Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skorpionit ohoi! (Kysymys skorpionimiehestä)

Vierailija
29.10.2016 |

Tapasimme noin vuosi sitten skorpionimiehen kanssa. Itse olen härkänainen. Välillämme oli aivan uskomaton kemia, vaikka hän olikin hyvin hiljainen ja jouduin hoitamaan puhumisen. Hänen silmänsä ja katseensa tulen muistamaan ikuisesti. Se intensiivisyys - ah! No juttumme kaatui kuitenkin välimatkaan. Nyt tämä mies otti kuluneella viikolla yhteyttä. Hänellä on hieman outo tyyli, sillä hän saattaa kirjoittaa jotain ja sitten jättää keskustelun vain kesken. Hän myös viljelee paljon vitsejä. Nyt hän ehdotti kahvittelua. Onko tämä mies kiinnostunut musta vai onko tämä vain jotain kohteliaisuutta tai muuta häneltä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettämässä. Skorpionit yleensä on.

Vierailija
2/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi muuttua vaakamieheksi, laittoivat horoskoopit uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Hän on sinkku eli tuskin on pettämässä. En vain pääse hänen ylitsensä, hänessä on jotain sellaista intensiivisyyttä ja kuoren alle piilotettua intohimoa, etten pääse hänen ylitseen. Muistan varmasti ikuisesti sen katseen, kun hän katsoi silmiin. Pelkään vain, että haihattelen turhaan ja käykin ilmi, että hänellä ei ole mitään aikomusta suhteeni. Kysyn tätä sen takia, jos joku osaisi skorpionin käytöksestä hieman sanoa kiinnostuksesta.

Onhan tämä vähän hömppää ja kuulosta varmaan epätoivoiselta, mutta yrittänyttä eI laiteta.

Ap

Vierailija
4/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuttunut. :D Onko ne nyt ihan virallisesti sitten vaihtuneet ne horoskoopit?

Vierailija
5/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuup

Vierailija
6/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuttunut. :D Onko ne nyt ihan virallisesti sitten vaihtuneet ne horoskoopit?

Kyllä ovat. Itse asiassa horoskooppien uudempi versio on sporalogia:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sporalogia

Vierailija
7/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat. Itse asiassa horoskooppien uudempi versio on sporalogia:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sporalogia

:D No joo

Ap

Vierailija
8/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopeilla ei ole mitään merkitystä minkäläisia ihmiset ovat luonteeltaan. Huuhaata.

Vierailija
9/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Hän on sinkku eli tuskin on pettämässä. En vain pääse hänen ylitsensä, hänessä on jotain sellaista intensiivisyyttä ja kuoren alle piilotettua intohimoa, etten pääse hänen ylitseen. Muistan varmasti ikuisesti sen katseen, kun hän katsoi silmiin. Pelkään vain, että haihattelen turhaan ja käykin ilmi, että hänellä ei ole mitään aikomusta suhteeni. Kysyn tätä sen takia, jos joku osaisi skorpionin käytöksestä hieman sanoa kiinnostuksesta.

Onhan tämä vähän hömppää ja kuulosta varmaan epätoivoiselta, mutta yrittänyttä eI laiteta.

Ap

Mä olen skorpioninainen, joka hullaantui kerran härkämieheen. Mutta se oli vain hetken kemiaa. Kyllästyin melkein heti, kun olen syvyyksissä rypevä ja  jalat maassa-tyyppiä, tämä ei ollut. Meistä ei ollut toisillemme edes kesäkissoiksi, niin erilaiset olivat kuitenkin luonteet.

Tutustuin myös toiseen ihan samanlaiseen mieheen, joka muutti naapuriin. Hän ihastui, minä en. Tunnistin heti härkämieheksi. Mun yksi pitkäaikainen ystäväni on myös härkä. Kaveruus loppui, kun alkoi pompotella ja ylenkatsoa.

Mene kahvittelemaan, sillä se selviää. Varaudu kuitenkin, että on vain valloitusmatkalla. Se kemia katsos :)

Nyt on kaverina kauris, ja jopas sopii. Samanlainen musta huumori ja elämän arvot. Ja kemiaakin löytyy...

P.s. Mulla on muuten suojakilpi on-asennossa, joten turha sieltä jostain kenenkään roiskia paskaa...

Vierailija
10/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit ovat uskollisia. Kiihkeitä, mutta uskollisia. 

Vierailija
11/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen skorpioninainen, joka hullaantui kerran härkämieheen. Mutta se oli vain hetken kemiaa. Kyllästyin melkein heti, kun olen syvyyksissä rypevä ja  jalat maassa-tyyppiä, tämä ei ollut. Meistä ei ollut toisillemme edes kesäkissoiksi, niin erilaiset olivat kuitenkin luonteet.

Tutustuin myös toiseen ihan samanlaiseen mieheen, joka muutti naapuriin. Hän ihastui, minä en. Tunnistin heti härkämieheksi. Mun yksi pitkäaikainen ystäväni on myös härkä. Kaveruus loppui, kun alkoi pompotella ja ylenkatsoa.

Mene kahvittelemaan, sillä se selviää. Varaudu kuitenkin, että on vain valloitusmatkalla. Se kemia katsos :)

Nyt on kaverina kauris, ja jopas sopii. Samanlainen musta huumori ja elämän arvot. Ja kemiaakin löytyy...

P.s. Mulla on muuten suojakilpi on-asennossa, joten turha sieltä jostain kenenkään roiskia paskaa...

Okei. Meillä on kyllä kieltämättä jäätävä kemia välillämme. Mulla on nouseva merkki skorpioni. Helpottaakohan se yhtään? Onkohan toi mies kiinnostunut?

Ap

Vierailija
12/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei. Meillä on kyllä kieltämättä jäätävä kemia välillämme. Mulla on nouseva merkki skorpioni. Helpottaakohan se yhtään? Onkohan toi mies kiinnostunut?

Ap

Kukaan meistä ei tiedä, onko se mies kiinnostunut vai ei. Se sun täytyy selvittää ihan itse:)

Vierailija
13/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa saada nautintoa sun ihailusta ja huomatessaan voivansa pitää sua "otteessaan", siis henkisesti. Saattaa olla että olet hänestä ihan kiva ja viehättävä ja saattaa jopa miettiä sun kanssa jopa suhdettakin mutta luultavasti hänen tahtiinsa edeten. Tämä vain arvailua toki. T. Skorpparinainen

Vierailija
14/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioonin katse on ihan omaa luokkaansa, mutta sinänsä se ei merkitse mitään. Siinä vaan valppaana tarkkaillaan seuralaisen heikkouksia ja vahvuuksia:) Me sivalletaan nopeesti, mutta meitä on vaikee yllättää.

Vierailija
15/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa saada nautintoa sun ihailusta ja huomatessaan voivansa pitää sua "otteessaan", siis henkisesti. Saattaa olla että olet hänestä ihan kiva ja viehättävä ja saattaa jopa miettiä sun kanssa jopa suhdettakin mutta luultavasti hänen tahtiinsa edeten. Tämä vain arvailua toki. T. Skorpparinainen

Hän ei tiedä, että mä olen näin kiinnostunut kuin mitä mä olen. Mullakin on oma suojakuoreni ja sitä on vaikea rikkoa. Jos ajatellaan skorpparia ja tuota aloituksen kuvausta ni voiko olettaa et hän on kiinnostunut?

Ap

Vierailija
16/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei tiedä, että mä olen näin kiinnostunut kuin mitä mä olen. Mullakin on oma suojakuoreni ja sitä on vaikea rikkoa. Jos ajatellaan skorpparia ja tuota aloituksen kuvausta ni voiko olettaa et hän on kiinnostunut?

Ap

Luulen että on ainakin jollain tasolla kiinnostunut.

Vierailija
17/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietää se. Skorpparit lukee toista kun avointa kirjaa.

Vierailija
18/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luulen että on ainakin jollain tasolla kiinnostunut.

Oi toivotaan! Hän on mielessäni 24/7. Kuulostaa ihan teinimäiseltä, mutta näin se vain on. :D

Ap

Vierailija
19/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut.

Vierailija
20/24 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiinnostunut.

Onko skorpioneilla tapana myös piikitellä niitä, joista ovat kiinnostuneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän