Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoivaako teidän miehet jos olette kipeänä/menkat sattuu/ krapula...?

Vierailija
29.10.2016 |

Tuo minun kelvottomaksi parjattu mieheni toi aamupalan sänkyyn, antoi hieronnan, silitteli ja sanoi, että huutele jos tarvitset jotain muuta. <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minä kun olen niin harvoin kipeänä, että ei ole tarvinnut minua pahemmin hoivailla. Mutta silloin kun olen jotenkin kipeä tai sairas, niin en edes halua mitään hoivaa. Haluan sairastaa ja kärsiä yksin ja muiden ihmisten on paras pysyä mahdollisimman kaukana (ellei ole ihan hengenlähtö kyseessä).

Vierailija
2/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, piruilee ja haukkuu vain. Ja on itse aina kipeämpi jos valittaa vaikka menkkakipuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Jos sairastun niin pahasti johonkin flunssaan tms. etten jaksaisi tehdä kotitöitä, mies kehittää jonkun revähdyksen jonka jälkeen on itse passattava.

Vierailija
4/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei krapuloita sairasta kukaan, mutta tottakai hoivataan ja hoidetaan puolisoa jos se on sairas. Tietysti.

Vierailija
5/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sairastumiselle esim flunssalle ei voi mitään, joten hoivaa ja huolenpitoa on saatavilla häneltä 24/7 kunnes paranen. Sama pätee toisinpäin eli kun hän on kipeänä niin minä hoivaan.

-Sama kktisten kanssa, hän haluaa auttaa mutta yleensä pyydän poistumaan paikalta etten pura kipuvihaa häneen, eihän ne kivut hänen syytään ole.

-Krapula on itseaiheutettu tila josta itse tulee selvitä, siihen ei toisen poppakonstit auta vaan sohvannurkka, South Park ja CocaCola. Kerran tosin tilasi minulle pitsan helpotusruoaksi :D

Vierailija
6/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa en pysty parantamaan. Siihenkin olen tuonut buranaa, rommia, teetä ja mehuja. Krapuloita olen parantanut antamalla endorfiinejä. Siis seksiä niin että saa luonnollista mielihyvää. Kielihoito on aika tehokas hoito krapulaan. Kyllä se seksi toimii mullakin pahimpaan viinan jälkioloissa.

Vierailija
7/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies passaa mua kunhan vain tajuan pyytää. Ei siis ehkä automaattisesti tee mitään, ellen ole todella superkipeä. Krapula on itse aiheitettua, silloin ei kumpaakaan passata.

Teidän joidenkin miehet on kauheita manipuloijia, ehkä narsisteja? Kuka tekeytyy mukamas itse kipeäksi kun toinen on sairas??? Kauheaa. :(

Vierailija
8/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hoivaa <3. Yleensä jos olen lähdössä ulos iltaa viettämään, mies kysyy jo etukäteen mitä haluan seuraavana päivänä ruuaksi jne. Itsestäänselvästi hän ajattelee tekevänsä ruuan jos minulla onkin krapula. 

Krapulassa saan myös silityksiä ja seksiä, joka tähtää lähinnä minun orgasmiini. Flunssassa ollessani mies myös hoitaa kaikki kotityöt (tietenkin) ja kyselee välillä ovenraosta tarvitsenko mitään. Menkkakipuja minulla ei juurikaan ole (onneksi!!), mutta nyt kun asiaa mietin, niin silloinkin hän on tavallistakin hellempi minua kohtaan, hieroo alaselkää ja vatsaa esim. sohvalla loikoillessamme.

Toki tämä kaikki toimii myös toisinpäin. Miehen ollessa krapulassa tai flunssassa passaan häntä kaikin tavoin. Ja meillä mies ottaa kyllä kaiken irti pienestäkin flunssasta, eli hänellä on ns. manflu :D Mutta hoivaan häntä  mielelläni vaikka monta päivää kunnes viimeisetkin yskähdykset ja niiskutukset on vaimentuneet. Minun rakas <3