Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ELOkuisten torstai¤¤

09.03.2006 |

Huomenta kaikille :)

Viimeisiä tunteja viedään ja sitten peiton mutkaan nukkumaan.

Kiitoksia myötätunnosta pojan ensimmäisen oksennustaudin johdosta. Onneksi poika poti tautinsa kerralla ja jo seuraavana päivänä hän oli lähes oma itsensä.

LEMille jaksamista odottaa maanantaita. Varmasti monet ajatukset pyörivät tällä hetkellä mielessäsi. Toivotaan teille hyviä uutisia.

Emine: minulla rakenne uä on rv 20. Tietenkin olisin mielelläni mennyt aiemminkin mutta eiköhän näin " myöhemminki" näy kaikki tarpeellinen. Malttamattomana ihmisenä en vaan jaksaisi millään odottaa...

Picapica: Ymmärrän tunteesi hyvin. Meillä ensimmäistä odottaessa mies ei tuntunut (minun mielestäni) olevan tarpeeksi innostunut vauvasta. Näin jälkeen päin ajatellen ensimmäinen innostuksen puuska taisi tulla kun vaunuja katseltiin. Hyvin asiantuntevasti hän selaili esitteitä ja tutki lisävarusteita (hän käyttäytyi kuin autoa olisi ollut ostamassa). Ensimmäiset kunnon potkut saivat miehen ymmärtämään että tosiaan meille on tulossa vauva. Esikoisen synnyttyä olimme molemmat yhtä liikuttuneita ja ällistyneitä ihanasta pienensuuresta pojastamme. Mies jälkeenpäin kertoi että pitkään vauvan tulo oli vain minun kertomisen varassa ja hänelle asia konkretisoitui matkan varrella. Hyvin ymmärrettävää kun näin jälkeenpäin ajattelee. Kummallakaan meillä ei ollut pienistä vauvoista kokemusta ja tavallaan minä pääsin tutustumaan tulokkaaseen aiemmin kuin mieheni. Huh. olipas sekavasti kirjoitettu mutta toivottavasti pointti tuli esiin.

Tämä tällä erää pubu vaikenee hetkeksi...

edellä mainittu ja Unski rv 16+6

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas jäänyt kirjoittelut, aina vaan töitä sun muita kiireitä olevinaan. Lasken päiviä talvilomaan, joka alkaa viikon päästä. Töissä joku sanoi, että kevät on tänä vuonna 2 viikkoa myöhässä. Siltä tosiaan tuntuu, tylsää kun on kylmä ja pitää pukea niin paljon.

Luulen, että olen alkanut tuntea vauvan liikkeitä viime päivinä. Sellaista jännää mylläystä mahassa. Kun se tuntuu, ajattelee: Tän on pakko olla vauva! Ei suoliston liikkeet voi tuntua tältä. Jälkeenpäin epäilen itseäni, oliko se tosiaan vauva. Ehkä tämä ihmettely loppuu lähiaikoina, jos alkaisi tuntua kunnon potkuja.

Ostin yhdet ihanat äitiysfarkut. Mahaa ei kyllä vieläkään huomaa vaatteiden alta. Huolettaa, saako vauva tarpeeksi ravintoa. Vaikka yksilöllistä se mahan kasvu tietenkin on. Rakenneultraan on aikaa tasan 2 viikkoa, silloin olisi 19+4. Ultraa tietenkin odottaa (ja jännittää) tosi paljon.

Te, jotka olette matkustelleet raskausaikana. Oletteko pyytäneet lentokentillä, että saisi kiertää ne säteilyportit. Vai voiko niistä porteista olla vauvalle haittaa?

Voimia jatkotutkimuksiin LEM. Toivottavasti vauvallasi on kaikki hyvin. Ja meidän kaikkien muidenkin vauvoilla.

Jos nyt menisin vihdoin ulos haukkaamaan happea.

M ja pikkuinen 17+4

Vierailija
22/23 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella taas korvatulehdus, jos ei nyt parane antibiootilla niin sitten edessä poli reissut ja puhkasut sun muut :(, huomenna mennään röntgeniin ottaan jotain nielukuvaa, toivon ettei siitä löytys mitään hälyttävää ja leikattavaa... Kyllä näitä korvajuttuja aina kuulee mut en uskonu et se omalle kohdalle sattus.. Onneks meillä on vakuutus. Ekana vuonna sitä ei tarvittu mihinkään mut kun toinen vuos pyörähti käyntiin ollaan sitten sairastettu ihan urakalla...

PICAPICA: ite tykkään käyttää sisävaippa + kuori, ja kyläilyvaippoina on taskuvaipat. Sisävaippoina käytetään pääsääntösesti sisätäyttiksiä ja pienllä vauvalla harsoja, kuivuvat paljon nopeempaa, vaikka se kuivurikin löytyy, onneksi.

EKAT HOUSUT PITI TÄNÄÄN HEITTÄÄ SIVUUN.... eli on se masu vaan kasvanu, kohta pitänee ne mammahousut kaivaa esiin, ja minä kun elättelin toiveita et pääsen pitkälle ilman niitä kuvotuksia :( :)..

nyt everwoodin pariin!

hanneli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 3 viikkoa sitten reissussa ja lennettiin yhteensä neljä kertaa. Joka kerta menin kiltisti niistä metallinpaljastusporteista läpi, eikä mieleenkään tullut että niistä olisi alle sekunnin kerta-annoksilla mitään haittaa. Varmasti niillä olis kyllä jotkut varoituskyltit siinä portinpielessä eikä mitään haittaa ollut. Matkaseurueeseen kuului myös kaksi kätilöä, eivätkä hekään mitään asiasta sanoneet, vaikka muuten välillä huolehtivat vähän liikaakin mun olosta. :)

Samaisella reissulla jätin kyllä tutustumiskäynnin gammareaktorin sisälle väliin, vaikka oppaamme vakuuttivat sen olevat " very safe" (kun olivat ensin kertoneet että 30 sekunnin altistus riittää tappamaan ihmisen) (reaktori oli kyllä ollut jo jonkin aikaa pois päältä ennen kuin päästivät sisään...). Rajansa kaikella.

Kävin tänään vaunukaupassa ja mitä useammassa kaupassa olen käynyt, niin sitä vaikeammaksi valinta tuntuu muodostuvan. Olen tykästynyt saksalaisiin malleihin (Teutonia, Gesslein yms.), ja haluan hyvin kevyet ratasmalliset menopelit pehmeällä kantokassilla. Ajattelin että sellaisilla ratasmalleilla on paljon pidempi käyttöikä kuin perinteisimmillä yhdistelmävaunuilla ja kun me liikutaan paljon autolla ja vähemmän kävellen, niin pienemmät ja näppärät ovat varmaan paremmat. Tuntuu että malleissa on loppujen lopuksi tosi vähän eroja keskenään, mikä tekeekin valinnasta niin vaikean. Mies kauhisteli hintoja kun kerroin että vaunut maksavat Suomessa n. 500 - 800 euroa. Mutta sen verran sanoin, että halvalla ei saa hyvää ja huonoja en halua ostaa. Mies itse on katsomassa meille uutta autoa (hintaa 30 000+ euroa), joten eiköhän tuo vaunuraha ole pieni paha siihen verrattuna. Ja jos me vielä tilataan nen Saksasta, niin säästetään vielä pari sataa euroa.

Nyt housujen kimppuun - pari viimeistä saumaa uupuu vielä.