovikello joskus 19 aikoihin mutta en avannut. Olikohan ne noita mormoneita vai halloweenlapsia?

Vierailija
8/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomana tai puolipukeissa tosiaan se ovi näille kannattaa avata :) Ne pelästyy ja pakenevat uskonluoliinsa rukoilemaan synninpäästöä jumalalta.

Vierailija
9/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastomana tai puolipukeissa tosiaan se ovi näille kannattaa avata :) Ne pelästyy ja pakenevat uskonluoliinsa rukoilemaan synninpäästöä jumalalta.

Olis se nyt hyvä saada viesti menemään jotenkin asiallisesti perille, ilman että joutuu ottamaan kovat keinot käyttöön. Mutta ilmeisesti pian täytyy keksiä jotain, jos edes selkeä "ei kiinnosta" ja oven paiskaaminen kiinni eivät ole riittävä osoitus siitä että en halua heitä oveni taakse?

-AP

Vierailija
10/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran lenkillä ja törmäsin näihin ulkomaalaisiin mies mormoneihin,olin ihan teini vielä joten ne varmaan luuli etten osaa englantia. Puhuivat sitten siinä kuinka aikovat mennä ostamaan seksiä ja juomaan Helsinkiin illalla :D Tiedän että olivat mormoneja koska olivat sitä edellisenä päivänä olleet ovellamme ja mormonithan eivät saa todellakaan juoda alkoholia,seksiäkään ei varmaan saisi ostaa.

Vierailija
11/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on rampannut noita. Vielä vituttavampia kuin jehovat. Eivät usko vaikka käsken olemaan tulematta uudelleen ja höpöttävät ties mitä järjettömyyksiä. 

Saitko heitä lopettamaan mitenkään vai käyvätkö edelleen?

Vierailija
12/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan H taas keppostellut ja tilannut ne sun oven taakse?

Vierailija
13/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran lenkillä ja törmäsin näihin ulkomaalaisiin mies mormoneihin,olin ihan teini vielä joten ne varmaan luuli etten osaa englantia. Puhuivat sitten siinä kuinka aikovat mennä ostamaan seksiä ja juomaan Helsinkiin illalla :D Tiedän että olivat mormoneja koska olivat sitä edellisenä päivänä olleet ovellamme ja mormonithan eivät saa todellakaan juoda alkoholia,seksiäkään ei varmaan saisi ostaa.

Hyi hitto. :( Sitten käydään kuitenkin kauluspaita päällä ja kravatti kaulassa soittelemassa ihmisten ovikelloja ja ollaan olevinaan niiiiiiin kohteliaita.

Vierailija
14/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H?

Vierailija
15/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli mullakin ekana mieleen...

Vierailija
16/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovilla ainakin homma tuntuu menevän niin, jos joskus erehdyt vastaanottamaan Vartiotorni-lehden ovat he aina tyrkyttämässä uskontoaan kotiovellasi. Älä siis koskaan, edes vahingossa ota lehteä vastaan.

Vierailija
17/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovilla ainakin homma tuntuu menevän niin, jos joskus erehdyt vastaanottamaan Vartiotorni-lehden ovat he aina tyrkyttämässä uskontoaan kotiovellasi. Älä siis koskaan, edes vahingossa ota lehteä vastaan.

Vaikka ottaisikin lehdet vastaan niin silti ei on ei? Jos kieltää että älkää tulko ovelleni eivätkä usko niin kyseessä on silloin jo häirintää ja poliisiasia.

Vierailija
18/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lähes 20 vuoden takaa lapsuudesta kun vanhemmilla oli eteisen kaapissa sellainen 30-40cm korkea pino erilaisia herätkää ja vartiotornilehtiä joita oltiin tuotu oven taakse. Vieläkin jehovat käyvät siellä oven takana, vaikka vanhempani eivät ole aikeissakaan liittyä mihinkään lahkoon.

Vierailija
19/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tästä nyt sitten voisi muualle ilmoittaa kuin Suomen mormoneille?  Vai pitääkö tehdä se ilmoitus kotihäirinnästä? Se nyt on jo äärimmäinen vaihtoehto, mutta jos vielä kerrankin käyvät niin olen valmis siihenkin.

-AP

Vierailija
20/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tästä nyt sitten voisi muualle ilmoittaa kuin Suomen mormoneille?  Vai pitääkö tehdä se ilmoitus kotihäirinnästä? Se nyt on jo äärimmäinen vaihtoehto, mutta jos vielä kerrankin käyvät niin olen valmis siihenkin.

-AP

Kun käyvät seuraavan kerran, kysy nimiä ja sano että osaat sitten tehdä rikosilmoituksen oikeista henkilöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi