Pesetkö alapääsi seisten vai kyykyssä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan jalan seinää vasten lähes spagaattiin. En provoile, asun ulkomailla ja suihku on kiinni katossa, bideetä ei tunneta, vesihana liian matalalla. Takapuoli sitten "aurinkotervehdyksessä", pitää saada aukko ylöspäin. Kaikenlaista. Pitäisikö ostaa pesuvati?
;)
Tämä on tuttua reissatessa. Teen tämän etupuolelta, hurja taivutus taaksepäin, vaatii vatsa- ja selkälihaksia ja nopeaa toimintaa.
Minä olen pohtinut, miten britit peseytyy kun suihku yleensä kiinni seinässä, ei bideetä ja kaksi vesihanaa. Tuskin ovat niin riettaita kuin em. suomalaiset spagaatintekijät.
E i ne pese. Marmite keksittiin siitä.
Itse pesen seisten mutta mies kyykkyvatkaa oikein antaumuksella.
Kyykyssä jakkaralla, ettei kulli napsahda lattian miniatyyrimuotoiseen evoluutioaltaaseen.
Kumarrun hieman ja komennan thaitytön nuolemaan sen.
Olen 130kg ja en todellakaan pystyisi menemään mihinkään kyykkyyn, minä nostan toisen jalan seinää vasten, ehkä vyötärön korkeudelle, siinä on helppo pestä haarukset vaikka miten perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan jalan seinää vasten lähes spagaattiin. En provoile, asun ulkomailla ja suihku on kiinni katossa, bideetä ei tunneta, vesihana liian matalalla. Takapuoli sitten "aurinkotervehdyksessä", pitää saada aukko ylöspäin. Kaikenlaista. Pitäisikö ostaa pesuvati?
;)
Tämä on tuttua reissatessa. Teen tämän etupuolelta, hurja taivutus taaksepäin, vaatii vatsa- ja selkälihaksia ja nopeaa toimintaa.
Minä olen pohtinut, miten britit peseytyy kun suihku yleensä kiinni seinässä, ei bideetä ja kaksi vesihanaa. Tuskin ovat niin riettaita kuin em. suomalaiset spagaatintekijät.
Ei siinä pysty riettaita ajattelemaan, on pakko keskittyä puhtaanapitoon, sketusaalisuus on kaukana kattosuihkujen kanssa, varsinkin jos se suihku on vielä sellanen onneton roiskija...
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän alapää puhdistu kunnolla seisten. Ellei sitten ole joku anorektikko jolla on metrin leveä thigh gap ja revittelee samalla tussuaan auki oikein kunnolla. :D
No jos on käsisuihku niin taatusti puhdistuu ja siinä saa vähän muutakin kun vain pesun.
Suihku tarpeeksi suurelle niin aah...
Sitä vaan mietin että miten seistessä onnistuisi jynssäämään vessaharjalla ja kloriitilla kaikkein pyhimmän.