Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bi/lesbo naiset

puutteessa elävä
29.10.2016 |

Onko täällä naisia jotka ovat kokeilleet naisten välistä seksiä olleessaan hetero-suhteessa ja onko enää sen jälkeen kiinnostanut oma mies lainkaan? Taustoitan kysymystä: Oma vaimo oli eräillä koulutuspäivillä naispuolisen kaverinsa kanssa. Sen viikon jälkeen ei seksiä ole ollut enää parisuhteessamme. Nyt kahden vuoden aikana ovat olleet mm kuntoutuksessa, parissa koulutuksessa ja aina hotellissa samassa huoneessa. Nyt suunnittelivat reissua Joulun alla ja jälleen samaan huoneeseen. Minä aviomies en kelpaa enää matkoille mukaan. Minulle sama vaikka lesboilisi mutta antaisi kotonakin seksiä taikka myöntäisi tyttörakkauden.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Eihän se kiinnostanut.. Ja eroon se johti, kun siitä naisesta kerroin.

Vierailija
2/2 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistähän tuo on, ei lesbous/bi sitä faktaa miksikään muuta! Ihmissuhteet hajoavat kun ihmiset lähtevät himojensa perässä juoksemaan. Ajan henki myötäilee jossain määrin yksilönvapautta omaan onneen ja seksuaalisesti rajattomaan toimintaan. Ja jättää taakseen murtuneita sydämiä ja perheitä.. Tunnustan itse syyllistyneeni pettämiseen joten tiedän mistä puhun. Ja todellakin pettäneenäkään en ikimaailmassa hyväksy pettämistä ja teen töitä itseni ja puolisoni kanssa jotta vastaava olisi historiaa ja täysin läpikäytyä. Ettemme toistaisi virheitämme enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi