Taipuuko nimi "peni" suomenkielessä "penis"?
Hirvee tappelu miehen kanssa kun väittää että kirjassa oli yhdessä kohtaa peni taivutettu jossain lauseessa
"Penis", eikä kuulemma ollut kirjoitusvirhe. En vaan millään saa taivutettua sitä missään esimerkissä tuollain.
Lisätäkseni vielä, kysyin häneltä, voiko esim mun nimi sitten taipua Marjas, niin suuttui tästä ja sanoi ettei tarkoittanut tuota.
Kommentit (16)
No huonolla suomenkielellä voisi sanoa "Pidä Penis (Penisi)!" tai "-Marjas (Marjasi)".
Miten tuosta saa riidan aikaiseksi! :D
Ei ollut kyse "penistä" vaan nimenomaan penis. Se voi olla että kun mies tarkistaa kirjasta niin siellä onkin tuo "penistä".
Voihan se olla jaettuna kahdelle riville niin, että on penis- tä/sä mutta muunlaista penis-muotoa ei ole olemassa peni-sanasta. Miten voi olla niin höhlä, ettei tajua eroa koiran ja siittimen välillä?
Vierailija kirjoitti:
No huonolla suomenkielellä voisi sanoa "Pidä Penis (Penisi)!" tai "-Marjas (Marjasi)".
HUOM! Ei riitaa vaan hirveän tappelun.
No mikä ihmeen sijamuoto peni-sanasta olisi penis? Teillä taitaa molemmilla olla kielioppi täysin hukassa.
Penistä oli mukavaa kaluta luuta pihalla omassa koirankopissaan. Englanniksi Peni's bone olisi Penin luu, mutta suomeksi sana/nimi peni ei kyllä taivu muotoon penis millään.
Koulussa opettelimme aikanaan englantia. Ai hääv van paund and tuu penis.
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihmeen sijamuoto peni-sanasta olisi penis? Teillä taitaa molemmilla olla kielioppi täysin hukassa.
Siis missä välissä mä olen väittänyt että peni olisi penis missään muodossa?
Ap
Ja kunnon penis ei taivu sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä välissä mä olen väittänyt että peni olisi penis missään muodossa?
Ap
No, aloituksessasi kerrot yrittäneesi - vaan et onnistuneesi - sanan taivuttamisessa [sija]muotoon penis. Jos tuntisit sijamuodot, et olisi edes yrittänyt.
En tiedä, mutta aikanaan huhuttiin, että Anu Hälvä perustaa ravintolan. Nimeksi olisi kuulemma tullut Anus bar.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta aikanaan huhuttiin, että Anu Hälvä perustaa ravintolan. Nimeksi olisi kuulemma tullut Anus bar.
Jenni Haukio voisi perustaa kalakaupan "Haukion kala"
Milloin noudat Anus ja Penis? Puhekielellä voisi noin kysyä henkilöltä, joka on jättänyt Anu- tyttärensä ja Peni- koiransa hoidettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja kunnon penis ei taivu sitten millään.
xD
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on saanut penistä tarpeekseen?
Penistä.