Minusta on tullut hyvin ylimielinen miehiä kohtaan. Olen huomannut heidän pitävän siitä.
Minusta on tullut melko itsekäs, suorasanainen ja etäinen miehiä kohtaan.
Voin olla läpässä mukana ja nauraa.
Olla mukava ja hymyillä paljon ja kun joku osoittaa kiinnostusta niin peräännyn ja käyttäydyn kylmästi mutta silti viettelevästi. Annan ymmärtää mutta en halua antaa.
Minua on kohdeltu huonosti ennen enkä tiedä miksi minusta tällainen on tullut, en ole ilkeä mutta itsenäinen nainen joka ei vaan joka flirtistä syty.
Olen huomannut miesten vain kiinnostuneen ja ylivoimaisesti etenkin kunnioitusta minua kohtaan on.
Jos loukataan niin pyytävät heti anteeksi tai tarjoavat apua ja kyselevät vointia.
Muutenkin yhteistyö pelaa eikä kukaan ole minua ylempänä.
Tämä on hauskaa ja niin nautinnollista.
Olla vain minä eikä tarvitse mielistellä ketään. En toki ilkeäkään ole.
Kommentit (11)
Ehkä he ovat pikemminkin tottuneet siihen. Nainenhan saa tässä feministisessä paratiisissa käyttäytyä miehiä kohtaan miten lystää, miten huonosti tahansa, ja se on ok. Tylyys on jopa suositeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kuitenkaan anna heille sitä kaikkein pyhimpääsi, koska sitenalentaisit ja pilaisit itsesi.
Muuten hyvä.
Ap vaikuttaa siltä, että hän saa miehiltä palveluksia, rahaa ja hoverhandeja. http://knowyourmeme.com/memes/hover-hand
Tämä minun suhtautuminen miehiä kohtaan on siis muuttunut vasta ihan vuoden sisään.
Kun olen joutunut rämpimään aivan yksin uudessa elämässä ja olemaan oma onneni nojassa.
Olen ollut melkein suurimman osan ajastani aivan yksin, tosin töissä olen nähnyt ihmisiä ja muutamia panoja.
En enää mieti mitä muut ajattelevat minusta saatika itke, etten kelpaisi.
Tai pelkää, etten löydä ketään.
Jos en löydä niin en löydä.
Seksiä saa kuitenkin aina jos haluaa.
Olen muutenkin paljon elinvoimaisempi ja tunnen itseni todella kauniiksi.
Pidän myös kropastani jota ennen inhosin.
Tunnen olevani melko vahva tällä hetkellä.
Yksi asia kyllä tekee minusta heikon eli työ, jossa en usko pärjääväni mutta yritän kynsin hampain.
Ap
Vai sellainen hyväksikäyttäjä tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kuitenkaan anna heille sitä kaikkein pyhimpääsi, koska sitenalentaisit ja pilaisit itsesi.
Muuten hyvä.
Käytätkö ihan oikeasti toosastasi nimitystä "kaikkein pyhin?"
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vai sellainen hyväksikäyttäjä tällä kertaa.
En käytä ketään hyväksi.
Olen hyvin mukava ja auttavainen myös.
En vain ota riskiä, että kukaan pääsee leikkimään tunteilleni tai alistamaan minua.
Välillä olen flirtti jos myös minulle ollaan. Saatan mennä mukaan hetkeksi mutta jätän sen sikseen.
Seksikumppanit haen netistä.
Olen kyllä hieman outo jopa..
Mutta tunnen oloni turvalliseksi ja tiedän pärjääväni nyt, en enää pelkää ihmisiä.
Muuten hyvä.