Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä vain luuserit käyttävät julkisia, hän oli kysymättä ostanut minulle auton

Vierailija
29.10.2016 |

Siis ihan alle tonnin "romun" mutta kuitenkin. Sanoi että häntä hävettää kun lähden aina aamuisin bussipysäkille ja naapurit näkevät. Töissä parkkipaikan löytäminen on kuitenkin liki mahdotonta joten auto seisoo käytännössä pihalla. Siitä on nyt sitten vihainen, kun "minulle ei kelpaa mikään" Käytän sitä kyllä kauppareissuihin paitsi lähikaupassa käyn kävellen. Kiinnostaako naapureita oikeasti kuka kulkee milläkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itse yksi iso luuseri, jos ajattelee noin. T: Toinen bussia käyttävä ja ajokortiton

Vierailija
2/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vaikea uskoa tätä stooria. Koitapa ap vakuutella meitä vähän lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti.

Vierailija
4/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin yläpeukun jo otsikosta. Odotin vähän parempaa sisältöä viestiin, mutta kyllä tuokin on jees. Vähemmän huumoriarvoa kuin vaikka kymppitonnin autossa, mutta uskottavampi trolli tietysti nyt, joten keskustelusta tulee pidempi.

Vierailija
5/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tyhmä mies. :D 

Onko hän täällä palstalla paljon kiinnostusta herättänyt ns. alfauros? 

Vierailija
6/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti. Tai sitten meitä luusereita jotka käyttävät satunnaisesti tai saatika koko ajan julkisia on aivan helvetisti, ainakin isoissa kaupungeissa. Ja kuka edes miettii mitä naapurit ajattelevat?! Kai hänellä on itsellään hienompi auto kuin naapurin penalla? Ja miten helvetissä kehtaa pitää jotain alle tonnin romua pihassa?! Naapurihan ajattelee että ei oo ees kunnon autoa varaa akalle ostaa! Apua mitä porukkaa!

Vierailija
7/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitettavasti uskon. Mun esimies on esimerkiksi näitä ' ei julkinen ole valkoisen miehen paikka' miehiä. Vuokraa sitten 200 eurolla kuukaudessa parkkipaikkaa työpaikan vierestä. Tikkurilasta ei pääse kantakaupunkiin töihin mitenkään muuten kuin omalla autolla. Näitä tosimiehiä on valitettavan paljon.

Vierailija
8/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten ihana ukko sulla! Ihan oikeasti siis, jotenkin hellyyttävä. Mun isoveli on just tollanen perusmölli vaikka ei edes oo kovin vanha (alle 50 v). Asutteko pohjanmaalla?

Itse kuljen kyllä julkisilla, enkä siis jaa miehesi ajatusmaailmaa, mutta onhan toi aika söpöä.

Vierailija
9/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun miestä vaivaa niinkään sun julkisilla kulkeminen kunhan pohjustaa sitä ettet tarvitse autoa jonka voi siis hyvin myydä pois kun et tarvi kerran:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän