Kummasta nautitte enemmän klitoris vai emätinorgasmista
Minä tykkään itse emätinorgasmista koska se kestää pitempään ja on lempeämpi
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka puhuvat emätinorgasmeista ikään kuin se tosiaan olisi emätin, joka paisuu ja laukeaa, oppitunniksi: http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1471402201241
Eli jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Aloittajan kysymys ilmeisesti tarkoitti sitä, kummasta vastaajat nauttivat enemmän, klitoriksen kärjen suoran kiihottamisen avulla saatavasta orgasmista vai orgasmista, joka tulee klitoriksen "reisien" kiihottamisen kautta.
Kiitos tosi hyvästä ja opetavaisesta linkistä. onko todella totta etteivät kaikki naiset ja tytöt tunne omaa anatomiaansa eli klitoriksen näkymätöntä osaa, ja kuinka valtava se on? Miten sitten mies voisi ymmärtää yhtään mitään klitoriksen rakenteesta ja tarkoituksesta..
Vierailija kirjoitti:
utelias mies kirjoitti:
ihan oikeasti, valaiskaa mua ...
No minäpä valaisen! Emätin. Tuntuu ainakin mulla voimakkaammalta. Klitorisorgasmi on jees, mutta hetken päästä tulee sellanen olo et ois voinut olla parempikin.... N20
Klitoriksesta se kaikki lähtee, ilman klitorista et voi saada emätinorgasmiakaan, näin se vain on
Vaimo sai ensin vain klitasta. Sitten kun alkoi saada peniksellä ei ole enää ikinä halunnut nuolemalla tai sormettamalla. Varmaan sitten emätinorkku mukavampi.
clit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
utelias mies kirjoitti:
ihan oikeasti, valaiskaa mua ...
No minäpä valaisen! Emätin. Tuntuu ainakin mulla voimakkaammalta. Klitorisorgasmi on jees, mutta hetken päästä tulee sellanen olo et ois voinut olla parempikin.... N20
Klitoriksesta se kaikki lähtee, ilman klitorista et voi saada emätinorgasmiakaan, näin se vain on
Jep, tiedän. Käytin vain ap:n käyttämiä nimityksiä, kun hän sitä kysyikin. Jos oikein ymmärsin. :)
miehillä se on helpompaa, on vain penisorgasmi :)
Emätinorgasmi on jotenkin vavisuttavampaa, intiimimpää, syvempää!
Paremmuusjärjestys vaisuimmasta parhaaseen on kuulemma tämä
klitorisorgasmi
nänniorgasmi
emätinorgasmi
emätinorgasmi yhtä aikaa miehen orgasmin kanssa
Kuten joku tuolla aikaisemmin sanoikin, kaikki lähtee silti klitoriksesta. 986986
Teeskentelen emätinorgasmin miehelle paikat kuivana.
Mitäs lottootte tajuaako?