Pesetkö alapääsi seisten vai kyykyssä?
Kommentit (29)
Seistenhän minä, kaikki muu olisi pervoa.
Häh, miksi sitä kyykkyyn menisi?
Eli joo seisaaltaan pesen, vähän toki jalkoja levitän.
Jalat Y-asennossa, käsillä seisten vesiputouksen alla.
Istun vain syvemmälle wc pöntöllä ja vedän vessan pariin kertaan siinä sitä on pesua .
Vierailija kirjoitti:
Jalat Y-asennossa, käsillä seisten vesiputouksen alla.
HAHAH! :DD
Vierailija kirjoitti:
Kyykkyvatkaus FTW!
Mitä tarkoittaa FTW?
Vierailija kirjoitti:
Häh, miksi sitä kyykkyyn menisi?
Eli joo seisaaltaan pesen, vähän toki jalkoja levitän.
Vähän vaan jalkoja levitän.... joo joo kuka uskoo.
Minulla on japanilainen wc-pönttö
Nostan jalan seinää vasten lähes spagaattiin. En provoile, asun ulkomailla ja suihku on kiinni katossa, bideetä ei tunneta, vesihana liian matalalla. Takapuoli sitten "aurinkotervehdyksessä", pitää saada aukko ylöspäin. Kaikenlaista. Pitäisikö ostaa pesuvati?
Kyykkyvatkausta ei olekaan jankutettu piiiitkäään aikaan.
Ite kyykkään, saa huuhdeltua huolella kaikki kolot. :)
Siis eihän alapää puhdistu kunnolla seisten. Ellei sitten ole joku anorektikko jolla on metrin leveä thigh gap ja revittelee samalla tussuaan auki oikein kunnolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Nostan jalan seinää vasten lähes spagaattiin. En provoile, asun ulkomailla ja suihku on kiinni katossa, bideetä ei tunneta, vesihana liian matalalla. Takapuoli sitten "aurinkotervehdyksessä", pitää saada aukko ylöspäin. Kaikenlaista. Pitäisikö ostaa pesuvati?
;)
Tämä on tuttua reissatessa. Teen tämän etupuolelta, hurja taivutus taaksepäin, vaatii vatsa- ja selkälihaksia ja nopeaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;)
Tämä on tuttua reissatessa. Teen tämän etupuolelta, hurja taivutus taaksepäin, vaatii vatsa- ja selkälihaksia ja nopeaa toimintaa.
Minä olen pohtinut, miten britit peseytyy kun suihku yleensä kiinni seinässä, ei bideetä ja kaksi vesihanaa. Tuskin ovat niin riettaita kuin em. suomalaiset spagaatintekijät.
Kyykkyvatkaan niin että heikompia hirvittää.
Käyn aina kylvyssä ja "hörppään" vettä vaginaan. Takapuolelle sitten suolihuuhtelu.
Kyykkyvatkaus FTW!