Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesetkö alapääsi seisten vai kyykyssä?

Vierailija
29.10.2016 |

.

Pesetkö alapääsi seisten vai kyykyssä?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan mietin että miten seistessä onnistuisi jynssäämään vessaharjalla ja kloriitilla kaikkein pyhimmän.

Vierailija
22/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan jalan seinää vasten lähes spagaattiin. En provoile, asun ulkomailla ja suihku on kiinni katossa, bideetä ei tunneta, vesihana liian matalalla. Takapuoli sitten "aurinkotervehdyksessä", pitää saada aukko ylöspäin. Kaikenlaista. Pitäisikö ostaa pesuvati?

;)

Tämä on tuttua reissatessa. Teen tämän etupuolelta, hurja taivutus taaksepäin, vaatii vatsa- ja selkälihaksia ja nopeaa toimintaa.

Minä olen pohtinut, miten britit peseytyy kun suihku yleensä kiinni seinässä, ei bideetä ja kaksi vesihanaa. Tuskin ovat niin riettaita kuin em. suomalaiset spagaatintekijät.

E i ne pese. Marmite keksittiin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen seisten mutta mies kyykkyvatkaa oikein antaumuksella.

Vierailija
24/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyssä jakkaralla, ettei kulli napsahda lattian miniatyyrimuotoiseen evoluutioaltaaseen.

Vierailija
25/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarrun hieman ja komennan thaitytön nuolemaan sen.

Vierailija
26/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 130kg ja en todellakaan pystyisi menemään mihinkään kyykkyyn, minä nostan toisen jalan seinää vasten, ehkä vyötärön korkeudelle, siinä on helppo pestä haarukset vaikka miten perusteellisesti.

Vierailija
27/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan jalan seinää vasten lähes spagaattiin. En provoile, asun ulkomailla ja suihku on kiinni katossa, bideetä ei tunneta, vesihana liian matalalla. Takapuoli sitten "aurinkotervehdyksessä", pitää saada aukko ylöspäin. Kaikenlaista. Pitäisikö ostaa pesuvati?

;)

Tämä on tuttua reissatessa. Teen tämän etupuolelta, hurja taivutus taaksepäin, vaatii vatsa- ja selkälihaksia ja nopeaa toimintaa.

Minä olen pohtinut, miten britit peseytyy kun suihku yleensä kiinni seinässä, ei bideetä ja kaksi vesihanaa. Tuskin ovat niin riettaita kuin em. suomalaiset spagaatintekijät.

Ei siinä pysty riettaita ajattelemaan, on pakko keskittyä puhtaanapitoon, sketusaalisuus on kaukana kattosuihkujen kanssa, varsinkin jos se suihku on vielä sellanen onneton roiskija...

Vierailija
28/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selälleen

Vierailija
29/29 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän alapää puhdistu kunnolla seisten. Ellei sitten ole joku anorektikko jolla on metrin leveä thigh gap ja revittelee samalla tussuaan auki oikein kunnolla. :D

No jos on käsisuihku niin taatusti puhdistuu ja siinä saa vähän muutakin kun vain pesun.

Suihku tarpeeksi suurelle niin aah...