Yläkouluikäiset tytöt seisoivat bussipysäkillä, maassa loskaa, nilkat 10cm vilkkuen, lenkkarinkärjet läpimärkänä!
Sellaiset valkoisen mesh-kankaiset lenkkarit jotka ovat kovasti muotia. Kyllä säälitti. Kova on sen ikäisen maailma jos ei pysty säänmukaisesti pukeutumaan vaan loskakelilläkin pitää sopia muottiin.
N24
Kommentit (27)
Kuka muistaa 80-90-lukujen vaihteen muodin. Puistatti katsella Tampereella nuoria, jotka olivat pukeutuneet talvipakkasilla tai hirveässä loskassa aivan liian kevyesti. Huippuna olivat purjehduskengät. Mahtoi varpaita paleltaa liki 30-asteen pakkasella tai hirveässä loskassa jalat märkinä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäsillä miehillä se on tyylirikko, jos puvunhousut nousee istuessa puoleensääreen.
Ei ole kyllä ollut vuosiin https://goo.gl/rk60Gq
Joku Suonenjoki on tietysti eri asia.
"Kyllä säälitti. Kova on sen ikäisen maailma jos ei pysty säänmukaisesti pukeutumaan vaan loskakelilläkin pitää sopia muottiin."
Minua ei säälitä, lähinnä halveksin tuollaista heikkoutta ettei uskalla olla itsensä vaan hyppää kun lauma käskee.
Itse olin ylä-asteella juuri se joka ei pelannut yhteisillä säännöillä ja minua rangaistiin siitä eristämällä muista. Mutta oli sen arvoista. En hyppinyt muiden pillin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä on 10 cm loskaa maassa?
Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit on teinejä, anna olla kun eivät ketään tuolla toiminnalla vahingoita.
Mulla on nilkat myös usein paljaana talvellakin, jos ei aivan jäätävä pakkanen ole.
Älä viitsi olla fossiili.;)Terveisin toinen N24
No sun ikäisellä paljaat nilkat talvella näyttää vaan niin kertakaikkisen typerältä, että siihen verrattuna fossiilius ei ole mitään ;)
No voihan vittu, kyllä mä nyt sitten muutan tyyliäni kun täti käskee.:'(
N24
No mä oon sua jokusen vuoden nuorempi ja viittasin tuohon typerältä näyttämiseen just sen takia, että 24 on oman ikäisteni mielestä jo melko vanha käyttämään ns. teinien juttuja = näyttää tosi typerältä.
Että sinuna muuttaisin sitä tyyliä ihan vaan sen takia, etten näyttäis naurettavalta, en siksi että joku täti käskee...
Sillon ku mä olin yläasteella, alavatsa "kuului" näkyä. Ihan perus teinimeininkiä vähän tolloilla vaatteidensa kanssa.
Naapurin likka pyörii ulkona myös nilkat paljaina, on lukion toisella.