Kerro mihin menit joskus väärään kellonaikaan, kun et muistanut kellojen siirtoa?
Kommentit (10)
Minulle ei sellaista voisi sattua milloinkaan. Olen atomikello ihmisen olomuodossa.
Töihin menin tuntia liian aikaisin. Selvisi vasta, kun istuin bussissa ja käynnistin rahastuslaitetta. Kyllä hävetti.
T: bussikuski
Menin tuttavani järjestämään muotinäytökseen.
Pyysin miestä laittamaan kellot ajan tasalle, mutta unohti videonauhurin (tämä oli sitä aikaa), josta mulla oli tapana katsoa. Silleen. Tuo olikin sitten eka ja vika kerta.
En minnekään. Elämänhallintani on kunnossa enkä ole muutenkaan avuton.
Vanhempani siirsivät joskus kelloja väärään suuntaan, ja niinpä lähdin kouluun 5.30. Ihmettelin kyllä vähän miten missään ei ole ollenkaan jalankulkijoita, mutta tajusin asian vasta nähtyäni juna-asemalla seuraavaksi lähtevien junien näytön.
Menin isotädille tunnin myöhässä. Hän oli vanhanaikainen lady ja hirveän tarkka. Antiikkikellot tikittivät hänen kauniissa kodissaan syyttävästi. Joku ihana ruoka oli hänen mielestään ihan pilalla. Siinä ei anteeksipyynnöt auttaneet hetkeen eikä kahteen. Kyllä hän sitten lopuksi suli ja sain häneltä rannekellon yo-lahjaksi.
Mentiin miehen kanssa kerran lätkämatsia katsomaan tuntia liian aikaisin.
Itselle ei, mutta vieraat tulivat joskus tuntia liian aikaisin syntymäpäiville. Siinä sitä sitten oltiin miltei yöpuvut päällä vastaanottamassa vieraita.
Italiassa sovimme treffit hotellin aulaan kahdeksaksi. Luulin kelloni (kännykän kello siis) olevan vielä Suomen ajassa, ja menin paikalle siis klo 7. No, ketään ei ilmestynyt joten kysyin respasta kelloa ja menin tunniksi huoneeseeni katsomaan telkkua :D
Juna-asemalle Saksassa neljältä aamulla kun viideltä olis riittänyt ruhtinaallisesti :(