Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta nautitte enemmän klitoris vai emätinorgasmista

Mimoze
29.10.2016 |

Minä tykkään itse emätinorgasmista koska se kestää pitempään ja on lempeämpi

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias mies kirjoitti:

ihan oikeasti, valaiskaa mua ...

No minäpä valaisen! Emätin. Tuntuu ainakin mulla voimakkaammalta. Klitorisorgasmi on jees, mutta hetken päästä tulee sellanen olo et ois voinut olla parempikin.... N20

Vierailija
22/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka puhuvat emätinorgasmeista ikään kuin se tosiaan olisi emätin, joka paisuu ja laukeaa, oppitunniksi: http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1471402201241

Eli jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Aloittajan kysymys ilmeisesti tarkoitti sitä, kummasta vastaajat nauttivat enemmän, klitoriksen kärjen suoran kiihottamisen avulla saatavasta orgasmista vai orgasmista, joka tulee klitoriksen "reisien" kiihottamisen kautta.

Kiitos tosi hyvästä ja opetavaisesta linkistä. onko todella totta etteivät kaikki naiset ja tytöt tunne omaa anatomiaansa eli klitoriksen näkymätöntä osaa, ja kuinka valtava se on? Miten sitten mies voisi ymmärtää yhtään mitään klitoriksen rakenteesta ja tarkoituksesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

utelias mies kirjoitti:

No minäpä valaisen! Emätin. Tuntuu ainakin mulla voimakkaammalta. Klitorisorgasmi on jees, mutta hetken päästä tulee sellanen olo et ois voinut olla parempikin.... N20

Klitoriksesta se kaikki lähtee, ilman klitorista et voi saada emätinorgasmiakaan, näin se vain on

Vierailija
24/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sai ensin vain klitasta. Sitten kun alkoi saada peniksellä ei ole enää ikinä halunnut nuolemalla tai sormettamalla. Varmaan sitten emätinorkku mukavampi.

Vierailija
25/30 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

clit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

utelias mies kirjoitti:

Klitoriksesta se kaikki lähtee, ilman klitorista et voi saada emätinorgasmiakaan, näin se vain on

Jep, tiedän. Käytin vain ap:n käyttämiä nimityksiä, kun hän sitä kysyikin. Jos oikein ymmärsin. :)

Vierailija
26/30 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä se on helpompaa, on vain penisorgasmi :)

Vierailija
27/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorgasmi on jotenkin vavisuttavampaa, intiimimpää, syvempää! 

Vierailija
28/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmuusjärjestys vaisuimmasta parhaaseen on kuulemma tämä

klitorisorgasmi

nänniorgasmi

emätinorgasmi

emätinorgasmi yhtä aikaa miehen orgasmin kanssa

Vierailija
29/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuolla aikaisemmin sanoikin, kaikki lähtee silti klitoriksesta. 986986

Vierailija
30/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelen emätinorgasmin miehelle paikat kuivana.

Mitäs lottootte tajuaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi