Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelussa työskentelevä, muuttuuko äänensävysi maireammaksi töissä ollessasi?

Vierailija
29.10.2016 |

Niin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä korostetun rauhalliseksi ja asialliseksi. Jos puhuisin töissä tuntemattomille niin kuin puhun arjessa minut tunteille ihmisille, niin onnistuisin taatusti loukkaamaan jotakuta.

Vierailija
2/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeämmäksi, vähemmän puhekieltä, teitittelyä. Noi teen tiedostaen. Joskus tosi väsyneenä ja vittuuntuneena ääni muuttuu kimeämmäksi ja pirteämmäksi haluamattani. Näin on vasta viime aikoina tapahtunut. Tarpeeksi kauan kun tätä tekee, niin ei siinä kassalla ole enää itsenään. Paljon helpompi olla se kassaneiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuu, silloin kun olen hyvässä moodissa. Ihan samalla tavalla, kuin muillekin kenestä tykkään tai tilanteissa, joissa viihdyn. Päivän mittaan yleensä puhe muuttuu lyhyemmäksi ja vakavammaksi, kun on muutaman kerran tullut kuraa niskaan.

Vierailija
4/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni puhun selkeästi artikuloiden ja hitaammin. Hymyilen myös enemmän. Olen lto päiväkodissa.

Vierailija
5/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Vaikka pään sisällä kuuluukin haista sinäkin kottarainen vittu naamalla näkyy hymy ja kysymys kuinka voin auttaa.

Vierailija
6/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo asiakaspalveluääni! Nykyään huomaan käyttäväni samaa sävyä myös virastoihin yms soitellessani.

Vierailija
7/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuttuu. En ikinä puhuisi muualla samalla tavoin. :D Töissä paikassa, josta asiakkaat maksaa paljon ja alan kilpailu on kovaa.

Menee läpi ihan täysin. Oon paljon kehuja saanut, aina iloiseksi tituleerattu aspa. :) Ehkä siksi että se on mun itse luoma työminä ja iskee päälle samantien kun saavun työvuoroon. Hymy ei hyydy tai naama valahda heti kun asiakas kääntää selän.