Nyt lyömään palstan typeryysennätys!
Täällä on joskus muisteltu, mikä olisi av-palstan kaikkien aikojen tyhmin tai typerin aloitus. Nyt ei muistella, vaan yritetään ihan tahallaan lyödä ennätys. Tyylilajiksi kelpaa vain av. Tässä oma panokseni kisaan:
"Mä rupeen huomena kasvis syöjäks ni antakaa jotain vinkkei hyvist safkoist ku mä voisin duunaa mut en mä kyl mitää papui ja sienii ja tofui ja jotain vitun soijaa rupee vetää nii et voiks vaikka sipseist duunaa jotai sillee aika äkkii?"
Kommentit (8)
Minulla oli suhde erään ukkomiehen kanssa. Nyt aion kertoa asiasta hänen vaimolleen. En ole millään tavalla vastuussa tekoni tuolle vaimolle enkä heidän lapsilleen koituvista seurauksista, koska mieshän se tässä on syyllinen.
En usko, että keksitty voi koskaan lyödä aidot. Ainakaan typeryydessä ainakaan av:lla.
Kostean tilan remontista jäi yli saniteettisilikonia. Paljoko per rinta kannattaisi ruiskuttaa ja kuinka suuri viilto paranee vielä hyvin?
Saako matkustajalennolle ottaa oman laskuvarjon mukaan ihan onnettomuuden varalle?
Millaiset jouluvalot laitat tamponikoruun?
Paranenko jos menen ykssarvishoitoon?
Nimimerkki paljon remppaa
Montako vitsiä saaa kertoo hallituksesta enneku joku hoksii, että se on slaliittoteoria.
Jos tilaan sähköni tuulivoimayhtiöltä, niin paljonko maksaa piuhojen vetäminen sieltä tuulimyllystä meille kotiin?