Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvan liikkeitä tuntea jo rv 11+??

Vierailija
29.10.2016 |

Tunnen todella selvästi vatsassa tapahtuvat jutut, ovulaatiosta suolen liikkeisiin

Pientä kutittelua tuntuu selvästi häpykummun yläpuolella, ehkä noin 10-15cm navasta alaspäin. Vatsakummun alaosassa. Voiko tuntua jo liikkeitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita mitään potkuja vaan sikiön liikkumista noin niinku yleensä

Vierailija
2/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Ekassa raskaudessa liikkeet alkaa tuntua keskimäärin n. rv 18+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eka raskaus. Viimeisimmästä vain sen verran aikaa etten nyt päätä pantiksi laittaisi kuitenkaan.

Muistelen että perhosen hipaisulta ne silloin tuntui. Muistaakseni ekasta tuntui 16 viikolla, tokasta jo aiemmin

Vierailija
4/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin ensimmäisen kerran viikolla 16 semmosta "myllerrystä" , eka lapsi :)

Vierailija
5/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa raskaudessa tunsin varmaan noihin aikoihin. Ekassa joskus pikkasen päälle rv20. Siellä se heippailee äitille 😊

Vierailija
6/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla sikiö on 4-5cm pituinen, eli siitä voi jo jotain päätellä liikkeiden tuntuvuudesta...

Vierailija
7/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin noilla viikoilla sellaista pientä kuplintaa tai poreilua mahassa. En ole sellaista tuntenut koskaan ennen enkä koskaan jälkeen raskauden.

Vierailija
8/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
9/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää tuntuu lähinnä kutittelulta. Suunnilleen samassa kohdassa tuntuu aina. En kyllä keksi että mikä muukaan tuntuisi kutittelulta

Pää-peppu mitta 4-5cm eli luulisi että jotain tuntee kun sen kokonen tuolla mahassa heiluu

Ap

Vierailija
10/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tässä toisessa raskaudessa tunsin just semmosta lepattelua ja poreilua jo rv. 11.

Vierailija
11/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä voi sitten olla jo vauvan liikehdintää. Tosiaan todella herkästi tunnen vatsassa tapahtuvat jutut, hyvin voin kuvitella ettei kaikki edes rekisteröi tällaisia "kutitteluja ja lepatteluja" ollenkaan ja näin tuntevatkin liikkeet myöhemmin.

Ap

Vierailija
12/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä voi olen tuntenut jo viikoilta 6-8 itse. Ehkäpä jo ennen. Eivätpä uskoneet varhaisultrassa ennen kun sanoin mihin sikiö liikkui 'karkuun' ja saivat todisteen.

Vierailija
13/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin ennen kuin testikään näytti joten kyllä voi. Nevolassa ovat erimieltä. Tosin olen myös toinen joka tuntee herkästi kehon tapahtumat. Eli n viikosta 4 tiennyt jonkun asuvan mahassani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan